Weet dan ook een keer wanneer je moet stoppenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:07 schreef kree het volgende:
jemig zeg, ik zou irl dit niet trekken mensen met zo weinig humor?
Humor is soms ver te zoekenquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:07 schreef kree het volgende:
jemig zeg, ik zou irl dit niet trekken mensen met zo weinig humor?
In Australië is het niet alleen ver weg maar ook nog eens op de kop!quote:
'HeT wAs mAaR eEn GeInTjE'quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:05 schreef kree het volgende:
[..]
uhh ik ben zielig" me toooooo" enzo, ga toch weg joh. je snapt toch dat dit allemaal geintje is. ik knabbel pas aan iemands oren als ik iemand echt leuk vind. en dat duurt jaar mss wel.
Heb je soms de mazelen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb overigens 3772 muggebulten op mijn rug
kweet wel, maargoed ik denk toch niet dat iemand me heel serieus neemt? of ok anders heb je plaat voor je kop?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet dan ook een keer wanneer je moet stoppen![]()
Ga het over het weer hebben of zo
Hey Murpquote:
ZIjn het wel muggenbulten?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb overigens 3772 muggebulten op mijn rug
jij doet het erom dus neem je sowieso niet serieusquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'HeT wAs mAaR eEn GeInTjE'
Totdat het geen geintje meer is. Als iemand zijn of haar grens aangeeft, dan heb je je er maar aan te houden.
Sodeflikker op zeg
De vijfde of de zesde ziektequote:
quote:
Soms krijg je een hele dikke bult van een prik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |