SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Stel jij iets leuks voor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee @:Coco
Doe eens een leukere TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig speel je maar 1x tegen een club in de groepsfase vanaf volgend seizoen. Maar ja, betekent wel een trip minder, wat dat kan je ook al verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hopelijk spelen we thuis danquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gelukkig speel je maar 1x tegen een club in de groepsfase vanaf volgend seizoen. Maar ja, betekent wel een trip minder, wat dat kan je ook al verwachten
Zou in theorie de meest gunstige loting zijn uit pot 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dat had ik wel door.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
TS is sarcastisch (en doet een act)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar gaan we weer
Zal je zien dat ze daar ook gewoon weer de (halve) finale gaan halen. Knappe winning streak wel in Europa die gasten.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor het beker social media filmpje of voor nog een jaar? Wat een spanning!
Ik denk 2-3 door een of andere late kutgoal.quote:Op zondag 21 april 2024 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb trouwens echt totaal geen vertrouwen in vanavond, dit wordt niks.
Maar dat dacht ik ook over de wedstrijd tegen Ajax, dus tsja.
Als je geen vertrouwen had in die pot tegen Ajax dan weet ik het ook niet meer hoor. Ik bedoel dat het zo zou verlopen, die garantie was er niet. Maar Ajax is op dit moment echt de ideale tegenstander voor dit Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2024 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Denk niet dat Gimenez 117 minuten zou spelen. #chronischvermoeidquote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk 2-2 en verlengen. Feyenoord wint in verlenging. Doelpunt Gimenez in minuut 117 ofzo.
Ik voorspelde dit tegen Volendam, Fortuna én Ajax.quote:
Misschien hebben ze geluisterd naar de kritiek en start Ueda!quote:Op zondag 21 april 2024 11:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Denk niet dat Gimenez 117 minuten zou spelen. #chronischvermoeid
Waarom zou je geen vertrouwen hebben in een wedstrijd waarin je op letterlijk elke positie een (veel) betere speler hebt.quote:Op zondag 21 april 2024 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Dit dus. Deze moet je normaal gesproken pakken.quote:Op zondag 21 april 2024 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen vertrouwen hebben in een wedstrijd waarin je op letterlijk elke positie een (veel) betere speler hebt.
Niet dat je onmogelijk kan verliezen ofzo. Maar als je voor zulke wedstrijden al geen vertrouwen hebt...
Feyenoord heeft in de Eredivisie(behalve tegen PSV) per definitie op elke positie een betere speler dan de tegenstander. Meer dan genoeg wedstrijden dit seizoen die zo verschrikkelijk slecht waren dat dat niet echt te zien was.quote:Op zondag 21 april 2024 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus. Deze moet je normaal gesproken pakken.
Het blijft Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2024 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen vertrouwen hebben in een wedstrijd waarin je op letterlijk elke positie een (veel) betere speler hebt.
Niet dat je onmogelijk kan verliezen ofzo. Maar als je voor zulke wedstrijden al geen vertrouwen hebt...
Ik gun het NEC en Nijmegen wel. Maar Cillessen hè. Dus inderdaad, dat hij maar vaak mag vissen. Het liefst met een paar blunders en wat onterechte pingels.quote:Op zondag 21 april 2024 15:58 schreef De_Kraam het volgende:
Voor Cillessen is dit de wedstrijd van z'n leven.
Alleen daarom moet je al hopen dat het minstens 5-0 wordt.
NEC wist als enige ploeg dit seizoen overtuigend van PSV te winnen en zelf hebben wij dit seizoen ook nog niet van NEC weten te winnen.quote:Op zondag 21 april 2024 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar uit, dat wandelvoetbal van hem.quote:Op zondag 21 april 2024 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over mondjes snoeren gesproken.
Zerrouki.
Dombo gaat nu de hele wedstrijd een Zerrouki-act doenquote:Op zondag 21 april 2024 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar uit, dat wandelvoetbal van hem.
De enige act wat Zerrouki betreft is de anti-act.quote:Op zondag 21 april 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo gaat nu de hele wedstrijd een Zerrouki-act doen
NEC heeft nu de hele tactiek kunnen afstemmen op een eventuele afwezigheid van Wieffer waardoor we de finale verliezenquote:
of trainersquote:Op zondag 21 april 2024 16:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De enige act wat Zerrouki betreft is de anti-act.
Maar datzelfde kan je over wel meer spelers zeggen.
Dat doe ik bijna nooit.quote:Op zondag 21 april 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo gaat nu de hele wedstrijd een Zerrouki-act doen
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 april 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat doe ik bijna nooit.
Riep laatst zelfs dat Zerrouki zelfs in slow-motion valt.
Maar dat lees je dan weer niet!!!
Laat Thomas van den Belt met rust.quote:Op zondag 21 april 2024 16:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon binnen Feyenoord voor wie een anti-act terecht is.
Die is voor @Calandquote:Op zondag 21 april 2024 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat Thomas van den Belt met rust.
Misschien zet Arne hem wel weer in de basis. Zoals tegen FC Twentequote:Op zondag 21 april 2024 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat Thomas van den Belt met rust.
Zou dat de reden zijn dat Arne Wieffer niet noemde? Toen was er uberhaupt nog geen gerucht dus misschien dacht ie dat ie het tot een paar uur voor de wedstrijd geheim had kunnen houden.quote:Op zondag 21 april 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
NEC heeft nu de hele tactiek kunnen afstemmen op een eventuele afwezigheid van Wieffer waardoor we de finale verliezen
We danken Ajax-fansite 1908.nl
Natuurlijk. Maar dat was precies ook mijn punt met betrekking tot het brengen van dit nieuws, zoals Oh Arne al een keer zei: hij is géén Feyenoord-supporter maar een onruststoker met een eigen agenda.quote:Op zondag 21 april 2024 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat Arne Wieffer niet noemde? Toen was er uberhaupt nog geen gerucht dus misschien dacht ie dat ie het tot een paar uur voor de wedstrijd geheim had kunnen houden.
Volgens is Arne nog nooit geheimzinnig geweest over blessures. Maar in dit geval snap ik het wel, Zerrouki is echt een ander type.quote:Op zondag 21 april 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat was precies ook mijn punt met betrekking tot het brengen van dit nieuws, zoals Oh Arne al een keer zei: hij is géén Feyenoord-supporter maar een onruststoker met een eigen agenda.
Ik zou het wel leuk vinden als Arne er straks bij het praatje weer een ZKA-roast in gooit. Heeft hij een hele tijd terug niet indirect ZKA anti-Feyenoord genoemd? Ik kan me zoiets nog herinneren.quote:Op zondag 21 april 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat was precies ook mijn punt met betrekking tot het brengen van dit nieuws, zoals Oh Arne al een keer zei: hij is géén Feyenoord-supporter maar een onruststoker met een eigen agenda.
Precies. Het enige voordeel aan deze blessure (het verrassingselement) ben je kwijt. Geen enkele reden om dat te delen tenzij je je sensatienieuwsblogje boven het clubbelang zet.quote:Op zondag 21 april 2024 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens is Arne nog nooit geheimzinnig geweest over blessures. Maar in dit geval snap ik het wel, Zerrouki is echt een ander type.
Klopt inderdaad. Toen een uiteindelijk mislukte transfer te vroeg in het nieuws kwam meen ik.quote:Op zondag 21 april 2024 16:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Arne er straks bij het praatje weer een ZKA-roast in gooit. Heeft hij een hele tijd terug niet indirect ZKA anti-Feyenoord genoemd? Ik kan me zoiets nog herinneren.
Nee, hij had allemaal nieuws verspreid dat spelers op de transferlijst waren geplaatst (waaronder Timber) wat paniek veroorzaakte in de spelersgroepquote:Op zondag 21 april 2024 16:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Toen een uiteindelijk mislukte transfer te vroeg in het nieuws kwam meen ik.
Alsof je dat nodig moet hebben tegen met alle respect NEC.quote:Op zondag 21 april 2024 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Het enige voordeel aan deze blessure (het verrassingselement) ben je kwijt. Geen enkele reden om dat te delen tenzij je je sensatienieuwsblogje boven het clubbelang zet.
Nee mee eens, zei ik net al.quote:Op zondag 21 april 2024 17:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof je dat nodig moet hebben tegen met alle respect NEC.
Utrecht was ook beter dan PSV en die speelden wij helemaal weg (kwa spel). Daarbij had PSV tegen NEC een xg van 3,59 (tov 1,86 van NEC). Dus dat overtuigend winnen valt erg mee. Onzinnige manier ook om onderlinge krachten te vergelijken.quote:Op zondag 21 april 2024 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
NEC wist als enige ploeg dit seizoen overtuigend van PSV te winnen en zelf hebben wij dit seizoen ook nog niet van NEC weten te winnen.
Ik verwacht een moeizame wedstrijd in ieder geval.
Ben jij manisch depressief?quote:Op zondag 21 april 2024 16:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Arne er straks bij het praatje weer een ZKA-roast in gooit. Heeft hij een hele tijd terug niet indirect ZKA anti-Feyenoord genoemd? Ik kan me zoiets nog herinneren.
Wat zegt die idioot?quote:Op zondag 21 april 2024 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
jan joost van gangelen wil ook weer aandacht
vuile tieves hoertje
iets wat we zelf wel kunnen verzinnenquote:
Dan scoort hij altijd, aldus Radio Rijnmondquote:Op zondag 21 april 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne heeft Hancko maar op linksback gezet
De finale is een wedstrijd op zichquote:
Precies, als ik een voetbalclub was zou ik echt nooit Wieffer kopenquote:Op zondag 21 april 2024 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij geeft weleens een verkeerd passje!
Gohquote:Op zondag 21 april 2024 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombo Zerrouki snoert géén mondjes
Die trainer van NEC is slim.quote:Op zondag 21 april 2024 18:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo slordig allemaal, totaal niet scherp.
Oh, die is juist met Nieuwkoop een van de betere.quote:Op zondag 21 april 2024 18:37 schreef Kerftminister het volgende:
Stengs speelt ook echt als een krant zeg
Enkel een oké speler als je een negatieve speelstijl nastreeftquote:Op zondag 21 april 2024 18:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik had de stille hoop dat Zerrouki meer z’n eigen spel kon spelen zonder Wieffer, maar God wat is hij matig.
Beelen speelt ook sterk.quote:Op zondag 21 april 2024 18:45 schreef Kerftminister het volgende:
Komt echt niks van af.
Vind zelf Hancko en Geertruida de enige goede.
Is gewoon een matige spelerquote:Op zondag 21 april 2024 18:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik had de stille hoop dat Zerrouki meer z’n eigen spel kon spelen zonder Wieffer, maar God wat is hij matig.
We gaan op deze manier alleen niet scoren.quote:Op zondag 21 april 2024 18:54 schreef H.FR het volgende:
Ik vond het wel verbeteren. In het begin hadden we niet eens de controle, laatste 15min wel.
Ik moest lachen, op een positieve manier.quote:Op zondag 21 april 2024 18:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, voor zo'n club als NEC is zo'n bekerfinale natuurlijk speciaal en daarom klappen ze er vol op in het begin. Dat houden ze nooit 90 minuten vol, dus gewoon 3-0.
Nu nog mezelf van bovenstaande overtuigen.
Ik snap het inmiddels niet. Had toen wel wat verwachtingen maar het is er totaal niet uitgekomen.quote:Op zondag 21 april 2024 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap tot op de dag van vandaag niet waarom hij per sé gehaald moest worden.
Was bij Twente al duidelijk dat hij op een veel lager tempo speelde en alleen maar nuttig was als je als team achteruit wordt gedrukt. Niet op het moment dat je zelf het spel maakt.quote:Op zondag 21 april 2024 18:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik snap het inmiddels niet. Had toen wel wat verwachtingen maar het is er totaal niet uitgekomen.
Witwaspraktijken.quote:Op zondag 21 april 2024 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is nog wel een belangrijk detail ja. Maar als ze de verbetering doorzetten vertrouw ik daar wel opquote:Op zondag 21 april 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan op deze manier alleen niet scoren.
Omdat ie niet zo goed voetbalt.quote:Op zondag 21 april 2024 19:02 schreef Pistolero het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Zerrouki de kop van jut is na deze 1e helft.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 21 april 2024 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Is in het Feyenoord vak.quote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een tyfus paupers toch bij die club.
Ja, leg de schuld daar maar neer ipv bij de tyfus tokkies op de tribune.quote:Op zondag 21 april 2024 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
hebben ze daar geen fukking brandblusser bij de hand
Hij is in de verste verte niet de slechtste vandaag.quote:Op zondag 21 april 2024 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ie niet zo goed voetbalt.
En al een heel seizoen niet zo goed voetbalt.
Ik vond het anders een zeer terechte vraag.quote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, leg de schuld daar maar neer ipv bij de tyfus tokkies op de tribune.
Staat alleen een doek in de fikquote:Op zondag 21 april 2024 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is echt helemaal niks aan de hand hier
D'r staat iets in de fik... Doorgaans is vuur niet iets wat je lekker van controleren, of wat als "veilig" bekend staat.quote:Op zondag 21 april 2024 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
jij bent zelf een fukking tokkiequote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, leg de schuld daar maar neer ipv bij de tyfus tokkies op de tribune.
Ik sta vlakbij dat doek (lol)quote:Op zondag 21 april 2024 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat alleen een doek in de fik
Elke club heeft zijn paupers helaas.quote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een tyfus paupers toch bij die club.
Ja, laten we het normaal vinden dat al die hersendode idioten met hun pyros per ongeluk een doek in de fik zetten.quote:Op zondag 21 april 2024 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben het een keer met je eensquote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef PSVCL het volgende:
Weer groter maken dan dat het is , overdreven gedoe
Oh, daarop dusquote:Op zondag 21 april 2024 19:21 schreef ashardalan het volgende:
Hoor net op Rijnmond dat het blijft smeulen. Als ze het niet uit kunnen krijgen, zal de brandweer er aan te pas moeten komen.
zo help je je club idd niet. Sowieso denken dat het lekker is om te rennen (dus extra zuurstof nodig te hebben) en dan dat kut vuurwerk erbij... sfeer snap ik prima maar niet tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 21 april 2024 19:20 schreef Haringkop het volgende:
Is alleen maar nadelig, we hadden de druk er lekker op.
Maar Gurney.quote:Op zondag 21 april 2024 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zag zojuist iemand met een stokje in de mond, die stond ook in de fik!!!
Een stadionfakkel moet wat mij betreft prima kunnen, ik zag ook niks meer dan dat dus heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat doek überhaupt vlam heeft gevat.quote:Op zondag 21 april 2024 19:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
zo help je je club idd niet. Sowieso denken dat het lekker is om te rennen (dus extra zuurstof nodig te hebben) en dan dat kut vuurwerk erbij... sfeer snap ik prima maar niet tijdens de wedstrijd
Meteen gezelligquote:Op zondag 21 april 2024 19:26 schreef H.FR het volgende:
Iedereen die daar zat straks kanker trouwens. Brandend doek met mega veel verf.
Was er geen brand?quote:Op zondag 21 april 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta erbij, er is serieus niks aan de hand
Denk dat dat is ivm het grote aantal mensen wat daar zitquote:Op zondag 21 april 2024 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
3 brandweerwagens opgeroepen al![]()
https://alarmeringen.nl/z(...)-rijnmond/brandweer/
Daar spelen ze door met drie brandweerwagens op het veldquote:Op zondag 21 april 2024 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
in zuid amerika is dit niets
gewoon doorspelen
Er waren wel wat vlammen hoor. Ook echt debiel om je fakkels daar op te gooien. Maar zo erg was het ook weer niet inderdaad maar wel logisch dat het is stilgelegdquote:Op zondag 21 april 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta erbij, er is serieus niks aan de hand
Tsja op de tribute in de kuip wordt vaak met kanker gescholden dus karmaquote:Op zondag 21 april 2024 19:26 schreef H.FR het volgende:
Iedereen die daar zat straks kanker trouwens. Brandend doek met mega veel verf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |