SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind ze engquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik die aflevering voor het eerst zag, had ik zoets van: "WTF is this crap?"
Die opname van The Doctor die alles uitlegde was heel mysterieus, maar bij die angels had ik eerst zoiets van: "Moet dit spannend zijn of zo?"
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe vaker ze gebruikt werden, hoevreemder het werd.quote:
Het Vrijheidsbeeld is talloze keren op de foto gezet. Zijn al die foto's nu ook angels?
Maar ik vond ze echt wel tof hoor!![]()
![]()
TopT TTquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
echt wtf. dat geslijm in TT mag wel beetje ophouden, krijg er beetje kots neigingen van.....Do what you love, love what you do!![]()
Zonde van je eten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:24 schreef kree het volgende:
echt wtf. dat geslijm in TT mag wel beetje ophouden, krijg er beetje kots neigingen van.....
Zorg dat je de lapo hebt en maakje eigen TT![]()
![]()
Gast, bokt een keer de neuk op zeg!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:24 schreef kree het volgende:
echt wtf. dat geslijm in TT mag wel beetje ophouden, krijg er beetje kots neigingen van.....
Wij krijgen kokhalsneigingen van je enorm visuele omschrijvingen van je liefdesleven!
Kom bolken en kut roepen man!![]()
![]()
tis schattig, begrijp me niet verkeerd. maar als of groep 3 jongetje met groep 3 meisje verkering wil....... de liefste.quote:Do what you love, love what you do!![]()
... maan?quote:
Da's vanavond idd!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En niet gekaapt wordt!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Zonde van je eten.
Zorg datje de lapo hebt en maakje eigen TT![]()
Je weet dat dit ONZ is?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
tis schattig, begrijp me niet verkeerd. maar als of groep 3 jongetje met groep 3 meisje verkering wil....... de liefste.![]()
hahaha ja, moet je nog binnen 2 seconden zijn. geen zin om dat in de gaten te houden hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Zonde van je eten.
Zorg datje de lapo hebt en maakje eigen TT
Do what you love, love what you do!![]()
owh wacht ff gister was ook al aardig vol en fel? nog gezien nl, naar mss bijna volle maan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
jabhoor. maarja kreeg beetje kots impuls ofzo toen ik het weer las, kan dr niks aan doenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ff gister was ook al aardig vol en fel? nog gezien nl, naar mss bijna volle maan?
Ik bolk 'm gewoon.![]()
Teiltje d'r bij en bakkes houwe!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
jabhoor. maarja kreeg beetje kots impuls ofzo toen ik het aso weer las, kan dr niks aan doen![]()
![]()
hahaha nou zo erg was t niet. maaaaaaar dag slijmerige enzo. hou van jou schatje blabla. ik snap het btw.quote:
maargoed. hahahahaha. alleen als ik t zelf heb ook
Je klinkt nu wel jaloers.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou zo erg was t niet. maaaaaaar dag slijmerige enzo. hou van jou schatje blabla. ik snap het btw.
maargoed. hahahahaha. alleen als ik t zelf heb ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is gewoon een running gag voor je gag reflex.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou zo erg was t niet. maaaaaaar dag slijmerige enzo. hou van jou schatje blabla. ik snap het btw.
maargoed. hahahahaha. alleen als ik t zelf heb ook![]()
![]()
Ik wist het gewoonquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg doe het.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Hee, nog 2 punten en ik ga over @:Superbadeendje heen
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
jullie denken zeik je af, is niet zo, hahaha want vindt t ook heel leuk zo die verliefdheid en schatje dit en dat.quote:
Maar als je dat ff niet hebt, dan denk ik echt van. brrrrrr. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
jullie denken zeik je af, is niet zo, hahaha want vindt t ook heel leuk zo die verliefdheid en schatje dit en dat.
Maar als je dat ff niet hebt, dan denk ik echt van. brrrrrr. hahaha![]()
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?![]()
Woef.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
Echt, Fikkie, kom eens hier? Hier heb je mijn portie hoor!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de mijne.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
Echt, Fikkie, kom eens hier? Hier heb je mijn portie hoor!
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
beter drink je ditquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En laat Jezus het maar ff omtoveren.
Zit bij mij niks van verliefdheid of geslijm achter.Noem wel meerdere Leave ,Skat,of freon.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn de betere plannen.quote:![]()
Wat ga je maken?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Opnaaien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De Op wordt niet genaait.quote:
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En laat Jezus het maar ff omtoveren.
[/quote]
ja gaan we drama over maken dat? mag hoor want vertel wel.
Maar wat ik vertelde en dat werd steeds al niet begrepen. een uiteindelijke climax, t was niet one Night stand ofzo dat nl. dus het wss veel meer liefelijke verhaaltje hebben jullie niet gelezen. of heb ik beetje overgeslagen.
voor de rest was het wel liefde enzo he, dus ja snap jullie zo ook wel. Ik gun het echt ieder van je, want ik vond het ook leuk, die hele seks. mjaha dat was ook leuk, maar meer erbij als dat het ff alleen seks was, daarom was mijn hart gebroken nl erna.
Hihi climax.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet van wel,zal geen namen noemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja gaan we drama over maken dat? mag hoor want vertel wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?
Maar wat ik vertelde en dat werd steeds al niet begrepen. een uiteindelijke climax, t was niet one Night stand ofzo dat nl. dus het wss veel meer liefelijke verhaaltje hebben jullie niet gelezen. of heb ik beetje overgeslagen.
voor de rest was het wel liefde enzo he, dus ja snap jullie zo ook wel. Ik gun het echt ieder van je, want ik vond het ook leuk, die hele seks. mjaha dat was ook leuk, maar meer erbij als dat het ff alleen seks was, daarom was mijn hart gebroken nl erna.
[/quote]
Grappig bedoelde TTs'versus jouw liefdes- en seksleven moeten lezen in meerdere posts.
Nou kweenie wat erger is hoor....
Worstelende tongen e.d......![]()
![]()
snappen jullie me wel eigenlijk of denken jullie van kree wil alleen stoer verhaal vertellen? want is het dus echt niet?Do what you love, love what you do!![]()
Meme generatorquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gristus, heeft iemand ook Paint ontdekt in Windows!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het boeit werkelijk niemand geen ene neuk, gast!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
snappen jullie me wel eigenlijk of denken jullie van kree wil alleen stoer verhaal vertellen? want is het dus echt niet?
Echt absoluut niet!![]()
Je plaat slaat weer over.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
snappen jullie me wel eigenlijk of denken jullie van kree wil alleen stoer verhaal vertellen? want is het dus echt niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stelletje quote verkloters.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Quotehommels.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel veel dingen boeien je niet, toch ga je er wel lang over doorquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:44 schreef kree het volgende:
tja wat jullie zeggen boeit me eigenlijk ook niet. hahaha
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, zo ben ik nietquote:
Maar wel fijn dat ik je consent heb, voor het geval het per ongeluk gebeurt
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Broekquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn de betere plannen.![]()
Wat ga je maken?Trotste mama van Ambar
net zoals de rest doet hier dus over dingen die totaal niet boeien?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel veel dingen boeien je niet, toch ga je er wel lang over door
Hahaha mss is dit wel het minst boeiende topic op fok die toch boeit?Do what you love, love what you do!![]()
We gaan Arne missenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:47 schreef kree het volgende:
hahaha moest lachen btw. hierom lovely. geheheheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij gaat net over het randje en blijft er tot vervelens toe over doorgaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
net zoals de rest doet hier dus over dingen die totaal niet boeien?
Hahaha mss is dit wel het minst boeiende topic op fok die toch boeit?
Genoeg nu hierover, terug naar de gezelligheid.
*die jou niet boeien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Het is hier niet De Grote Kree-show.![]()
Wij drammen niet continu door over een onderwerp.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Laat je seksleven hier ff los, gun ons ons pleziertje met de TT's en lul gewoon slap mee met ons.![]()
jaja alles best, vind niet dat ik over het randje ga, maar wil de sfeer niet verzieken ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gaat net over het randje en blijft er tot vervelens toe over doorgaan.
Genoeg nu hierover, terug naar de gezelligheid.
Zolang ik hier kom vind ik jullie allen ok, vergeet dat niet
wat een kuttopic
Laten we het over treintjes gaan hebben.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ja maar wil wel ff zeggen, heb verteld door vragen vooral he. ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij drammen niet continu door over een onderwerp.
Laat je seksleven hier ff los, gun ons ons pleziertje met de TT's en lul gewoon slap mee met ons.
en zoveel verder heb ik niks te vertellen? snap niet dat ik hier week erna nog gezeur over krijg?Do what you love, love what you do!![]()
Welke topics hier op FOK! vind je zoal leuk, buiten DTS?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar wil wel ff zeggen, heb verteld door vragen vooral he. ?
en zoveel verder heb ik niks te vertellen? snap niet dat ik hier week erna nog gezeur over krijg?![]()
![]()
kijk snap ik maakte er ff mooi verhaaltje van etc etc wat trouwens nog klopte.....
maar het kwam uit vragen van jullie, dus draai dit hele verhaal niet om, jullie wilde weten ik vertelde.....Do what you love, love what you do!![]()
Vandaag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ff gister was ook al aardig vol en fel? nog gezien nl, naar mss bijna volle maan?
20:33 uur.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En in welke subforums kom je graag?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef kree het volgende:
kijk snap ik maakte er ff mooi verhaaltje van etc etc wat trouwens nog klopte.....
maar het kwam uit vragen van jullie, dus draai dit hele verhaal niet om, jullie wilde weten ik vertelde.....![]()
Ik heb je de afgelopen topicdeeltjes behoorlijk wat vragen gesteld, maar je geeft echt nergens antwoord op.![]()
![]()
MOONtje leave.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maantje.quote:
Ja we proberen kokhalsreflexen op te wekken!quote:
Maar verder is het natuurlijk ook wel gemeend natuurlijk!![]()
![]()
4 grote zakken besteldquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moet kattenschijtgrind halen maar geen zin
Bezorger mag ermee slepen morgen![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
4 grote zakken besteld
![]()
Sadist!
![]()
![]()
doet er niet toe. kom nergens meer eigenlijk nu behalve dit.quote:
maar ok ik wil maar ff zeggen, draai nou niet het verhaal zo om dat ik dit ging vertellen uit t niks.....?
Het kwam van vragen nl. en ok mss ging ik beetje teveel in beeldend vertellen. maar alsnog. vragen van jullie he.
Ik herinner me nog. Kree heb je wel eens seks gehad?
hoe ging dat dan?
etc etc etc.
En nu doen jullie of ik dat hele verhaal hier wil pushen, enne dat is niet eerlijk he?Do what you love, love what you do!![]()
Jupquote:
ik ga daar toch niet zelf mee slepen![]()
vandaag kwam appie weer met de nodige pakken melk![]()
![]()
nouja maakt niet uit, maar voor wie het niet meelas, dat was de context iig
Ik haalde het altijd bij de AH, maar dat is van 3,50 naar 5,50 ofzo gegaanquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
4 grote zakken besteld
![]()
Nu maar naar de jumbo![]()
Afwezigse!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Nou ik vind het wel best, ben even afwezig![]()
![]()
bol.com had nu een select aanbiedingquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik haalde het altijd bij de AH, maar dat is van 3,50 naar 5,50 ofzo gegaan
Nu maar naar de jumbo
Ik was daar niet bij,want ben nieuw hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uit het oog maar niet uit het hartquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Nou ik vind het wel best, ben even afwezig
of zo
Je bent vers hierquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was daar niet bij,want ben nieuw hier.
Ahaa sure !quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we proberen kokhalsreflexen op te wekken!
Maar verder is het natuurlijk ook wel gemeend natuurlijk!![]()
nu weet ik wat ik aan jullie heb.
![]()
Maagdelijk.quote:
Ik mis je nu alquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Nou ik vind het wel best, ben even afwezig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ahaa sure !![]()
nu weet ik wat ik aan jullie heb.
Nee we zijn gewoon liev hier!![]()
![]()
Heb je weer zo'n kutkloon.quote:
maakt niet uit, die er wel bij waren weten het, en alles best en lig er geen moment wakker van. Maar waar ik niet tegen kan is dat het nu zo gebracht wordt dat ik dat graag wilde vertellen. en kree topic enzo.
zo niet waar, het waren vragen waar ik op antwoord he,,,,?
Maar ok zoek t maar na, ik ga echt niet meer 40 topics terugzoeken ofzo, dus wie wel doet, ga je gang en anders geloof je me maar op mijn woord
Ja je bent idd al 40 topics bezig over je seksleven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:01 schreef kree het volgende:
maakt niet uit, die er wel bij waren weten het, en alles best en lig er geen moment wakker van. Maar waar ik niet tegen kan is dat het nu zo gebracht wordt dat ik dat graag wilde vertellen. en kree topic enzo.
zo niet waar, het waren vragen waar ik op antwoord he,,,,?
Maar ok zoek t maar na, ik ga echt niet meer 40 topics terugzoeken ofzo, dus wie wel doet, ga je gang en anders geloof je me maar op mijn woord
Ongeacht of er zo'n eind terug er zijdelings iets over is gevraagd of niet; dat is gewoon te veel!![]()
Ik heb een mini trouwkoets.
Post niet over je seksleven,beter ga je het beleven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net als over je rijbewijs, die keffer die in de duinen bij je zus is weggerend, die christelijke stichting waar we voor moeten doneren enz.![]()
nee ik heb er in 1 topic over verteld? ik kom er niet zo zeer op terug, jullie wel met vragen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je bent idd al 40 topics bezig over je seksleven.
Ongeacht of er zo'n eind terug er zijdelings iets over is gevraagd of niet; dat is gewoon te veel!
niet omdraaien dit verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Bij jou is best veel mini valt me op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet weer!!!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?![]()
Dus wij blijven continu maar doorvragen en jij geeft alleen maar onschuldig antwoord?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik heb er in 1 topic over verteld? ik kom er niet zo zeer op terug, jullie wel met vragen?
niet omdraaien dit verhaal.![]()
![]()
hmms moet zeggen vind dit een zielige manier van je punt maken. of zal ik ook jou drama opsommen ff in je face. fuck dit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Net als over je rijbewijs, die keffer die in de duinen bij je zus is weggerend, die christelijke stichting waar we voor moeten doneren enz.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Een soort van Inquisitie.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus wij blijven continu maar doorvragen en jij geeft alleen maar onschuldig antwoord?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Chill nou gewoon eens een keer the fuck out en lul lekker slap met ons mee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmms moet zeggen vind dit een zielige manier van je punt maken. of zal ik ook jou drama opsommen ff in je face. fuck dit.![]()
Vergeet de visserij niet. En het paas-verhaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Net als over je rijbewijs, die keffer die in de duinen bij je zus is weggerend, die christelijke stichting waar we voor moeten doneren enz.![]()
Die 2 ken ik zo gauw ff niet. Ik ben een poos weg geweest dus misschien heb ik dat niet meegekregen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet de visserij niet. En het paas-verhaal.![]()
fuck it maar, heb er geen zin in ook dit, want nu gaat het op persoon spelen (wat btw wel tegen policy is TOT).
Dus ja als jullie daar in gaan verzeilen dan heb ik er geen zin meer in want ben daar tegen en wil ik ook niet naar anderen doen nl.
Bespaar je TR hier btw........Do what you love, love what you do!![]()
Hou nou eens op.
Houden zo danquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2 ken ik zo gauw ff niet. Ik ben een poos weg geweest dus misschien heb ik dat niet meegekregen.![]()
Die koetsier heeft geen eens teugels.quote:
Die doet het telepathischquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die koetsier heeft geen eens teugels.![]()
Lul nou gewoon leuk met ons mee, man!quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:08 schreef kree het volgende:
fuck it maar, heb er geen zin in ook dit, want nu gaat het op persoon spelen (wat btw wel tegen policy is TOT).
Dus ja als jullie daar in gaan verzeilen dan heb ik er geen zin meer in want ben daar tegen en wil ik ook niet naar anderen doen nl.
Bespaar je TR hier btw........![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die koetsier heeft geen eens teugels.![]()
![]()
Jawel maar die heeft hij net neergelegd om Lovely en mij te laten uitstappen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die koetsier heeft geen eens teugels.
Zijn best bekende artiesten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe wel maar snap je. en dat en als je zegt tegen me ok ik snap het, dan vergeet ik dit. dat dit bij mij niet heel goed valt?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Chill nou gewoon eens een keer the fuck out en lul lekker slap met ons mee.Do what you love, love what you do!![]()
Zal ik jou eens even beteugelen?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even beteugelen?![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt het proberen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik snap er geen kut van wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel maar snap je. en dat en als je zegt tegen me ok ik snap het, dan vergeet ik dit. dat dit bij mij niet heel goed valt?
Maar zie je geen verschil tussen hoe iedereen hier post en hoe jij het doet?
Blijf niet te lang hangen in bepaalde onderwerpen en go with the flow.![]()
Ach so.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja de artiesten ken ik wel, het nummer niet
Zijn best bekend bedoel je.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt het proberen![]()
Oeh een wilde merrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Claudia schrijft ook boeken en doet aan cabaret.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog een keer, ik heb hier heel persoonlijke verhalen verteld....quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van wat je zegt.
Maar zie je geen verschil tussen hoe iedereen hier post en hoe jij het doet?
Blijf niet te lang hangen in bepaalde onderwerpen en go with the flow.
dacht je dat die makkelijk waren?
denk niet he.... en alle ellende ermee is nog niet eens afgelopen.
dus zeg maar ik vertel dat hier eerlijk ook.
en nu gebruik je dat tegen me om je punt te maken, dat is niet ok. snap je dat?
ff echt eerlijk zeggen want ik trek me dit soort dingen zwaar aan he?
na alles wat ik deed om goed te maken. maar nog is het natuurlijk simpel om iemand zijn zwakte uit te buiten?Do what you love, love what you do!![]()
Let it go.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
nog een keer, ik heb hier heel persoonlijke verhalen verteld....
na alles wat ik deed om goed te maken. maar nog is het natuurlijk simpel om iemand zijn zwakte uit te buiten?![]()
Moet ik hem vathouden?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zal jou eens een hengst verkopen
Het gaat er om wat je nu ook doet: doordrammen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
nog een keer, ik heb hier heel persoonlijke verhalen verteld....
na alles wat ik deed om goed te maken. maar nog is het natuurlijk simpel om iemand zijn zwakte uit te buiten?
Persoonlijke verhalen vertellen is prima, je kwetsbaar opstellen ook, maar zo stoot je iedereen van je af.![]()
Een beetje een goed genenpakket? Hoeveel moet-ie kosten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zal jou eens een hengst verkopen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Een beetje een goed genenpakket? Hoeveel moet-ie kosten?
ok ik zei al zal wel stoppen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat er om wat je nu ook doet: doordrammen.
Persoonlijke verhalen vertellen is prima, je kwetsbaar opstellen ook, maar zo stoot je iedereen van je af.
geef jij toe dat het mss neit handig is om iemand zijn zwakte te gebruiken om op aan te vallen dan?
want echt serieus vond t niet ok,.Do what you love, love what you do!![]()
Dat doordrammen je zwakte is?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik zei al zal wel stoppen.
geef jij toe dat het mss neit handig is om iemand zijn zwakte te gebruiken om op aan te vallen dan?
want echt serieus vond t niet ok,.![]()
Zo blijven we natuurlijk doorgaan.quote:
Limburgse Merries zijn over het algemeen vrij rustig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hij wil iets van mij horen blijkbaar. Gaat 'm niet lukken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo blijven we natuurlijk doorgaan.
Misschien moet ik toch maar een abo nemen en hem bolken.![]()
mss wel, maar dat jou zwakte is iets zoeken waarmee je je punt kon maken zo? en dat is niet ok...quote:
Geef toe en we hebben vrede hierover want wil erover stoppen. eens dan en hand erop?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Limburgse Merries zijn over het algemeen vrij rustig.
Ook weer dicht?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
man man man één van mijn katten heeft geleerd hoe ze een deur open moet doen
Is ze zelf kattengrid gaan halen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd leuk als 2 mensen allebei het laatste woord willen hebben
Ik kom alleen met voorbeelden aan waarop je steeds het zelfde blijft doen. Heb je dat inzicht echt niet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel, maar dat jou zwakte is iets zoeken waarmee je je punt kon maken zo? en dat is niet ok...
Geef toe en we hebben vrede hierover want wil erover stoppen. eens dan en hand erop?![]()
ja weet dat jullie het heerlijk vinden. maar toch wil ik het eigenlijk afsluiten. met beide stukje gelijk enzo erover dan maarquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd leuk als 2 mensen allebei het laatste woord willen hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Niet leuk nu mijn chips op is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd leuk als 2 mensen allebei het laatste woord willen hebben
Nee, vrouwtje he, doe doen altijd wat ze zelf willenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook weer dicht?
Is ze zelf kattengrid gaan halen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 20:20:50 ]![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
man man man één van mijn katten heeft geleerd hoe ze een deur open moet doen![]()
![]()
dat doen ze hier allebei..Smile, it's free therapy.![]()
* FreshFruit geeft een zak ribbelchips door.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet leuk nu mijn chips op is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je ook een parkiet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, vrouwtje he, doe doen altijd wat ze zelf willen
ik kom alleen met antwoorden op vragen?>quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom alleen met voorbeelden aan waarop je steeds het zelfde blijft doen. Heb je dat inzicht echt niet?
nou komop tot. ik wil dit afsluiten, kunnen we niet gewoon zeggen ok discussie en nu is ie klaar ook?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon argumenten hebben in je hoofd of onder de douche. Je hebt altijd gelijk en altijd het laatste woord.Trotste mama van Ambar
Tijd voor popcorn!quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet leuk nu mijn chips op is.
Ik heb nog 1 vraag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oef nee dat maakt het niet echt gezonder. Eet het hier met wat zoutquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe er wel vaak veel suiker overheen
quote:
Ik hou niet van zoute popcornquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef nee dat maakt het niet echt gezonder. Eet het hier met wat zoutI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wat flauw.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kom je wel achterna dan ren je het er wel weer af.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe er wel vaak veel suiker overheen
nouja zie alweer haast niet gebeuren, ik ben ok om te zeggen we laten het gaan, maarja okDo what you love, love what you do!![]()
Weer een note.
lol tel er denk 3 tegen policy in 1 post. maargoed.
boeie zo lullig ben ik ook weer nietDo what you love, love what you do!![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom je wel achterna dan ren je het er wel weer af.
Dat is waar, maar dan kan ik beter niets eten.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
minder gezondquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kan ik beter niets eten.
niks eten
Op ten duur wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ga ff bellen btw met ander oud vriendinnetje wat niks werd. dus boeie veel belangrijker als jullie is ze.Do what you love, love what you do!![]()
preciesquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als je dat te lang doet ga je doodSmile, it's free therapy.![]()
Er is maar 1 popcorn lekkerquote:
Met zo’n enorme gecarameliseerde suiker laag![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie het hele verslag wel tegemoet later.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:30 schreef kree het volgende:
ga ff bellen btw met ander oud vriendinnetje wat niks werd. dus boeie veel belangrijker als jullie is ze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Avond HC.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is maar 1 popcorn lekker
Ik vind met poedersuiker ook wel lekker.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vannacht denk ik, als de gezellige nachtploeg er isquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het hele verslag wel tegemoet later.
Hopelijk rust danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt wel.quote:
Dus jij gaat vannacht over mij heen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vannacht denk ik, als de gezellige nachtploeg er is
Nee, vannacht ga ik gewoon een slaappoging doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij gaat vannacht over mij heen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Slapenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, vannacht ga ik gewoon een slaappoging doen.
Deze vrouwquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja dat vind ik nog net iets belangrijker dan bolkenquote:
Welles.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Idd, ik moet morgen ook weer werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nog net iets belangrijker dan bolkenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hier viel het wel mee.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hemelwater,
hemelwater.
Wat nu valt,
plenst niet
later.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog wilde plannen deze avond?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jij ging bellen...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jawel, morgen gaan we weer vrolijk doorplenzenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
Hemelwater,
hemelwater.
Wat nu valt,
plenst niet
later.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
het is vervelend verhaal. ik weet namelijk dat ze geslagen werd door dr vriend. en vervelende ze belde me net, maar krijg dr nu niet meer te pakken mobiel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het hele verslag wel tegemoet later.Do what you love, love what you do!![]()
Vrouwen slaan.
Kom net thuisquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wilde plannen deze avond?
Ik wilde me ter aarde storten
Popcorn leek me n goed idee
Zie dat ik wat heb gemistTrust nobody![]()
nouja daarom. en maak me tikkeltje zorgen, maar zal zo nog ff proberen.quote:
geen geintje dit he, want echt neem dat serieus.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt mij gemist?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kom net thuis
Ik wilde me ter aarde storten
Popcorn leek me n goed idee
Zie dat ik wat heb gemist
Prioriteitenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik moet morgen ook weer werken.
owh mag hoor, maar je kunt ook gewoon ff gelijk vragen scheelt je tig topics nlquote:
Ik durf niet..quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
owh mag hoor, maar je kunt ook gewoon ff gelijk vragen scheelt je tig topics nl
Trust nobody![]()
Lekker op de bankquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooooeeeee v werk, net thuis
Wel goed verder
Dekentje
Fok!
Jij wordt met de dag wijzer.quote:
lange dag gemaakt of later begonnen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooooeeeee v werk, net thuis
Wel goed verderUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dit het beste plan van de dag
Lange dagquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lange dag gemaakt of later begonnen?Trust nobody![]()
Tijd om een beetje bij te komen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: