Die versta ik ook niet hierquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor rare vraag?
Kon toch.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor rare vraag?
Ik kom er aan.quote:
Zij liepen op straatquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal als ik in een auto zit en iemand anders zit in een auto, hoor dan wel versta ik de persoon niet.
Oh nouja als ik dan in een auto had gezeten had ik het waarschijnlijk nog steeds niet verstaanquote:
Missch een paar Phillips oorbellen aanschaffen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nouja als ik dan in een auto had gezeten had ik het waarschijnlijk nog steeds niet verstaan
quote:
Heren van het goede leven.quote:
Schreeuwende mensen versta ik gewoon nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Missch een paar Phillips oorbellen aanschaffen?
Grapje hoor
Zeker goed, word weer een dolle boel van het weekend hierquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Heren van het goede leven.
Ik snapje hoor, ik plaag je alleen maarquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen versta ik gewoon niet
Kom maar.quote:
Jawel joh, ik blijf vanavond saai thuis, Fallout kijken.quote:
Wat heb je nu weer?quote:
Die zet ik ook weer aan straks.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel joh, ik blijf vanavond saai thuis, Fallout kijken.
Waar gaat die over?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel joh, ik blijf vanavond saai thuis, Fallout kijken.
Kunnen we samen kijken!quote:
Dan val ik onderweg in slaapquote:
Ik zorg er wel voor dat je op tijd wakker wordt gemaakt.quote:
Euh ja Fallout. De beroemde game?quote:
Jij hebt geen prima, maar bent prima!quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
Ik zag dat die serie op Prime te zien is, maar ik heb geen Prima
Wordt er ineens omgeroepen Lovely wakker worden je moet uit stappenquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je op tijd wakker wordt gemaakt.
Ik ben bij het 'hoofd'quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen we samen kijken!
Ik ben bijna bij aflevering 3
Ik die van jou ook ,maar aandacht = aandacht , ik snap het primaquote:
Typgriepquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hebt geen prima, maar bent prima!
Ben ik ook. Ik ben altijd aardig en lief.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ik ben altijd aardig en lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |