Hehe.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
deels punt, maaghoed zo erg was het nou ook weer niet he?
ik denk mss hou ik maar op want anders krijg ik weer ban straks.
Verstandig!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
deels punt, maaghoed zo erg was het nou ook weer niet he?
ik denk mss hou ik maar op want anders krijg ik weer ban straks.
Ik mis deze nogquote:
Nog 1 keer: je bent erop aangesproken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
overdrijf niet joh, zo onwijs sex verhaal is het nl niet. dat ik dat vertelde. naja heb er helemaal geen spijt van. maarja. tis maar wat je onthoud he?
het stuk ervoor is wss veel liefelijker.
gehehehe. omg....... hmmmms dat ging snel verkeerd weer zoquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe. omg....... hmmmms dat ging snel verkeerd weer zo
tis idd heel subtiel ja hoe jullie dat doenquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Verstandig!
Wat we heel voorzichtig proberen duidelijk te maken is dat we er gewoon niet zo heel erg op zitten te wachten!![]()
quote:
Een keer, twee keer, drie tot en met vijfentwintig keer voordat het binnenkomt noem je subtiel?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
tis idd heel subtiel ja hoe jullie dat doen
quote:
Ah, dat scheelt.quote:
ok ik ga niet tegen de policy in hier. dus vind t ok.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Een keer, twee keer, drie tot en met vijfentwintig keer voordat het binnenkomt noem je subtiel?
Plaats gerust een tr als het voorkomt, dan kan ik het beoordelen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:34 schreef Sally het volgende:
[..]
KREE.
Niet HIER - in DIT SUBFORUM.
@:SwJ - kom het nog eens uitleggen dat dit geen SEX is....
Geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik ga niet tegen de policy in hier. dus vind t ok.
verder moet je er ook niet meer drama van maken als het is hoor, want zie wel ergere dingen gebeuren![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Plaats gerust een tr als het voorkomt, dan kan ik het beoordelen.
Vervolgens zal ik dan kree aanspreken, die het niet snapt. Hij gaat er in blijven hangen en als ik em daarop wijs, kruipt hij in een slachtofferrol. Kans is dat ie daarna nog steeds doorgaat. Dan moet ik m waarschuwen. Er volgt een ban. Kree boos, want hij is het niet zelf schuld maar iedereen om hem heen.
Laten we beginnen met een tr plaatsen mocht het voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |