SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ziet wel een foto van mijquote:quote:Op donderdag 18 april 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer? Heb je dat wel gedaan dan?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Elke herhalende TT is per defenitie datquote:Op donderdag 18 april 2024 18:59 schreef JustinK het volgende:
Hoewel @:Aardappelschotel een prima vent is, beginnen z'n TT's wel @:Paul achtige vormen aan te nemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja lekker boeiendquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga een pannenkoek met stroop eten
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Naamtopics met god erin nog meerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elke herhalende TT is per defenitie dat![]()
![]()
Lust ook welquote:Op donderdag 18 april 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga een pannenkoek met stroop eten![]()
![]()
Zolang die zich maar niet als @Paul gaat gedragen. Hoewel die wel met lovely heeft gedatequote:Op donderdag 18 april 2024 18:59 schreef JustinK het volgende:
Hoewel @:Aardappelschotel een prima vent is, beginnen z'n TT's wel @:Paul achtige vormen aan te nemen![]()
Precies, ziedende jaloezie van de neuzelaarsquote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet je TT
Maar geneuzel over de TT![]()
![]()
In zijn dromen jaquote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang die zich maar niet als @:paul gaat gedragen. Hoewel die wel met lovely heeft gedate![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet kunnen!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit weekend wordt lastig, maar over 2 of 3 weken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Bij normaal 'daten' geeft de andere partij ook toestemming.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang die zich maar niet als @:paul gaat gedragen. Hoewel die wel met lovely heeft gedate
Ik weet het, het is een moeilijk te bevatten concept voor sommigen.![]()
O jij durft.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@kree is het oneens met jequote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij normaal 'daten' geeft de andere partij ook toestemming.
Ik weet het, het is een moeilijk te bevatten concept voor sommigen.![]()
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog, dat kijk jij wel zo vroeg?
5 uur is wel vroegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon kijken als je wakker bentquote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog, dat kijk jij wel zo vroeg?![]()
![]()
Een knap gezichtquote:Op donderdag 18 april 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja is maar een foto van mijn gezicht
7 uur vind ik ook, kijk eigenlijk bijna geen race meerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
5 uur is wel vroeg
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
7 uur vind ik ook, kijk eigenlijk bijna geen race meer![]()
![]()
Nou vannacht niet,maar meestal wel 1 of 2 keerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een keer wakker bent?
Nu toch ook?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vannacht niet,maar meestal wel 1 of 2 keer![]()
![]()
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Joh
Maar gewoon geen wekker zetten en pas kijken als je 's ochtends wakker wordt
Ik zet alleen de wekker voor een ontbijt op bed te brengen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijkenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Lekker slapenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijken![]()
![]()
Zet de wekker maar op zondag 9 uurquote:Op donderdag 18 april 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet alleen de wekker voor een ontbijt op bed te brengen.
Moet je hier wel op bed liggen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
JodenkoekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij heten die al lang niet meer zo.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heten die al lang niet meer zo.
Klopt, zonder n is het iddquote:Op donderdag 18 april 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heten die al lang niet meer zo.![]()
nee helaas maar wel een SM radquote:Op donderdag 18 april 2024 19:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
nee, maar heb jij een mouwloze tuinstoel in je kelder?![]()
quote:
Je hebt er wel eentje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar was een heel gezeik over net als negerzoenen en Moorkoppen. Jodenkoeken heeft niets te maken met Joden maar in deze koeken werd oorspronkelijk jodium toegevoegd. Vandaar de naam.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik las 'need a bug'quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:hoe komt dat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat snapte ik ook niks van die naams veranderingquote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar was een heel gezeik over net als negerzoenen en Moorkoppen. Jodenkoeken heeft niets te maken met Joden maar in deze koeken werd oorspronkelijk jodium toegevoegd. Vandaar de naam."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.quote:![]()
beter ff sliepie doenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.![]()
Aww niet fijn. Nu even rustig aan?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet, net gegeten en valt niet helemaal goed.
*afstandsknuffel*Trust nobody![]()
O dat is minder. Heb je zelf gekookt?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ga even een uurtje op bed.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww niet fijn. Nu even rustig aan?
*afstandsknuffel*![]()
![]()
Yupquote:Op donderdag 18 april 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Heb je zelf gekookt?Pasta bolognese had ik nog.
Maar ik ga even liggen. Misschien tot straks![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupPasta bolognese had ik nog.
Maar ik ga even liggen. Misschien tot straks![]()
![]()
![]()
Doe maar. Tot laters en anders tot morgenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupPasta bolognese had ik nog.
Maar ik ga even liggen. Misschien tot straks
Ik vind alles best, eerst weekend.
quote:
Alles goed daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen een paar dingen voor werk doen maar dat stelt niet zoveel voor en ik kan het vanuit huis doen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Hier ook nog een dagje voordat het weekend is.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Word je naar de keuken gestuurd?quote:
Whisky bewaar ik voor het weekend.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ze heet geen DJMOquote:Op donderdag 18 april 2024 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Word je naar de keuken gestuurd?
Niet als je de volgende dag nog moet werken.quote:
Ik hou het bij eentje vandaagquote:Op donderdag 18 april 2024 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet als je de volgende dag nog moet werken.![]()
![]()
Ik ben net onder de douche geweest dus ik ben fris.quote:
En fruitig?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben net onder de douche geweest dus ik ben fris.
Als je dat ook wil gaat het een trio worden.quote:
quote:
Ben daar niet zo van..quote:Op donderdag 18 april 2024 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je dat ook wil gaat het een trio worden.
Ik ook niet, hij slaapt maar op de bank. Hebben we wel iemand die de sinasappeltjes kan uitpersen.quote:
Jawel johquote:Op donderdag 18 april 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heten die al lang niet meer zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb weer een treintje gekocht.
Wat voor?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb weer een treintje gekocht.![]()
![]()
Mini stoomloc.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En maar zeiken dat de trein vertraagd is.quote:
ScoooooooooooooooooopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezeur ook altijd.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En maar zeiken dat de trein vertraagd is.![]()
Er zou een verbod op zeiken moeten komen.quote:
In de stad mag het niet...quote:Op donderdag 18 april 2024 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zou een verbod op zeiken moeten komen.![]()
Hij rijdt op st(r)oom.quote:
Haha ik zag je al met mini kooltjes klooien.quote:
Ik heb ook een mini trouwkoets gekocht.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zag je al met mini kooltjes klooien.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een mini paardje?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een mini trouwkoets gekocht.
quote:
Ik heb er ook nog een kasteel daarbij.quote:
Alles op de juiste schaal ook?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een kasteel daarbij.
Ik had ooit een speeddate met een treinenverzamelaar en die vertelde dat mn kerstdorpje er waarschijnlijk niet bij zou passen, omdat dat een andere schaal is. Ja, toen werd het geen match dus.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Beetje fantasieverhaaltjes verzinnen waar ik in een trouwkoets naar een kasteel rij.
Ja dat is wel een afknapperquote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles op de juiste schaal ook?
Ik had ooit een speeddate met een treinenverzamelaar en die vertelde dat mn kerstdorpje er waarschijnlijk niet bij zou passen, omdat dat een andere schaal is. Ja, toen werd het geen match dus.![]()
![]()
Zo romantischquote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Beetje fantasieverhaaltjes verzinnen waar ik in een trouwkoets naar een kasteel rij.
In een mooie witte jurk
Ja, ik versta de kunst om alle mannen op me af te laten knappenquote:
Treintjes zijn leuk maar meisjes zijn leuker. Wat een eikel.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles op de juiste schaal ook?
Ik had ooit een speeddate met een treinenverzamelaar en die vertelde dat mn kerstdorpje er waarschijnlijk niet bij zou passen, omdat dat een andere schaal is. Ja, toen werd het geen match dus.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Volgens mij ben jij best wel lief.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik versta de kunst om alle mannen op me af te laten knappen
Andersom gekkiequote:Op donderdag 18 april 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik versta de kunst om alle mannen op me af te laten knappen![]()
![]()
MizzezAmy gekkie noemen.quote:![]()
Ben je weer aan het shinen?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treintjes zijn leuk maar meisjes zijn leuker. Wat een eikel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik hou je in de gaten.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das toch niet letterlijk gek badeendje
Wij jou ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Witte jurken zijn saai. Ik zou in een paars pak trouwen met iemand in een groene jurkquote:Op donderdag 18 april 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo romantisch
In een mooie witte jurkEn in plaats van rijst, worden er blaadjes gegooid die we de vorige dag verzameld hebben op een lange wandeling en met de hand in hartjes hebben geknipt.
![]()
Iedereen word hier sowieso zwaar in de gaten gehouden door de reptielen overlords
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een fles whisky en we praten nergens meer over.quote:
Lijkt me een prima dealquote:Op donderdag 18 april 2024 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een fles whisky en we praten nergens meer over.![]()
![]()
Jij praat na een paar slokken al niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een fles whisky en we praten nergens meer over.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel hoor dan klink ik alleen als een Fries.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij praat na een paar slokken al niet meer.
Touche,heb ik je toch nog iets goeds geleerd.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel hoor dan klink ik alleen als een Fries.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Die vriendschap tussen ons is dus ook weer voorbij.quote:
Ik heb wel een vermoeden wie er in de groene jurk zit!quote:Op donderdag 18 april 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Witte jurken zijn saai. Ik zou in een paars pak trouwen met iemand in een groene jurkEn in plaats van rijst, worden er blaadjes gegooid die we de vorige dag verzameld hebben op een lange wandeling en met de hand in hartjes hebben geknipt.
* FreshFruit noteert in schriftje...quote:Op donderdag 18 april 2024 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vriendschap tussen ons is dus ook weer voorbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ShrekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Purple rain.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neeeequote:Op donderdag 18 april 2024 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vriendschap tussen ons is dus ook weer voorbij.![]()
![]()
![]()
Oh haha, ik dacht dat hij afknapte omdat mn kerstdorp de verkeerde grootte had.quote:
En ik altijd maar denken dat de grootte niet zo uitmaakt, het gaat erom wat je er mee doet
Meent hij niks van hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je het weer verklappen?quote:
Wie knapt er nou af op jouw kerstdorpquote:Op donderdag 18 april 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht dat hij afknapte omdat mn kerstdorp de verkeerde grootte had.
En ik altijd maar denken dat de grootte niet zo uitmaakt, het gaat erom wat je er mee doet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Hij was te groot!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie knapt er nou af op jouw kerstdorp![]()
![]()
![]()
Idd lampjes en een mini kerstboom erbij.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie knapt er nou af op jouw kerstdorp![]()
![]()
Jezebel.quote:
Een flinke piek.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd lampjes en een mini kerstboom erbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag dus al helemaal voor me, dat de treintjes mooi door het kerstdorp konden rijden. Nou mooi niet dusquote:Op donderdag 18 april 2024 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd lampjes en een mini kerstboom erbij.
Scheelt dat de goede man verder ook niet echt mn type was, maar ik was wel geschokt
Dit is natuurlijk de eckte Smooth Operator!![]()
![]()
![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goeie coureurquote:Op donderdag 18 april 2024 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Dit is natuurlijk de eckte Smooth Operator!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Beter dan zijn collega op dit moment.![]()
![]()
![]()
Charlie wil gewoon dat Carlos zich even in de schijnwerper kan bevinden zodat hij makkelijker een nieuw team kan krijgen. Volgend jaar maakt hij Jankerstront helemaal KAPOT!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie coureur![]()
Beter dan zijn collega op dit moment.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is wat die vrachtwagenchauffeurs sportThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meiden die rijden...quote:Op donderdag 18 april 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wat die vrachtwagenchauffeurs sport“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij kijkt wel heel vreemde sportenquote:Op donderdag 18 april 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wat die vrachtwagenchauffeurs sport
Watersport.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt wel heel vreemde sporten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wasda?quote:Op donderdag 18 april 2024 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Waterboarding lijkt me wel een leuke watersport“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je eens mee gaan met hema tijdens een training! Is echt een geweldige sport om te beoefenenquote:
Ben niet zo van een training,klinkt eng.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je eens mee gaan met hema tijdens een training! Is echt een geweldige sport om te beoefenen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noem je mij nu dik?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, lijkt me gewoon een leuke sport
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-04-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2661 / +115 / +92 / 2806 / 3674
2. AardappelSchotel / 703 / +64 / +21 / 2150 / 2533
3. kree / 674 / +13 / +121 / 1688 / 2124
4. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2544 / 2825
5. JustinK / 546 / +9 / +17 / 1951 / 2230
6. drakin / 520 / +26 / +23 / 1256 / 1477
7. MizzezAmy / 480 / +20 / +21 / 1320 / 1674
8. HappyCharly / 468 / +93 / +15 / 1426 / 1635
9. Superbadeendje / 432 / +7 / +17 / 899 / 1144
10. Dr.Mikey / 379 / +46 / +48 / 563 / 754
11. KillemWieft / 376 / +73 / +13 / 151 / 319
12. hemarookworst / 363 / +22 / +38 / 743 / 970
13. devzero / 344 / +36 / +8 / 644 / 814
14. Lovely / 329 / +18 / +22 / 1059 / 1292
15. ieniminimuis / 256 / +3 / +22 / 898 / 1090
16. DerRabbit / 210 / +0 / +6 / 431 / 496
17. gebrokenglas / 180 / +24 / +0 / 524 / 630
18. greysbones / 175 / +23 / +6 / 881 / 966
19. Speklap3000 / 171 / +1 / +0 / 1136 / 1241
20. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee, lijkt me gewoon een leuke sport“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Collegiaal welquote:Op donderdag 18 april 2024 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Charlie wil gewoon dat Carlos zich even in de schijnwerper kan bevinden zodat hij makkelijker een nieuw team kan krijgen. Volgend jaar maakt hij Jankerstront helemaal KAPOT!![]()
![]()
Nu die met SBE nog.
Lekker bezig.quote:
Een badeendjesbloese.
Het is deze maand gewoon een leuke sfeer ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog welquote:Op donderdag 18 april 2024 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is deze maand gewoon een leuke sfeer ook.
Ik doe mijn best, lang leve de lol en de sfeer.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is deze maand gewoon een leuke sfeer ook.
Het is trouwens een Tshirt.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, lang leve de lol en de sfeer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
beheer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze niet.quote:![]()
Is prolly wel waarquote:Op donderdag 18 april 2024 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen word hier sowieso zwaar in de gaten gehouden door de reptielen overlords
Trust nobody![]()
Ik kan mijn lachen niet inhouden.quote:
Ik heb wel anders meegemaakt jaquote:Op donderdag 18 april 2024 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is deze maand gewoon een leuke sfeer ook.![]()
![]()
Ik was ze al eens tegen gekomen.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Vorige maanden trouwens ook hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil hem hebben maar het is een vage webshop.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan mijn lachen niet inhouden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Shein is wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil hem hebben maar het is een vage webshop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DraaikorkelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Je zou hem toch gewoon knuffelen.
Sinds wanneer zit jij hier weer dan?quote:Op donderdag 18 april 2024 21:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige maanden trouwens ook hoor.![]()
Sinds vorige maand de laatste week,maar las altijd wel mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stop de tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geen buikpijn meer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had me voorgenomen een uurtje te studeren vanavond.
Dat ging mis...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ah, oké.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds vorige maand de laatste week,maar las altijd wel mee.
Ik lees nooit mee eigenlijk. Een keer teruggelezen toen iemand vakantie had, maar verder niet.![]()
Jawel. Nog steeds.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, ik knuffel meestal met mijn dekbedquote:
Ik lees altijd alles.vooral als mensen over me posten.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah, oké.
Ik lees nooit mee eigenlijk. Een keer teruggelezen toen iemand vakantie had, maar verder niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 18 april 2024 21:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel gaat wel weer. Heb even gelegen.![]()
![]()
KWquote:Op donderdag 18 april 2024 21:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel gaat wel weer. Heb even gelegen.
Dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees altijd alles.vooral als mensen over me posten.
Ze doen maar.![]()
Nog 5“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo leer je wel je echte vrienden kennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Knuffeltopic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: