quote:
Die vriendschap tussen ons is dus ook weer voorbij.quote:
Ik heb wel een vermoeden wie er in de groene jurk zit!quote:Op donderdag 18 april 2024 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Witte jurken zijn saai. Ik zou in een paars pak trouwen met iemand in een groene jurkEn in plaats van rijst, worden er blaadjes gegooid die we de vorige dag verzameld hebben op een lange wandeling en met de hand in hartjes hebben geknipt.
* FreshFruit noteert in schriftje...quote:Op donderdag 18 april 2024 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vriendschap tussen ons is dus ook weer voorbij.
Neeeequote:Op donderdag 18 april 2024 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die vriendschap tussen ons is dus ook weer voorbij.
Oh haha, ik dacht dat hij afknapte omdat mn kerstdorp de verkeerde grootte had.quote:
Meent hij niks van hoor.quote:
Moet je het weer verklappen?quote:
Wie knapt er nou af op jouw kerstdorpquote:Op donderdag 18 april 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht dat hij afknapte omdat mn kerstdorp de verkeerde grootte had.
En ik altijd maar denken dat de grootte niet zo uitmaakt, het gaat erom wat je er mee doet
Hij was te groot!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie knapt er nou af op jouw kerstdorp![]()
![]()
Idd lampjes en een mini kerstboom erbij.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie knapt er nou af op jouw kerstdorp![]()
![]()
Jezebel.quote:
Een flinke piek.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd lampjes en een mini kerstboom erbij.
Ik zag dus al helemaal voor me, dat de treintjes mooi door het kerstdorp konden rijden. Nou mooi niet dusquote:Op donderdag 18 april 2024 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd lampjes en een mini kerstboom erbij.
Goeie coureurquote:Op donderdag 18 april 2024 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Dit is natuurlijk de eckte Smooth Operator!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Charlie wil gewoon dat Carlos zich even in de schijnwerper kan bevinden zodat hij makkelijker een nieuw team kan krijgen. Volgend jaar maakt hij Jankerstront helemaal KAPOT!quote:Op donderdag 18 april 2024 21:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie coureur![]()
Beter dan zijn collega op dit moment.
Meiden die rijden...quote:Op donderdag 18 april 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wat die vrachtwagenchauffeurs sport
Jij kijkt wel heel vreemde sportenquote:Op donderdag 18 april 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wat die vrachtwagenchauffeurs sport
Watersport.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt wel heel vreemde sporten
Wasda?quote:Op donderdag 18 april 2024 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Waterboarding lijkt me wel een leuke watersport
Moet je eens mee gaan met hema tijdens een training! Is echt een geweldige sport om te beoefenenquote:
Ben niet zo van een training,klinkt eng.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je eens mee gaan met hema tijdens een training! Is echt een geweldige sport om te beoefenen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-04-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 18 april 2024 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Nee, lijkt me gewoon een leuke sport
Collegiaal welquote:Op donderdag 18 april 2024 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Charlie wil gewoon dat Carlos zich even in de schijnwerper kan bevinden zodat hij makkelijker een nieuw team kan krijgen. Volgend jaar maakt hij Jankerstront helemaal KAPOT!
Lekker bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |