had nog een dikke bolk gedropt netquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moet vandaag natuurlijk ook nog even een dikke BOLK posten, dus bij deze!
Dat is de lol van teleportatie, je kunt elke seconde ergens anders zijn.quote:
Zoals het heurtquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had nog een dikke bolk gedropt net
Leuk, is dat binnen in een hal?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Deventer Boekenmarkt ga ik wel eens naartoe
Bolkquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moet vandaag natuurlijk ook nog even een dikke BOLK posten, dus bij deze!
Hai KWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben chagrijnig
Net in de auto getoeterdStoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben chagrijnig
Net in de auto getoeterdDat doen meer mensen in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:37 schreef aloa het volgende:
Sommige mensen stappen in hun auto en veranderen dan in een...
Ik heb nooit haast in verkeerquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:37 schreef aloa het volgende:
Sommige mensen stappen in hun auto en veranderen dan in een...
Ruitenwissers aan en doorrijdenquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
Aha
Ik had ook geen haast
2 mannen staken gewoon lopend zomaar de straat over
Asielzoekers?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
En toen ik toeterde en n gebaar maakte van joh wat doe je gingen ze schelden wat ik niet precies kon verstaan en gebaren maken
Wat is dit dan weer voor rare vraag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |