Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik let daar nooit op of ik laatste post hb had het dan ook nu niet doorquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
15 km voor mij is Deventer, en ik dacht je hebt geen zin in openen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
IK trouwens 18 km MoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuke en mooie stad kom je er nog wel eens?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al jaren niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Leuke en mooie stad kom je er nog wel eens?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Deventer is hier 127km vandaan
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Geen familie meer wonen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een best eindjequote:
Voor mij ook zoietsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nooit gehad daar. Geboren in het ziekenhuis daar.quote:Trotste mama van Ambar
O, maar nooit gewoond dus?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit gehad daar. Geboren in het ziekenhuis daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
122 kilometer, ik woon dichterbij
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb dat met Gouda. Wel geboren, maar in het ziekenhuis en nooit echt gewoond. Wel in de buurt daar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit gehad daar. Geboren in het ziekenhuis daar.
Maar om het allemaal eng te maken, ik heb ooit op een plaats gewoond die 4 minuten fietsten was van een plaats waar @Dr.Mikey ooit heeft gewoond. Alleen niet op dezelfde tijdstippen![]()
![]()
Best wel ja..quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Maar wil je er ook naartoe?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als het een leuke stad is om te shoppenquote:
Als ik die had deed ik tquote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eventjes je lokale dealer bellen voor wat speed?
Dm jij de jouwe even?♡♡♡♡![]()
??quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De moeheid van HC is zo ernstig, dat krijg je met geen speed opgelost♡♡♡♡![]()
Deventer Boekenmarkt ga ik wel eens naartoequote:Op vrijdag 19 april 2024 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het een leuke stad is om te shoppenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar gelukkig wel weer mooi in de buurt van.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Daar val ik nu wel onder jamaar niet Deventer hoor;
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gefeliciteerd, ik over een half uurquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Miss.amy zat daar toen ook om de hoek.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat met Gouda. Wel geboren, maar in het ziekenhuis en nooit echt gewoond. Wel in de buurt daar.
Maar om het allemaal eng te maken, ik heb ooit op een plaats gewoond die 4 minuten fietsten was van een plaats waar @:dr.mikey ooit heeft gewoond. Alleen niet op dezelfde tijdstippenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog even wat doen hier koffie en cake samen gehad, nu de restDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ben ik nooit geweest is het altijd zo keidrukquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Deventer Boekenmarkt ga ik wel eens naartoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey KWquote:
Gewoon laptop dicht klappen en dan is het weekend. Zo moeilijk is dat nietTrotste mama van Ambar
Had je ook vanmorgen kunnen doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon laptop dicht klappen en dan is het weekend. Zo moeilijk is dat niet
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Had gekund, maar ik moest toch nog wel wat doenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Had je ook vanmorgen kunnen doenTrotste mama van Ambar
Dat is jammerquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik moest toch nog wel wat doenFractalisme - The Architecture of Reality
Dan kan ze niet bolkuhquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Had je ook vanmorgen kunnen doen
Jaaah! Kleine wereld is het toch ook!quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miss.amy zat daar toen ook om de hoek.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En Dot heeft ook in Winterswijk gewoondquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah! Kleine wereld is het toch ook!
En Username komt er vandaan.Fractalisme - The Architecture of Reality
En dat moet gewoon doorgaan natuurlijkquote:
Bolken is life.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat moet gewoon doorgaan natuurlijkFractalisme - The Architecture of Reality
Ja, heel wat jaartjes Mijn tweeling is daar geborenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En Dot heeft ook in Winterswijk gewoond
En Username komt er vandaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Tof! Mijn oom heeft ook een tweeling. Wat een kleine wereld is het toch ook.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heel wat jaartjes Mijn tweeling is daar geboren
Misschien ken ik jou ouders welquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tof! Mijn oom heeft ook een tweeling. Wat een kleine wereld is het toch ook.
Was net in de supermarkt kwam ik mijn oude buurvrouw tegen. Heeft vorige week haar man verlorenSneu is echt een schat van een mens.
Ja echt he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn altijd nare dingen bahquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
Was net in de supermarkt kwam ik mijn oude buurvrouw tegen. Heeft vorige week haar man verlorenSneu is echt een schat van een mens.
Ja ze moest bijna huilen. Kwam daar dagelijks over de vloer. Heel rot.quote:
Vorige week is ook nog heel kort, kan mij voorstellen dat ze bijna moest huilenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ze moest bijna huilen. Kwam daar dagelijks over de vloer. Heel rot.
Vind het al wat dat ze weer boodschappen doet
Zeker. Heb haar gecondoleerd en sterkte gewenst maar vind dat wel moeilijk. Je wilt haar er ook niet weer aan herinneren want toen werd ze verdrietig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige week is ook nog heel kort, kan mij voorstellen dat ze bijna moest huilen
Vind het al wat dat ze weer boodschappen doetFractalisme - The Architecture of Reality
En ook logisch, het is nog zo kort dag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker. Heb haar gecondoleerd en sterkte gewenst maar vind dat wel moeilijk. Je wilt haar er ook niet weer aan herinneren want toen werd ze verdrietig.
Gewoon doen want warmte een aandacht van mensen doe je dan wel goed ook al heb je verdriet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke dan heb ik het juiste gedaan, thanks.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook logisch, het is nog zo kort dag.
Gewoon doen want warmte een aandacht van mensen doe je dan wel goed ook al heb je verdriet.Fractalisme - The Architecture of Reality
Het is nooit fout om je medeleven te tonenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke dan heb ik het juiste gedaan, thanks.
Hoeveel kilo moet je hebben?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik die had deed ik t
Dm jij de jouwe even?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
10 ofzo? Daar kom ik het weekend wel mee doorquote:Trotste mama van Ambar
Zo weinig?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 ofzo? Daar kom ik het weekend wel mee doorFractalisme - The Architecture of Reality
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stuiter al genoeg van mezelfF.K.A. SuperwormJim![]()
Je kan ook middelen krijgen waardoor je juist minder gaat stuiterenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stuiter al genoeg van mezelf
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
*boink*quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stuiter al genoeg van mezelfFractalisme - The Architecture of Reality
Het leven is een speeltuinquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook middelen krijgen waardoor je juist minder gaat stuiteren
Geen behoefte aanquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook middelen krijgen waardoor je juist minder gaat stuiterenTrotste mama van Ambar
Waar heb je dan wel behoefte aan? We kunnen aan best veel behoeftes iets betekenenquote:
Teleportatiequote:Op vrijdag 19 april 2024 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar heb je dan wel behoefte aan? We kunnen aan best veel behoeftes iets betekenenTrotste mama van Ambar
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:01 schreef Paul het volgende:
SWJ vond het niet leuk dat ik in JUI was, dus ben er weer fansF.K.A. SuperwormJim![]()
Wat een hondenweer vandaag. Elke keer dat ik naar buiten moet begint het te regenen
Van wie moet je naar buiten?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een hondenweer vandaag. Elke keer dat ik naar buiten moet begint het te regenenF.K.A. SuperwormJim![]()
Van mezelf. Supermarkt, apotheek hele dag was het raak.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
Owja, ik moet vandaag natuurlijk ook nog even een dikke BOLK posten, dus bij deze!
had nog een dikke bolk gedropt netquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moet vandaag natuurlijk ook nog even een dikke BOLK posten, dus bij deze!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is de lol van teleportatie, je kunt elke seconde ergens anders zijn.quote:Trotste mama van Ambar
Zoals het heurtquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had nog een dikke bolk gedropt net
Leuk, is dat binnen in een hal?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Deventer Boekenmarkt ga ik wel eens naartoe"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Bolkquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moet vandaag natuurlijk ook nog even een dikke BOLK posten, dus bij deze!![]()
![]()
![]()
😄"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hai KWquote:
Ik ben chagrijnig
Net in de auto getoeterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben chagrijnig
Net in de auto getoeterdStoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben chagrijnig
Net in de auto getoeterdDat doen meer mensen in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:37 schreef aloa het volgende:
Sommige mensen stappen in hun auto en veranderen dan in een...♡♡♡♡![]()
Ik heb nooit haast in verkeerquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:37 schreef aloa het volgende:
Sommige mensen stappen in hun auto en veranderen dan in een...![]()
![]()
But I got a warning for you first (all right)
I ain't never hurt nobody, never buried a body
Never killed no one, no, no
I ain't afraid to get a little crazy
Baby, when I'm in love
You say you've had your fun
But that you're done and I'm the one
Just know that if you mess around
Boy, I'll hunt you downTrotste mama van Ambar
Ruitenwissers aan en doorrijdenquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
Aha
Ik had ook geen haast
2 mannen staken gewoon lopend zomaar de straat over![]()
![]()
En toen ik toeterde en n gebaar maakte van joh wat doe je gingen ze schelden wat ik niet precies kon verstaan en gebaren maken♡♡♡♡![]()
Asielzoekers?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
En toen ik toeterde en n gebaar maakte van joh wat doe je gingen ze schelden wat ik niet precies kon verstaan en gebaren maken![]()
![]()
Wat is dit dan weer voor rare vraag?quote:Trotste mama van Ambar
Die versta ik ook niet hierquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor rare vraag?![]()
Kon toch.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor rare vraag?
Meestal als ik in een auto zit en iemand anders zit in een auto, hoor dan wel versta ik de persoon niet.Trotste mama van Ambar
Ik kom er aan.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zij liepen op straatquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal als ik in een auto zit en iemand anders zit in een auto, hoor dan wel versta ik de persoon niet.♡♡♡♡![]()
Oh nouja als ik dan in een auto had gezeten had ik het waarschijnlijk nog steeds niet verstaanquote:Trotste mama van Ambar
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Missch een paar Phillips oorbellen aanschaffen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nouja als ik dan in een auto had gezeten had ik het waarschijnlijk nog steeds niet verstaan
Grapje hoor![]()
quote:Heren van het goede leven.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Schreeuwende mensen versta ik gewoon nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Missch een paar Phillips oorbellen aanschaffen?
Grapje hoorTrotste mama van Ambar
Zeker goed, word weer een dolle boel van het weekend hierquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Heren van het goede leven.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snapje hoor, ik plaag je alleen maarquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen versta ik gewoon niet![]()
![]()
![]()
proost aan de drinkende mensen.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Kan wel een tukkie doen
Kom maar.quote:
Jawel joh, ik blijf vanavond saai thuis, Fallout kijken.quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat heb je nu weer?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die zet ik ook weer aan straks.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel joh, ik blijf vanavond saai thuis, Fallout kijken.![]()
Waar gaat die over?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel joh, ik blijf vanavond saai thuis, Fallout kijken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kunnen we samen kijken!quote:
Ik ben bijna bij aflevering 3Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dan val ik onderweg in slaapquote:
Ik zag dat die serie op Prime te zien is, maar ik heb geen Prime"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik zorg er wel voor dat je op tijd wakker wordt gemaakt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Euh ja Fallout. De beroemde game?quote:
In de jaren 1960 (?) is de aarde genuked en zo'n 200 jaar later is het een bijzondere wereld. Misschien kan @aloa het beter uitleggen
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Jij hebt geen prima, maar bent prima!quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
Ik zag dat die serie op Prime te zien is, maar ik heb geen Prima
Wordt er ineens omgeroepen Lovely wakker worden je moet uit stappenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je op tijd wakker wordt gemaakt.
Ik ben bij het 'hoofd'quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen we samen kijken!
Ik ben bijna bij aflevering 3![]()
Ook deel 3 volgens mij.![]()
Als je een hele uitleg geeft en aan het einde denkt, ik begrijp echt niets van wat ik nu heb verteld.
POLL![]()
Ik die van jou ook ,maar aandacht = aandacht , ik snap het primaquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Typgriepquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hebt geen prima, maar bent prima!
Ben ik ook. Ik ben altijd aardig en lief.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ik ben altijd aardig en lief.
Jij komt stokenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik die van jou ook ,maar aandacht = aandacht , ik snap het prima
Heel onaardig van je♡♡♡♡![]()
Wandelingquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:05 schreef devzero het volgende:
Als je een hele uitleg geeft en aan het einde denkt, ik begrijp echt niets van wat ik nu heb verteld.
[poll=7084]![]()
![]()
Okéquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ik ben altijd aardig en lief.
Tegen mij bedoelde ik♡♡♡♡![]()
Dus"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Stel je niet zo aan zeg man3"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Haha ja, ben geen taalnazi, maar ik vond deze spelfout een geschikte om te gebruiken voor een complimentquote:
Want ik ben ook best lief.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Mensen mogen mij best verbeteren, of nu of echt een spelfout gaat of een typgriep foutquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ben geen taalnazi, maar ik vond deze spelfout een geschikte om te gebruiken voor een compliment
Want ik ben ook best lief.
Jij bent ook lief
En niemand vroeg er naar, maar ik heb nog behoorlijk spierpijn van 5km rennen van gisteren. Maar ik klaag niet, want dat helpt toch niets. Gewoon verder![]()
Niet klagen maar dragenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
En niemand vroeg er naar, maar ik heb nog behoorlijk spierpijn van 5km rennen van gisteren. Maar ik klaag niet, want dat helpt toch niets. Gewoon verder♡♡♡♡![]()
Ik ben chagrijnig
Net in de auto getoeterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan in een beker met een rietje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ik kippensoep eetIn de magnetron nu
![]()
Dat jij dat zo ziet wil niet zeggen dat het ook zo is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen reageren puur om te stokenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik zie jou niet dus jij bent er niet?quote:
Hou op hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jij dat zo ziet wil niet zeggen dat het ook zo is.
Kijk naar de post v puzzie
Dat is echt op geen enkele manier aardig♡♡♡♡![]()
Bloedquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:21 schreef aloa het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is
ROOD ❤️♡♡♡♡![]()
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie jou niet dus jij bent er niet?![]()
![]()
The circleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik toeter wel eens als het groen is en mensen lang blijven stil staan.quote:
Of per ongeluk, als ik op mn stuur druk. En dan kijk ik vervolgens verbaasd in het rond wie er aan het toeteren was
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
...
Of per ongeluk, als ik op mn stuur druk. En dan kijk ik vervolgens verbaasd in het rond wie er aan het toeteren was![]()
![]()
Was ook niet aardig. Ben ik met je eens. Ze is hier nooit en dan wel even een opmerking plaatsen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor
Kijk naar de post v puzzie
Dat is echt op geen enkele manier aardigFractalisme - The Architecture of Reality
Een ongestelde vraagquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:21 schreef aloa het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is
ROOD ❤️![]()
Mijn hemelquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was ook niet aardig. Ben ik met je eens.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ditquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was ook niet aardig. Ben ik met je eens. Ze is hier nooit en dan wel even een opmerking plaatsen.♡♡♡♡![]()
![]()
Oké alweerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was ook niet aardig. Ben ik met je eens. Ze is hier nooit en dan wel even een opmerking plaatsen.
R.I.P DTS.![]()
Waarom doe je dat dan? Je bent hier nooit.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
Wie?quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer wel.
Anders konden we samen @:Speklap3000 missen.![]()
Ja dus? Ik bepaal zelf wel wanneer ik hier wel of niet postquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Waarom doe je dat dan? Je bent hier nooit.
WTF![]()
Stel je niet zo aan man
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Komt zo weer een regenbui aan"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja, nog even en we zijn hem allemaal alweer vergetenquote:
Net zoals hij ons vergeten is.
Ruikt hier wel lekker in huis door geurstokjes
Laat haar dan gewoon met rust.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dus? Ik bepaal zelf wel wanneer ik hier wel of niet post
WTF![]()
Stel je niet zo aan manFractalisme - The Architecture of Reality
Was net dikke hagel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier schijnt de zon!quote:
Maar kan ook zo weer een regenbui komen, lekker wisselvallig welOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Hier nog niet gehad gelukkig..quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Niet mijn fight maar jij gaat nu ook door richting Puzzie?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Ruikt hier wel lekker in huis door geurstokjes
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2024 18:35:05 ]![]()
En bam, weer op de grond
Daar heb ik nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ik kippensoep eetIn de magnetron nu
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry?quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet mijn fight maar jij gaat nu ook door richting Puzzie?
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Ruikt hier wel lekker in huis door geurstokjes![]()
Hier ruikt het naar knoflook. Pastasaus gemaakt. Vind ik ook wel lekker ruiken, vers gebakken knoflook dan wel
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Hier ruikt het naar knoflook. Pastasaus gemaakt. Vind ik ook wel lekker ruiken, vers gebakken knoflook dan wel
Doe es niet zo zielig , je doet net alsof ze een slachtoffer is die wordt gepest.quote:
En dat is natuurlijk een beetje onzinnig.
Hou op zeg.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat ruikt idd lekker net zoals gebakken ei en kastanje champignonsquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Hier ruikt het naar knoflook. Pastasaus gemaakt. Vind ik ook wel lekker ruiken, vers gebakken knoflook dan wel"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kinders, terug naar de gezelligheid.
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe es niet zo zielig , je doet net alsof ze een slachtoffer is die wordt gepest.
En dat is natuurlijk een beetje onzinnig.
Hou op zeg.Fractalisme - The Architecture of Reality
Ik twijfel of ik straks nog wafels ga bakken. Wel zin in, maar slecht voor de lijn.
Maar ruikt ook wel lekker
Zeg het eens.quote:
Dank je voor deze vrolijke bijdrage. Altijd weer goed om je positieve posts te lezen in deze reeksquote:![]()
Als je ze nou eens gaat bakken en naar mij brengt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel of ik straks nog wafels ga bakken. Wel zin in, maar slecht voor de lijn.
Maar ruikt ook wel lekker
Agree to disagree.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je meent dit ook nog he?![]()
Doe gewoon normaal
Mag haar gewoon, eng he?Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: