Een soort van Inquisitie.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus wij blijven continu maar doorvragen en jij geeft alleen maar onschuldig antwoord?
Chill nou gewoon eens een keer the fuck out en lul lekker slap met ons mee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmms moet zeggen vind dit een zielige manier van je punt maken. of zal ik ook jou drama opsommen ff in je face. fuck dit.
Vergeet de visserij niet. En het paas-verhaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Net als over je rijbewijs, die keffer die in de duinen bij je zus is weggerend, die christelijke stichting waar we voor moeten doneren enz.
Die 2 ken ik zo gauw ff niet. Ik ben een poos weg geweest dus misschien heb ik dat niet meegekregen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet de visserij niet. En het paas-verhaal.
Houden zo danquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2 ken ik zo gauw ff niet. Ik ben een poos weg geweest dus misschien heb ik dat niet meegekregen.
Die koetsier heeft geen eens teugels.quote:
Die doet het telepathischquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die koetsier heeft geen eens teugels.
Lul nou gewoon leuk met ons mee, man!quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:08 schreef kree het volgende:
fuck it maar, heb er geen zin in ook dit, want nu gaat het op persoon spelen (wat btw wel tegen policy is TOT).
Dus ja als jullie daar in gaan verzeilen dan heb ik er geen zin meer in want ben daar tegen en wil ik ook niet naar anderen doen nl.
Bespaar je TR hier btw........
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jawel maar die heeft hij net neergelegd om Lovely en mij te laten uitstappen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn best bekende artiesten.quote:
doe wel maar snap je. en dat en als je zegt tegen me ok ik snap het, dan vergeet ik dit. dat dit bij mij niet heel goed valt?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Chill nou gewoon eens een keer the fuck out en lul lekker slap met ons mee.
Zal ik jou eens even beteugelen?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even beteugelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik snap er geen kut van wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel maar snap je. en dat en als je zegt tegen me ok ik snap het, dan vergeet ik dit. dat dit bij mij niet heel goed valt?
Ach so.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja de artiesten ken ik wel, het nummer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |