MOONtje leave.quote:
Maantje.quote:
Ja we proberen kokhalsreflexen op te wekken!quote:
4 grote zakken besteldquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moet kattenschijtgrind halen maar geen zin
quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
4 grote zakken besteld
Bezorger mag ermee slepen morgen![]()
![]()
doet er niet toe. kom nergens meer eigenlijk nu behalve dit.quote:
Jupquote:
Ik haalde het altijd bij de AH, maar dat is van 3,50 naar 5,50 ofzo gegaanquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
4 grote zakken besteld
Bezorger mag ermee slepen morgen![]()
![]()
Afwezigse!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Nou ik vind het wel best, ben even afwezig
bol.com had nu een select aanbiedingquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik haalde het altijd bij de AH, maar dat is van 3,50 naar 5,50 ofzo gegaan
Nu maar naar de jumbo
Uit het oog maar niet uit het hartquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
Je bent vers hierquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was daar niet bij,want ben nieuw hier.
Ahaa sure !quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we proberen kokhalsreflexen op te wekken!
Maar verder is het natuurlijk ook wel gemeend natuurlijk!
Maagdelijk.quote:
Ik mis je nu alquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Lovely het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ahaa sure !![]()
nu weet ik wat ik aan jullie heb.
Heb je weer zo'n kutkloon.quote:
Ja je bent idd al 40 topics bezig over je seksleven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:01 schreef kree het volgende:
maakt niet uit, die er wel bij waren weten het, en alles best en lig er geen moment wakker van. Maar waar ik niet tegen kan is dat het nu zo gebracht wordt dat ik dat graag wilde vertellen. en kree topic enzo.
zo niet waar, het waren vragen waar ik op antwoord he,,,,?
Maar ok zoek t maar na, ik ga echt niet meer 40 topics terugzoeken ofzo, dus wie wel doet, ga je gang en anders geloof je me maar op mijn woord
nee ik heb er in 1 topic over verteld? ik kom er niet zo zeer op terug, jullie wel met vragen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je bent idd al 40 topics bezig over je seksleven.
Ongeacht of er zo'n eind terug er zijdelings iets over is gevraagd of niet; dat is gewoon te veel!
Bij jou is best veel mini valt me op.quote:
Niet weer!!!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?
Dus wij blijven continu maar doorvragen en jij geeft alleen maar onschuldig antwoord?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik heb er in 1 topic over verteld? ik kom er niet zo zeer op terug, jullie wel met vragen?
niet omdraaien dit verhaal.
hmms moet zeggen vind dit een zielige manier van je punt maken. of zal ik ook jou drama opsommen ff in je face. fuck dit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Net als over je rijbewijs, die keffer die in de duinen bij je zus is weggerend, die christelijke stichting waar we voor moeten doneren enz.
quote:
Een soort van Inquisitie.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus wij blijven continu maar doorvragen en jij geeft alleen maar onschuldig antwoord?
Chill nou gewoon eens een keer the fuck out en lul lekker slap met ons mee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmms moet zeggen vind dit een zielige manier van je punt maken. of zal ik ook jou drama opsommen ff in je face. fuck dit.
Vergeet de visserij niet. En het paas-verhaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Net als over je rijbewijs, die keffer die in de duinen bij je zus is weggerend, die christelijke stichting waar we voor moeten doneren enz.
Die 2 ken ik zo gauw ff niet. Ik ben een poos weg geweest dus misschien heb ik dat niet meegekregen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet de visserij niet. En het paas-verhaal.
Houden zo danquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2 ken ik zo gauw ff niet. Ik ben een poos weg geweest dus misschien heb ik dat niet meegekregen.
Die koetsier heeft geen eens teugels.quote:
Die doet het telepathischquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die koetsier heeft geen eens teugels.
Lul nou gewoon leuk met ons mee, man!quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:08 schreef kree het volgende:
fuck it maar, heb er geen zin in ook dit, want nu gaat het op persoon spelen (wat btw wel tegen policy is TOT).
Dus ja als jullie daar in gaan verzeilen dan heb ik er geen zin meer in want ben daar tegen en wil ik ook niet naar anderen doen nl.
Bespaar je TR hier btw........
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jawel maar die heeft hij net neergelegd om Lovely en mij te laten uitstappen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn best bekende artiesten.quote:
doe wel maar snap je. en dat en als je zegt tegen me ok ik snap het, dan vergeet ik dit. dat dit bij mij niet heel goed valt?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Chill nou gewoon eens een keer the fuck out en lul lekker slap met ons mee.
Zal ik jou eens even beteugelen?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even beteugelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik snap er geen kut van wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel maar snap je. en dat en als je zegt tegen me ok ik snap het, dan vergeet ik dit. dat dit bij mij niet heel goed valt?
Ach so.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja de artiesten ken ik wel, het nummer niet
Zijn best bekend bedoel je.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt het proberen![]()
Oeh een wilde merrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Claudia schrijft ook boeken en doet aan cabaret.quote:
nog een keer, ik heb hier heel persoonlijke verhalen verteld....quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van wat je zegt.
Maar zie je geen verschil tussen hoe iedereen hier post en hoe jij het doet?
Blijf niet te lang hangen in bepaalde onderwerpen en go with the flow.
Let it go.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
nog een keer, ik heb hier heel persoonlijke verhalen verteld....
dacht je dat die makkelijk waren?
denk niet he.... en alle ellende ermee is nog niet eens afgelopen.
dus zeg maar ik vertel dat hier eerlijk ook.
en nu gebruik je dat tegen me om je punt te maken, dat is niet ok. snap je dat?
ff echt eerlijk zeggen want ik trek me dit soort dingen zwaar aan he?
na alles wat ik deed om goed te maken. maar nog is het natuurlijk simpel om iemand zijn zwakte uit te buiten?
Moet ik hem vathouden?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zal jou eens een hengst verkopen
Het gaat er om wat je nu ook doet: doordrammen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
nog een keer, ik heb hier heel persoonlijke verhalen verteld....
dacht je dat die makkelijk waren?
denk niet he.... en alle ellende ermee is nog niet eens afgelopen.
dus zeg maar ik vertel dat hier eerlijk ook.
en nu gebruik je dat tegen me om je punt te maken, dat is niet ok. snap je dat?
ff echt eerlijk zeggen want ik trek me dit soort dingen zwaar aan he?
na alles wat ik deed om goed te maken. maar nog is het natuurlijk simpel om iemand zijn zwakte uit te buiten?
Een beetje een goed genenpakket? Hoeveel moet-ie kosten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zal jou eens een hengst verkopen
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Een beetje een goed genenpakket? Hoeveel moet-ie kosten?
ok ik zei al zal wel stoppen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat er om wat je nu ook doet: doordrammen.
Persoonlijke verhalen vertellen is prima, je kwetsbaar opstellen ook, maar zo stoot je iedereen van je af.
Dat doordrammen je zwakte is?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik zei al zal wel stoppen.
geef jij toe dat het mss neit handig is om iemand zijn zwakte te gebruiken om op aan te vallen dan?
want echt serieus vond t niet ok,.
Zo blijven we natuurlijk doorgaan.quote:
Ja hij wil iets van mij horen blijkbaar. Gaat 'm niet lukken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo blijven we natuurlijk doorgaan.
mss wel, maar dat jou zwakte is iets zoeken waarmee je je punt kon maken zo? en dat is niet ok...quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Limburgse Merries zijn over het algemeen vrij rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |