Volledig wederzijds.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
jij doet het erom dus neem je sowieso niet serieus
doe wel. helaas is fok zo dood dat dit de enige is die nog wel loopt.quote:
Zou er niet meer aan moeten denkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms krijg je een hele dikke bult van een prik...
hahahaha zo verkeert idee?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volledig wederzeids.
Ik trek narcisten slecht.
Dat is een kinderziektequote:
OK OK...quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik zei... ligt eraan met wie, en de situatie - whaha
Volgens de Consumentenbond maak je de meeste kans op een prijs in de Staatsloterij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik misschien ook niet, kans van 1 op 3, in de lotto zou dat een prima kans zijn
Ga lekker naar buiten een stuk wandelenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel. helaas is fok zo dood dat dit de enige is die nog wel loopt.
maar ok @:murp snap je en je hebt me vaker wel ff geholpen dus ok, ik zal ermee stoppen. Ok dan zo verder?
Door een schattige kleine Loxosceles reclusa...quote:
Ik heb een staatslotquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens de Consumentenbond maak je de meeste kans op een prijs in de Staatsloterij.
Én... die is belastingvrij ook nog
Je kunt het als volwassene ook krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een kinderziekteDenk je dat hij nog zo jong is?
Hier ook, hoe bestaat hetquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier In Leeuwarden ook.[ afbeelding ]
opgelost wmb, zal niet zeggen dat ik nooit meer tegen iets in ga. maar ok voor dit. Ok dan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:16 schreef murp het volgende:
[..]
Ga lekker naar buiten een stuk wandelen
De duinen in ofzo!
Nu nog doenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel. helaas is fok zo dood dat dit de enige is die nog wel loopt.
maar ok @:murp snap je en je hebt me vaker wel ff geholpen dus ok, ik zal ermee stoppen. Ok dan zo verder?
Is niet boffen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het als volwassene ook krijgen.
Net als bof mazzelen en rode hond
En wattus wattusquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door een schattige kleine Loxosceles reclusa...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ja kan net zo goed stoppen want hele topic is geen reet meer aan verder wss. maargoed zal ff kijken nog paar keer.quote:
Ik weet, maar vond het wel leuk om te zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het als volwassene ook krijgen.
Net als bof mazzelen en rode hond
Nee geloof dat mannen als ze de bof op een latere leeftijd krijgen zelfs onvruchtbaar kunnen wordenquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geloof dat mannen als ze de bof op een latere leeftijd krijgen zelfs onvruchtbaar kunnen worden
Spaart wel weer een sterilisatie uit danquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geloof dat mannen als ze de bof op een latere leeftijd krijgen zelfs onvruchtbaar kunnen worden
Humor?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:07 schreef kree het volgende:
jemig zeg, ik zou irl dit niet trekken mensen met zo weinig humor?
ALs ikhet gesprek waar het over gaat niet leuk vind ga ik elders kijken en anders is er buiten Fok! ook nog wel wat te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan net zo goed stoppen want hele topic is geen reet meer aan verder wss. maargoed zal ff kijken nog paar keer.
Zo ging het echt: Ga jij maar even bij Jantje spelen,want hij heeft de bof.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:19 schreef greysbones het volgende:
Vroegahhhh
Toen je nog niet gevaccineerd werd voor de bof
Hoopte je moeder dat als een ander kind het had jij het dan ook zou krijgen
* greysbones krijgt jaren 80 Fa reclame vibesquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wattus wattushttps://nl.wikipedia.org/wiki/VioolspinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Mijn broer moest op een lolly zuigen en die dan aan een jongen geven zodat hij het ook kreegquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo ging het echt: Ga jij maar even bij Jantje spelen,want hij heeft de bof.
Alleen maar een voordeelquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Instant regretquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vioolspin
ja idd ik had heel gesprek hier, maar toch komen jullie allemaal kijken? en erop ingaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ikhet gesprek waar het over gaat niet leuk vind ga ik elders kijken en anders is er buiten Fok! ook nog wel wat te doen.
quote:
Gadverdamme. Ik vind dat echt zo smerigquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn broer moest op een lolly zuigen en die dan aan een jongen geven zodat hij het ook kreeg![]()
Mijn neefjes aten vroeger koeiebrokken en melkpoeder voor de kalveren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik vind dat echt zo smerig![]()
Ik heb neefjes die aten vroeger elkaars kauwgom op
Tetten.quote:
Die moeder was erg bang dat het anders niet luktequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik vind dat echt zo smerig![]()
Ik heb neefjes die aten vroeger elkaars kauwgom op
Kinkhoest kun je sowieso nog krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb kinkhoest gehad als kind, dat was geen pretje. Maanden school gemist.
Mja, als ik nu domme opmerkingen maak, dan komt dat gewoon daardoor
Is dat jouw kink?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kinkhoest kun je sowieso nog krijgen
Gevaccineerd of niet
Leuk feitje
Je hebt dit nu al 20x gezegd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan net zo goed stoppen want hele topic is geen reet meer aan verder wss. maargoed zal ff kijken nog paar keer.
Neequote:
alleen dus is het voor kleine kindertjes een probleem en de rest niet echtquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gevaccineerd of niet
Leuk feitje
Ik ben al een paar keer weggegaan hoor. En dat komt omdat je gewoon door blijft gaan en door blijft gaan ook al zeggen mensen dat je moet stoppen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd ik had heel gesprek hier, maar toch komen jullie allemaal kijken? en erop ingaan.
Zou ook gedacht hebben ga eens elders kijken?
Om het maar even in perspectief te zetten?????? allemaal drama doen nu naar mij. nou vindt t best. maak er zelf maar leuk gesprek van dan verder. Ik doe mee als ik wat leuks zie
bedoel dit btw goed, voor verkeerd opgevat.
niemand jou ook?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt dit nu al 20x gezegd.
Niemand verplicht jou om hier te zijn.
Ja,ik wil graag dat Schotel er is.quote:
Hihi.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ik wil graag dat Schotel er is.
Naja ik denk dat ik het nu wel herken, dat scheelt iig een reeks antibiotica met allergische reacties en prednison.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gevaccineerd of niet
Leuk feitje
hmmmmms ok. naja ik neem je serieus en dat weet je dus daarom. maargoed soms moet een topic luchtig en grappig zijn. en denk dat werkt wel. vindt t soms zo saai enzo als ik lees..... of ligt dat aan mij dan toch?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer weggegaan hoor. En dat komt omdat je gewoon door blijft gaan en door blijft gaan ook al zeggen mensen dat je moet stoppen.
IK vaak antwoord ik je ook normaal maar het houdt een keertje op.
En ik snap dat je het allemaal goed bedoeld en er geen kwaad in zit.
Maar Kree je bent zo langdradig soms
nou wil niett veel zeggen, maar echt meehelpen aan positieve sfeer doe je ook niet hequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit niet te jankstralen dat het hier zo saai is.
Jouw discussie van meer dan 16 uur over de dood van je tante daarentegen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou wil niett veel zeggen, maar echt meehelpen aan positieve sfeer doe je ook niet he
Gewoon bolken.quote:
Niet iedereen heeft dezelfde verwachting, het is en blijft hier een spel en geen lange dicussies SCquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ok. naja ik neem je serieus en dat weet je dus daarom. maargoed soms moet een topic luchtig en grappig zijn. en denk dat werkt wel. vindt t soms zo saai enzo als ik lees..... of ligt dat aan mij dan toch?
denk wtf. laten we ff wat discussie hebben is het iig gezellig, maar begrijp, schat dit verkeerd in dus. denk mss moet ik nieuwe SC maken dan.
Man3quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn neefjes aten vroeger koeiebrokken en melkpoeder voor de kalveren.
Ze willen steeds mijn aandacht.quote:
Very saai, luisteren gisteren mee naar een raadsvergadering punt 12 wil ik graag wetenquote:
ik snap je, maar ok moet ik toch naar andere, want vind er geen reet aan zonder discussiequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde verwachting, het is en blijft hier een spel en geen lange dicussies SC
En als je het saai vind ga je even wat anders doen. Ik kom ook vaak binnen en lees en denk dan, deze slaik even over. Heet is hier juist allemaal luchtig en het merendeel zit niet op lange discussies te wachten
Zo en nu heb ik er genoeg over gezegd, hier moet u het mee doen
Kwamen uit de stad.En vroegen of het eetbaar was.quote:
Pulk even aan je bloedende teen danquote:
Wel in beeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pulk even aan je bloedende teen dan
Da's gestold. Dus dan komt er weer bloed...quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pulk even aan je bloedende teen dan
Preciesquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's gestold. Dus dan komt er weer bloed...
Gelijk niet meer saai.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
En dan hard rennen door de ruimte
Bloed bloed bloed 🩸
Ik at vroeger vissenvoer, die vlokken. Vond het eigenlijk best lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn neefjes aten vroeger koeiebrokken en melkpoeder voor de kalveren.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik at vroeger vissenvoer, die vlokken. Vond het eigenlijk best lekkermaar tegenwoordig heeft mn vader van die korrels, ik denk dat het andere voer te snel op ging
omg. hahahahaquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik at vroeger vissenvoer, die vlokken. Vond het eigenlijk best lekkermaar tegenwoordig heeft mn vader van die korrels, ik denk dat het andere voer te snel op ging
Dus de raarheid is niet alleen van de laatste jaren?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gedroogde geplette watervlooien zijn datquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij eet ze ook?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gedroogde geplette watervlooien zijn dat
Ik mag jouquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
En dan hard rennen door de ruimte
Bloed bloed bloed 🩸
Nee eet alleen koi voerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |