Geen idee wat hier staat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
niet policy dit, wat ik net nog las.....?
je maakt er je eigen oordeel van, maar genoeg, jemig zeg, jullie kunnen ook niks hebben.?
helemaal leuk als het er is, en nu me erover aanvallen? dat is ook niet eerlijk he?
Inbe4 je 100 TR’s krijgtquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Plaats gerust een tr als het voorkomt, dan kan ik het beoordelen.
Vervolgens zal ik dan kree aanspreken, die het niet snapt. Hij gaat er in blijven hangen en als ik em daarop wijs, kruipt hij in een slachtofferrol. Kans is dat ie daarna nog steeds doorgaat. Dan moet ik m waarschuwen. Er volgt een ban. Kree boos, want hij is het niet zelf schuld maar iedereen om hem heen.
Laten we beginnen met een tr plaatsen mocht het voorkomen.
Bolke & Bolke.quote:
Heer Schotel.quote:
Zeg ik toch:quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:50 schreef kree het volgende:
goed ok. nouja nu maar weer normaal dan he. doen jullie ook dan?
quote:
oke, ik zag niet zoveel drama, maarja mensen vinden het altijd leuk natuurlijk weer om dingen af te zeiken etc etc. waar ze dag ervoor over lachten. ik vind t best.quote:
Ik ook!quote:
Jaja .... en doooooor:quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
oke, ik zag niet zoveel drama, maarja mensen vinden het altijd leuk natuurlijk weer om dingen af te zeiken etc etc. waar ze dag ervoor over lachten. ik vind t best.
alles goed. was wel weer ff grappig dit.
quote:
Alles wel met u?quote:
Je weet dat dit een spel is he?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:53 schreef kree het volgende:
door naar de gewoonlijke saaiheid dan maar........
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niemand verplicht je om hier te zijn, hè
Ik verlang naar de saaiheid.quote:
STIFT!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
we moeten doooooor idd door. hahahaha kijk Jiskefet.
quote:
Ik verlang naar een miljoenquote:
ja en de rest weet dat ook?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je weet dat dit een spel is he?
Je weet ook dat er meer SC's zijn op FOK! he?
Ja, want die slaat niet daardoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ging jij niet aan @:Sally 's oren knabbelen?(oh wacht, daar mogen we het zeker ook niet meer over hebben
)
Wel zachtjes hoor.quote:
ik verlang naar dat dit klusje af isquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verlang naar een miljoen
Krijg ook nooit mijn zin
Ik ook want geen flauw idee wat er nu weer gebeurd isquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:57 schreef kree het volgende:
ok eerlijk is eerlijk, genoeg waarschuwing, ik hou op want heb geen zin in een ban....
Hey Dot.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook want geen flauw idee wat er nu weer gebeurd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |