Je hebt dit nu al 20x gezegd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan net zo goed stoppen want hele topic is geen reet meer aan verder wss. maargoed zal ff kijken nog paar keer.
Neequote:
alleen dus is het voor kleine kindertjes een probleem en de rest niet echtquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kinkhoest kun je sowieso nog krijgen
Gevaccineerd of niet
Leuk feitje
Ik ben al een paar keer weggegaan hoor. En dat komt omdat je gewoon door blijft gaan en door blijft gaan ook al zeggen mensen dat je moet stoppen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd ik had heel gesprek hier, maar toch komen jullie allemaal kijken? en erop ingaan.
Zou ook gedacht hebben ga eens elders kijken?
Om het maar even in perspectief te zetten?????? allemaal drama doen nu naar mij. nou vindt t best. maak er zelf maar leuk gesprek van dan verder. Ik doe mee als ik wat leuks zie
bedoel dit btw goed, voor verkeerd opgevat.
niemand jou ook?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt dit nu al 20x gezegd.
Niemand verplicht jou om hier te zijn.
Ja,ik wil graag dat Schotel er is.quote:
Hihi.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ik wil graag dat Schotel er is.
Naja ik denk dat ik het nu wel herken, dat scheelt iig een reeks antibiotica met allergische reacties en prednison.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kinkhoest kun je sowieso nog krijgen
Gevaccineerd of niet
Leuk feitje
hmmmmms ok. naja ik neem je serieus en dat weet je dus daarom. maargoed soms moet een topic luchtig en grappig zijn. en denk dat werkt wel. vindt t soms zo saai enzo als ik lees..... of ligt dat aan mij dan toch?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer weggegaan hoor. En dat komt omdat je gewoon door blijft gaan en door blijft gaan ook al zeggen mensen dat je moet stoppen.
IK vaak antwoord ik je ook normaal maar het houdt een keertje op.
En ik snap dat je het allemaal goed bedoeld en er geen kwaad in zit.
Maar Kree je bent zo langdradig soms
nou wil niett veel zeggen, maar echt meehelpen aan positieve sfeer doe je ook niet hequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit niet te jankstralen dat het hier zo saai is.
Jouw discussie van meer dan 16 uur over de dood van je tante daarentegen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou wil niett veel zeggen, maar echt meehelpen aan positieve sfeer doe je ook niet he
Gewoon bolken.quote:
Niet iedereen heeft dezelfde verwachting, het is en blijft hier een spel en geen lange dicussies SCquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ok. naja ik neem je serieus en dat weet je dus daarom. maargoed soms moet een topic luchtig en grappig zijn. en denk dat werkt wel. vindt t soms zo saai enzo als ik lees..... of ligt dat aan mij dan toch?
denk wtf. laten we ff wat discussie hebben is het iig gezellig, maar begrijp, schat dit verkeerd in dus. denk mss moet ik nieuwe SC maken dan.
Man3quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn neefjes aten vroeger koeiebrokken en melkpoeder voor de kalveren.
Ze willen steeds mijn aandacht.quote:
Very saai, luisteren gisteren mee naar een raadsvergadering punt 12 wil ik graag wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |