Die versta ik ook niet hierquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor rare vraag?
Kon toch.quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor rare vraag?
Ik kom er aan.quote:
Zij liepen op straatquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal als ik in een auto zit en iemand anders zit in een auto, hoor dan wel versta ik de persoon niet.
Oh nouja als ik dan in een auto had gezeten had ik het waarschijnlijk nog steeds niet verstaanquote:
Missch een paar Phillips oorbellen aanschaffen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nouja als ik dan in een auto had gezeten had ik het waarschijnlijk nog steeds niet verstaan
quote:
Heren van het goede leven.quote:
Schreeuwende mensen versta ik gewoon nietquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Missch een paar Phillips oorbellen aanschaffen?
Grapje hoor
Zeker goed, word weer een dolle boel van het weekend hierquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Heren van het goede leven.
Ik snapje hoor, ik plaag je alleen maarquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen versta ik gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |