ik snap je, maar ok moet ik toch naar andere, want vind er geen reet aan zonder discussiequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde verwachting, het is en blijft hier een spel en geen lange dicussies SC
En als je het saai vind ga je even wat anders doen. Ik kom ook vaak binnen en lees en denk dan, deze slaik even over. Heet is hier juist allemaal luchtig en het merendeel zit niet op lange discussies te wachten
Zo en nu heb ik er genoeg over gezegd, hier moet u het mee doen
Kwamen uit de stad.En vroegen of het eetbaar was.quote:
Pulk even aan je bloedende teen danquote:
Wel in beeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pulk even aan je bloedende teen dan
Da's gestold. Dus dan komt er weer bloed...quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pulk even aan je bloedende teen dan
Preciesquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's gestold. Dus dan komt er weer bloed...
Gelijk niet meer saai.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
En dan hard rennen door de ruimte
Bloed bloed bloed 🩸
Ik at vroeger vissenvoer, die vlokken. Vond het eigenlijk best lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn neefjes aten vroeger koeiebrokken en melkpoeder voor de kalveren.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik at vroeger vissenvoer, die vlokken. Vond het eigenlijk best lekkermaar tegenwoordig heeft mn vader van die korrels, ik denk dat het andere voer te snel op ging
omg. hahahahaquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik at vroeger vissenvoer, die vlokken. Vond het eigenlijk best lekkermaar tegenwoordig heeft mn vader van die korrels, ik denk dat het andere voer te snel op ging
Dus de raarheid is niet alleen van de laatste jaren?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gedroogde geplette watervlooien zijn datquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij eet ze ook?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gedroogde geplette watervlooien zijn dat
Ik mag jouquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
En dan hard rennen door de ruimte
Bloed bloed bloed 🩸
Nee eet alleen koi voerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |