Jij komt stokenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik die van jou ook ,maar aandacht = aandacht , ik snap het prima
Wandelingquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:05 schreef devzero het volgende:
Als je een hele uitleg geeft en aan het einde denkt, ik begrijp echt niets van wat ik nu heb verteld.
[poll=7084]
Okéquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ik ben altijd aardig en lief.
Haha ja, ben geen taalnazi, maar ik vond deze spelfout een geschikte om te gebruiken voor een complimentquote:
Mensen mogen mij best verbeteren, of nu of echt een spelfout gaat of een typgriep foutquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ben geen taalnazi, maar ik vond deze spelfout een geschikte om te gebruiken voor een compliment
Want ik ben ook best lief.
Niet klagen maar dragenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:12 schreef devzero het volgende:
En niemand vroeg er naar, maar ik heb nog behoorlijk spierpijn van 5km rennen van gisteren. Maar ik klaag niet, want dat helpt toch niets. Gewoon verder
quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben chagrijnig
Net in de auto getoeterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan in een beker met een rietje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ik kippensoep eetIn de magnetron nu
Dat jij dat zo ziet wil niet zeggen dat het ook zo is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen reageren puur om te stoken
Ik zie jou niet dus jij bent er niet?quote:
Hou op hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jij dat zo ziet wil niet zeggen dat het ook zo is.
Bloedquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:21 schreef aloa het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is
ROOD ❤️
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie jou niet dus jij bent er niet?
Ik toeter wel eens als het groen is en mensen lang blijven stil staan.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
...
Of per ongeluk, als ik op mn stuur druk. En dan kijk ik vervolgens verbaasd in het rond wie er aan het toeteren was
Was ook niet aardig. Ben ik met je eens. Ze is hier nooit en dan wel even een opmerking plaatsen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor
Kijk naar de post v puzzie
Dat is echt op geen enkele manier aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |