Zucht, die reacties.quote:Op maandag 29 april 2024 20:45 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Dit zie ik trouwens ook nog wel gebeuren..
Oeh. Beterquote:Op maandag 29 april 2024 20:45 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Dit zie ik trouwens ook nog wel gebeuren..
Jep... Heel leuk voor ons om bij de favorieten te horen, maar helaas hoort daar ook negativiteit van eurofans bij. Was met Duncan toen ook. Maar goed, dat geeft wel aan dat Joost als een serieuze kanshebber wordt gezien.quote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zucht, die reacties.
Bereid je voor op heel veel negatieve reacties op de staging morgen, wat het ook gaat zijn.
Dit vind ik een van de grootste nadelen aan de liveblog op Reddit, er is daar echt een hivemind. (X natuurlijk ook, maar daar delen ze geen updates op dus dat kan je vermijden.)quote:Op maandag 29 april 2024 21:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
Jep... Heel leuk voor ons om bij de favorieten te horen, maar helaas hoort daar ook negativiteit van eurofans bij. Was met Duncan toen ook. Maar goed, dat geeft wel aan dat Joost als een serieuze kanshebber wordt gezien.
Is die tweet weg? Want ik zie hem niet meer.quote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zucht, die reacties.
Bereid je voor op heel veel negatieve reacties op de staging morgen, wat het ook gaat zijn.
Die JelleESC post ook wel veel dingen zonder de ironische toon die er vaak in zit. Hij doet z'n best om Joost en team zo arrogant mogelijk over te laten komen (niet met opzet... denk ik)quote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zucht, die reacties.
O ja, ik zie nu dat hij verwijderd is. Het kwam er in ieder geval op neer dat de kans bestaat dat de Nederlandse delegatie weinig beeldmateriaal vrijgeeft morgen omdat ze - zoals Joost al aangaf - het verrassingseffect willen houden. En de reacties waren een beetje zuur. Dingen als "ja maar dit zijn nou eenmaal de regels!!!" en dat soort dingen. Sommigen noemden hem een divaquote:Op maandag 29 april 2024 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die tweet weg? Want ik zie hem niet meer.
Maar we gaan uiteraard niet op Kroatië stemmen... Dat was immers het verzoek van Team Joost hahaquote:
Strategisch gezien moet je stemmen op een land uit de onderste regionen, alle kleine beetjes helpenquote:Op maandag 29 april 2024 21:29 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Maar we gaan uiteraard niet op Kroatië stemmen... Dat was immers het verzoek van Team Joost haha
https://www.bbc.co.uk/programmes/m001z1c8quote:Highlights include early favourite Nemo for Switzerland with their song The Code, Austria’s Kaleen, with her 90s-inspired dance anthem We Will Rave, and Joost Klein for the Netherlands, whose viral hit EuroPapa has already broken all streaming records in his home country. Also performing, but guaranteed a place in the final, are members of the ‘Big Five’, Italy, France and Spain.
Ja dat ‘Joost is not happy’ kwam ook nogal overdreven over. Denk dat hij dat zelf nu blijkbaar ook wel doorhad.quote:Op maandag 29 april 2024 21:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die JelleESC post ook wel veel dingen zonder de ironische toon die er vaak in zit. Hij doet z'n best om Joost en team zo arrogant mogelijk over te laten komen (niet met opzet... denk ik)
Beetje net als de haat op Finland waarschijnlijk. Dat komt dan van mensen die wel massaal positief zijn over de oorwurm van Griekenland. I rest my case.quote:Op maandag 29 april 2024 21:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
Jep... Heel leuk voor ons om bij de favorieten te horen, maar helaas hoort daar ook negativiteit van eurofans bij. Was met Duncan toen ook. Maar goed, dat geeft wel aan dat Joost als een serieuze kanshebber wordt gezien.
Ik denk dat de humor van Joost ook niet altijd goed vertaald. Opmerkingen als stem op Malta en San Marino of ik zag een interview vandaag met koop een buitenlandse SIM kaart en stem op mij van Joost. Als je dat van een andere artiest zou horen zonder context zullen er ook genoeg mensen dat niet leuk vindenquote:Op maandag 29 april 2024 21:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die JelleESC post ook wel veel dingen zonder de ironische toon die er vaak in zit. Hij doet z'n best om Joost en team zo arrogant mogelijk over te laten komen (niet met opzet... denk ik)
Als je niets over de artiesten zou weten en daar vandaag mee zou lezen zou je denken dat Zwitserland niet eens kans heeft om zich te kwalificeren.quote:Op maandag 29 april 2024 21:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dit vind ik een van de grootste nadelen aan de liveblog op Reddit, er is daar echt een hivemind. (X natuurlijk ook, maar daar delen ze geen updates op dus dat kan je vermijden.)
Rode uien en knoflook in de airfyerquote:Op maandag 29 april 2024 22:03 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Joost gaat airfryeren op het podium en dat ieder getrakteerd wordt op een lekker hapje
Nu ik wat andere landen heb gezien, zag ik daar ook ‘science fiction’ achtige dingen in en is mijn verwachting ook een beetje terug op standje normaal.quote:Op maandag 29 april 2024 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou er nog wel een KLEIN beetje rekening mee dat Gover voor de lol enorm heeft zitten overdrijven, en dat we morgen allemaal zitten van![]()
, maar goed, dat is door jaren schade en schande.
16.10uquote:Op maandag 29 april 2024 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Ugh, morgen gaat het lang duren tot het 16u is
Plausibel.quote:Op maandag 29 april 2024 22:16 schreef Aloria het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/6bq2h6CeRKQrBCzu/
Waarom joost klein wint 🤣👍
Joost heeft in dit hele traject op elk detail gelet en niks aan het toeval overgelaten. En zelf had hij het vanaf het begin ook over De Troef. Ik geloof niet in een staging waarvan we denken 'was dit het nou'.quote:Op maandag 29 april 2024 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou er nog wel een KLEIN beetje rekening mee dat Gover voor de lol enorm heeft zitten overdrijven, en dat we morgen allemaal zitten van![]()
, maar goed, dat is door jaren schade en schande.
Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.quote:Op maandag 29 april 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
[poll=7141]
Nou zeg het maar jongens. Denk dat publiek in gaan met de veiligheid echt niet gaat.
We krijgen alleen wel informatie uit de liveblog, dus ja ik weet niet of die kan prijsgeven wat De Troef is...quote:Op maandag 29 april 2024 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Joost heeft in dit hele traject op elk detail gelet en niks aan het toeval overgelaten. En zelf had hij het vanaf het begin ook over De Troef. Ik geloof niet in een staging waarvan we denken 'was dit het nou'.
Ja mórgen misschien wel, maar dan is dat omdat we nog niet alles te zien krijgen. Hij heeft niet voor niets in dat interview gezegd dat hij eigenlijk nog niets wil prijsgeven nu.
Dat je op (de) Maan neer kijkt op de aarde en europa, je ziet daar alle pret en plezier. Maar uiteindelijk realiseer je je weer dat jij op (de) Maan bent en daar is het heel eenzaamquote:Op maandag 29 april 2024 23:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.
Pa Pa Paranoiaquote:Op maandag 29 april 2024 23:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.
Vuur er in ?quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:13 schreef chufi het volgende:
Mogelijk zijn de rehearsels niet compleet en komt er in de 1e semi een verassing en ook in de finale ...
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
De volgers van dit topic worden nu ook wakker, waaronder ik.
Zeker klaar voor de Boom Boomquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Jaaa, zijn we al klaar voor deze rollercoaster?![]()
![]()
![]()
Let’s be scared of the boom boom together.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |