16.10uquote:Op maandag 29 april 2024 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Ugh, morgen gaat het lang duren tot het 16u is

Plausibel.quote:Op maandag 29 april 2024 22:16 schreef Aloria het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/6bq2h6CeRKQrBCzu/
Waarom joost klein wint 🤣👍

Joost heeft in dit hele traject op elk detail gelet en niks aan het toeval overgelaten. En zelf had hij het vanaf het begin ook over De Troef. Ik geloof niet in een staging waarvan we denken 'was dit het nou'.quote:Op maandag 29 april 2024 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou er nog wel een KLEIN beetje rekening mee dat Gover voor de lol enorm heeft zitten overdrijven, en dat we morgen allemaal zitten van![]()
, maar goed, dat is door jaren schade en schande.

Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.quote:Op maandag 29 april 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
[poll=7141]
Nou zeg het maar jongens. Denk dat publiek in gaan met de veiligheid echt niet gaat.

We krijgen alleen wel informatie uit de liveblog, dus ja ik weet niet of die kan prijsgeven wat De Troef is...quote:Op maandag 29 april 2024 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Joost heeft in dit hele traject op elk detail gelet en niks aan het toeval overgelaten. En zelf had hij het vanaf het begin ook over De Troef. Ik geloof niet in een staging waarvan we denken 'was dit het nou'.
Ja mórgen misschien wel, maar dan is dat omdat we nog niet alles te zien krijgen. Hij heeft niet voor niets in dat interview gezegd dat hij eigenlijk nog niets wil prijsgeven nu.

Dat je op (de) Maan neer kijkt op de aarde en europa, je ziet daar alle pret en plezier. Maar uiteindelijk realiseer je je weer dat jij op (de) Maan bent en daar is het heel eenzaamquote:Op maandag 29 april 2024 23:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.

Pa Pa Paranoiaquote:Op maandag 29 april 2024 23:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.

Vuur er in ?quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:13 schreef chufi het volgende:
Mogelijk zijn de rehearsels niet compleet en komt er in de 1e semi een verassing en ook in de finale ...

quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
De volgers van dit topic worden nu ook wakker, waaronder ik.

Zeker klaar voor de Boom Boomquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Jaaa, zijn we al klaar voor deze rollercoaster?![]()
![]()
![]()
Let’s be scared of the boom boom together.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |