Nee geloof dat mannen als ze de bof op een latere leeftijd krijgen zelfs onvruchtbaar kunnen wordenquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geloof dat mannen als ze de bof op een latere leeftijd krijgen zelfs onvruchtbaar kunnen worden
Spaart wel weer een sterilisatie uit danquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geloof dat mannen als ze de bof op een latere leeftijd krijgen zelfs onvruchtbaar kunnen worden
Humor?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:07 schreef kree het volgende:
jemig zeg, ik zou irl dit niet trekken mensen met zo weinig humor?
ALs ikhet gesprek waar het over gaat niet leuk vind ga ik elders kijken en anders is er buiten Fok! ook nog wel wat te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan net zo goed stoppen want hele topic is geen reet meer aan verder wss. maargoed zal ff kijken nog paar keer.
Zo ging het echt: Ga jij maar even bij Jantje spelen,want hij heeft de bof.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:19 schreef greysbones het volgende:
Vroegahhhh
Toen je nog niet gevaccineerd werd voor de bof
Hoopte je moeder dat als een ander kind het had jij het dan ook zou krijgen
* greysbones krijgt jaren 80 Fa reclame vibesquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wattus wattushttps://nl.wikipedia.org/wiki/VioolspinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Mijn broer moest op een lolly zuigen en die dan aan een jongen geven zodat hij het ook kreegquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo ging het echt: Ga jij maar even bij Jantje spelen,want hij heeft de bof.
Alleen maar een voordeelquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Instant regretquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vioolspin
ja idd ik had heel gesprek hier, maar toch komen jullie allemaal kijken? en erop ingaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ikhet gesprek waar het over gaat niet leuk vind ga ik elders kijken en anders is er buiten Fok! ook nog wel wat te doen.
quote:
Gadverdamme. Ik vind dat echt zo smerigquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn broer moest op een lolly zuigen en die dan aan een jongen geven zodat hij het ook kreeg![]()
Mijn neefjes aten vroeger koeiebrokken en melkpoeder voor de kalveren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik vind dat echt zo smerig![]()
Ik heb neefjes die aten vroeger elkaars kauwgom op
Tetten.quote:
Die moeder was erg bang dat het anders niet luktequote:Op dinsdag 23 april 2024 14:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik vind dat echt zo smerig![]()
Ik heb neefjes die aten vroeger elkaars kauwgom op
Kinkhoest kun je sowieso nog krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb kinkhoest gehad als kind, dat was geen pretje. Maanden school gemist.
Mja, als ik nu domme opmerkingen maak, dan komt dat gewoon daardoor
Is dat jouw kink?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kinkhoest kun je sowieso nog krijgen
Gevaccineerd of niet
Leuk feitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |