Volledig wederzijds.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
jij doet het erom dus neem je sowieso niet serieus
doe wel. helaas is fok zo dood dat dit de enige is die nog wel loopt.quote:
Zou er niet meer aan moeten denkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms krijg je een hele dikke bult van een prik...
hahahaha zo verkeert idee?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volledig wederzeids.
Ik trek narcisten slecht.
Dat is een kinderziektequote:
OK OK...quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik zei... ligt eraan met wie, en de situatie - whaha
Volgens de Consumentenbond maak je de meeste kans op een prijs in de Staatsloterij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik misschien ook niet, kans van 1 op 3, in de lotto zou dat een prima kans zijn
Ga lekker naar buiten een stuk wandelenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel. helaas is fok zo dood dat dit de enige is die nog wel loopt.
maar ok @:murp snap je en je hebt me vaker wel ff geholpen dus ok, ik zal ermee stoppen. Ok dan zo verder?
Door een schattige kleine Loxosceles reclusa...quote:
Ik heb een staatslotquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens de Consumentenbond maak je de meeste kans op een prijs in de Staatsloterij.
Én... die is belastingvrij ook nog
Je kunt het als volwassene ook krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een kinderziekteDenk je dat hij nog zo jong is?
Hier ook, hoe bestaat hetquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier In Leeuwarden ook.[ afbeelding ]
opgelost wmb, zal niet zeggen dat ik nooit meer tegen iets in ga. maar ok voor dit. Ok dan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:16 schreef murp het volgende:
[..]
Ga lekker naar buiten een stuk wandelen
De duinen in ofzo!
Nu nog doenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
doe wel. helaas is fok zo dood dat dit de enige is die nog wel loopt.
maar ok @:murp snap je en je hebt me vaker wel ff geholpen dus ok, ik zal ermee stoppen. Ok dan zo verder?
Is niet boffen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het als volwassene ook krijgen.
Net als bof mazzelen en rode hond
En wattus wattusquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door een schattige kleine Loxosceles reclusa...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ja kan net zo goed stoppen want hele topic is geen reet meer aan verder wss. maargoed zal ff kijken nog paar keer.quote:
Ik weet, maar vond het wel leuk om te zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het als volwassene ook krijgen.
Net als bof mazzelen en rode hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |