Ja, heel wat jaartjes Mijn tweeling is daar geborenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En Dot heeft ook in Winterswijk gewoond
En Username komt er vandaan.
quote:
Tof! Mijn oom heeft ook een tweeling. Wat een kleine wereld is het toch ook.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heel wat jaartjes Mijn tweeling is daar geboren
Misschien ken ik jou ouders welquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tof! Mijn oom heeft ook een tweeling. Wat een kleine wereld is het toch ook.
Ja echt he.quote:
Dat zijn altijd nare dingen bahquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
Was net in de supermarkt kwam ik mijn oude buurvrouw tegen. Heeft vorige week haar man verlorenSneu is echt een schat van een mens.
Ja ze moest bijna huilen. Kwam daar dagelijks over de vloer. Heel rot.quote:
Vorige week is ook nog heel kort, kan mij voorstellen dat ze bijna moest huilenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ze moest bijna huilen. Kwam daar dagelijks over de vloer. Heel rot.
Zeker. Heb haar gecondoleerd en sterkte gewenst maar vind dat wel moeilijk. Je wilt haar er ook niet weer aan herinneren want toen werd ze verdrietig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige week is ook nog heel kort, kan mij voorstellen dat ze bijna moest huilen
Vind het al wat dat ze weer boodschappen doet
En ook logisch, het is nog zo kort dag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker. Heb haar gecondoleerd en sterkte gewenst maar vind dat wel moeilijk. Je wilt haar er ook niet weer aan herinneren want toen werd ze verdrietig.
Oke dan heb ik het juiste gedaan, thanks.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook logisch, het is nog zo kort dag.
Gewoon doen want warmte een aandacht van mensen doe je dan wel goed ook al heb je verdriet.
Het is nooit fout om je medeleven te tonenquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke dan heb ik het juiste gedaan, thanks.
Hoeveel kilo moet je hebben?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik die had deed ik t
Dm jij de jouwe even?
10 ofzo? Daar kom ik het weekend wel mee doorquote:
Zo weinig?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 ofzo? Daar kom ik het weekend wel mee door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |