SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Stel jij iets leuks voor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee @:Coco
Doe eens een leukere TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig speel je maar 1x tegen een club in de groepsfase vanaf volgend seizoen. Maar ja, betekent wel een trip minder, wat dat kan je ook al verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hopelijk spelen we thuis danquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gelukkig speel je maar 1x tegen een club in de groepsfase vanaf volgend seizoen. Maar ja, betekent wel een trip minder, wat dat kan je ook al verwachten
Zou in theorie de meest gunstige loting zijn uit pot 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dat had ik wel door.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
TS is sarcastisch (en doet een act)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar gaan we weer
Zal je zien dat ze daar ook gewoon weer de (halve) finale gaan halen. Knappe winning streak wel in Europa die gasten.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor het beker social media filmpje of voor nog een jaar? Wat een spanning!
Ik denk 2-3 door een of andere late kutgoal.quote:Op zondag 21 april 2024 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb trouwens echt totaal geen vertrouwen in vanavond, dit wordt niks.
Maar dat dacht ik ook over de wedstrijd tegen Ajax, dus tsja.
Als je geen vertrouwen had in die pot tegen Ajax dan weet ik het ook niet meer hoor. Ik bedoel dat het zo zou verlopen, die garantie was er niet. Maar Ajax is op dit moment echt de ideale tegenstander voor dit Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2024 10:22 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb trouwens echt totaal geen vertrouwen in vanavond, dit wordt niks.
Maar dat dacht ik ook over de wedstrijd tegen Ajax, dus tsja.
Denk niet dat Gimenez 117 minuten zou spelen. #chronischvermoeidquote:Op zondag 21 april 2024 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk 2-2 en verlengen. Feyenoord wint in verlenging. Doelpunt Gimenez in minuut 117 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |