Laat haar dan gewoon met rust.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dus? Ik bepaal zelf wel wanneer ik hier wel of niet post
WTF![]()
Stel je niet zo aan man
Was net dikke hagel.quote:
Hier schijnt de zon!quote:
Hier nog niet gehad gelukkig..quote:
Niet mijn fight maar jij gaat nu ook door richting Puzzie?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Ruikt hier wel lekker in huis door geurstokjes
Daar heb ik nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral niet omdat ik kippensoep eetIn de magnetron nu
Sorry?quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet mijn fight maar jij gaat nu ook door richting Puzzie?
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Ruikt hier wel lekker in huis door geurstokjes
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Hier ruikt het naar knoflook. Pastasaus gemaakt. Vind ik ook wel lekker ruiken, vers gebakken knoflook dan wel
Doe es niet zo zielig , je doet net alsof ze een slachtoffer is die wordt gepest.quote:
Dat ruikt idd lekker net zoals gebakken ei en kastanje champignonsquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Hier ruikt het naar knoflook. Pastasaus gemaakt. Vind ik ook wel lekker ruiken, vers gebakken knoflook dan wel
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Doe es niet zo zielig , je doet net alsof ze een slachtoffer is die wordt gepest.
En dat is natuurlijk een beetje onzinnig.
Hou op zeg.
Zeg het eens.quote:
Dank je voor deze vrolijke bijdrage. Altijd weer goed om je positieve posts te lezen in deze reeksquote:
Als je ze nou eens gaat bakken en naar mij brengt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel of ik straks nog wafels ga bakken. Wel zin in, maar slecht voor de lijn.
Maar ruikt ook wel lekker
Agree to disagree.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je meent dit ook nog he?![]()
Doe gewoon normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |