Ook weer dicht?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
man man man één van mijn katten heeft geleerd hoe ze een deur open moet doen
Ik kom alleen met voorbeelden aan waarop je steeds het zelfde blijft doen. Heb je dat inzicht echt niet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel, maar dat jou zwakte is iets zoeken waarmee je je punt kon maken zo? en dat is niet ok...
Geef toe en we hebben vrede hierover want wil erover stoppen. eens dan en hand erop?
ja weet dat jullie het heerlijk vinden. maar toch wil ik het eigenlijk afsluiten. met beide stukje gelijk enzo erover dan maarquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd leuk als 2 mensen allebei het laatste woord willen hebben
Niet leuk nu mijn chips op is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd leuk als 2 mensen allebei het laatste woord willen hebben
Nee, vrouwtje he, doe doen altijd wat ze zelf willenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook weer dicht?
Is ze zelf kattengrid gaan halen?
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
man man man één van mijn katten heeft geleerd hoe ze een deur open moet doen
* FreshFruit geeft een zak ribbelchips door.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet leuk nu mijn chips op is.
Heb je ook een parkiet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, vrouwtje he, doe doen altijd wat ze zelf willen
ik kom alleen met antwoorden op vragen?>quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom alleen met voorbeelden aan waarop je steeds het zelfde blijft doen. Heb je dat inzicht echt niet?
Tijd voor popcorn!quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet leuk nu mijn chips op is.
oef nee dat maakt het niet echt gezonder. Eet het hier met wat zoutquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe er wel vaak veel suiker overheen
quote:
Ik hou niet van zoute popcornquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef nee dat maakt het niet echt gezonder. Eet het hier met wat zout
Wat flauw.quote:
Ik kom je wel achterna dan ren je het er wel weer af.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe er wel vaak veel suiker overheen
Zoiets?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom je wel achterna dan ren je het er wel weer af.
Dat is waar, maar dan kan ik beter niets eten.quote:
minder gezondquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kan ik beter niets eten.
Op ten duur wel.quote:
preciesquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als je dat te lang doet ga je dood
Er is maar 1 popcorn lekkerquote:
Ik zie het hele verslag wel tegemoet later.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:30 schreef kree het volgende:
ga ff bellen btw met ander oud vriendinnetje wat niks werd. dus boeie veel belangrijker als jullie is ze.
Avond HC.quote:
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is maar 1 popcorn lekker
Met zo’n enorme gecarameliseerde suiker laag![]()
![]()
Ik vind met poedersuiker ook wel lekker.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Vannacht denk ik, als de gezellige nachtploeg er isquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het hele verslag wel tegemoet later.
Echt wel.quote:
Dus jij gaat vannacht over mij heen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vannacht denk ik, als de gezellige nachtploeg er is
Nee, vannacht ga ik gewoon een slaappoging doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij gaat vannacht over mij heen?
Slapenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, vannacht ga ik gewoon een slaappoging doen.
Deze vrouwquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Ja dat vind ik nog net iets belangrijker dan bolkenquote:
Welles.quote:
Idd, ik moet morgen ook weer werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nog net iets belangrijker dan bolken
Nog wilde plannen deze avond?quote:
Jij ging bellen...quote:
jawel, morgen gaan we weer vrolijk doorplenzenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
Hemelwater,
hemelwater.
Wat nu valt,
plenst niet
later.
het is vervelend verhaal. ik weet namelijk dat ze geslagen werd door dr vriend. en vervelende ze belde me net, maar krijg dr nu niet meer te pakken mobiel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het hele verslag wel tegemoet later.
Kom net thuisquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wilde plannen deze avond?
nouja daarom. en maak me tikkeltje zorgen, maar zal zo nog ff proberen.quote:
Je hebt mij gemist?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kom net thuis
Ik wilde me ter aarde storten
Popcorn leek me n goed idee
Zie dat ik wat heb gemist
Prioriteitenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik moet morgen ook weer werken.
owh mag hoor, maar je kunt ook gewoon ff gelijk vragen scheelt je tig topics nlquote:
Ik durf niet..quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
owh mag hoor, maar je kunt ook gewoon ff gelijk vragen scheelt je tig topics nl
Lekker op de bankquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooooeeeee v werk, net thuis
Wel goed verder
Jij wordt met de dag wijzer.quote:
lange dag gemaakt of later begonnen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooooeeeee v werk, net thuis
Wel goed verder
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dit het beste plan van de dag
Lange dagquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lange dag gemaakt of later begonnen?
Tijd om een beetje bij te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |