Ook weer dicht?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
man man man één van mijn katten heeft geleerd hoe ze een deur open moet doen
Ik kom alleen met voorbeelden aan waarop je steeds het zelfde blijft doen. Heb je dat inzicht echt niet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel, maar dat jou zwakte is iets zoeken waarmee je je punt kon maken zo? en dat is niet ok...
Geef toe en we hebben vrede hierover want wil erover stoppen. eens dan en hand erop?
ja weet dat jullie het heerlijk vinden. maar toch wil ik het eigenlijk afsluiten. met beide stukje gelijk enzo erover dan maarquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd leuk als 2 mensen allebei het laatste woord willen hebben
Niet leuk nu mijn chips op is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd leuk als 2 mensen allebei het laatste woord willen hebben
Nee, vrouwtje he, doe doen altijd wat ze zelf willenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook weer dicht?
Is ze zelf kattengrid gaan halen?
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
man man man één van mijn katten heeft geleerd hoe ze een deur open moet doen
* FreshFruit geeft een zak ribbelchips door.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet leuk nu mijn chips op is.
Heb je ook een parkiet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, vrouwtje he, doe doen altijd wat ze zelf willen
ik kom alleen met antwoorden op vragen?>quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom alleen met voorbeelden aan waarop je steeds het zelfde blijft doen. Heb je dat inzicht echt niet?
Tijd voor popcorn!quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet leuk nu mijn chips op is.
oef nee dat maakt het niet echt gezonder. Eet het hier met wat zoutquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe er wel vaak veel suiker overheen
quote:
Ik hou niet van zoute popcornquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef nee dat maakt het niet echt gezonder. Eet het hier met wat zout
Wat flauw.quote:
Ik kom je wel achterna dan ren je het er wel weer af.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe er wel vaak veel suiker overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |