SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mannen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In DTS maakt een kaap niet uit![]()
Daar is het gunstig om niet zelf een nieuw topic te openen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
De witte ridder weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Piet piraatquote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is alleen een kaap als je een piraat bent
Piet piraat
Schip ahoy hoi hoi![]()
![]()
Ik zou gewoon voor mijn gevoel dan ipv een arbitraire test zoals een IQ-test, maar goed, wie ben ik.![]()
Zuig ik er zo uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okay... ik nam net een hap ontbijtkoekquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Okay... ik nam net een hap ontbijtkoek"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kree?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er kan er maar één de liefste zijn![]()
Jijquote:Op donderdag 18 april 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er kan er maar één de liefste zijn
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stom plaats je een YT filmpje duurt eeuwigheid voor die geplaats wordt.. man 3"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je quote de verkeerde.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh ja, die is te moeilijk voor mijquote:Oh, misschien moet ik toch even teruglezen, ik zag alleen een ttquote:Op donderdag 18 april 2024 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Of we mogen daten met @:ieniminimuis
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja die test is ook te moeilijk voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, die is te moeilijk voor mij
[..]
Oh, misschien moet ik toch even teruglezen, ik zag alleen een ttTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik weet alles van koken en schoonmaken, maar de rest? Daar weet ik niets vanTrotste mama van Ambar
Gelukkig maar, viel je halve wegen al in slaapquote:Op donderdag 18 april 2024 15:33 schreef devzero het volgende:
Nee, de IQ test is niet het lezen en samenvatten van 20 kree posts
daar faal ik sws keihard inquote:Op donderdag 18 april 2024 15:33 schreef devzero het volgende:
Nee, de IQ test is niet het lezen en samenvatten van 20 kree postsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker hard hooikoorts niezen en jeuken en nu keelp[ijn van het niezenUw ADH vitamine Worst
als man ben je net zo goed slachtoffer van geintjes, en gebeurt wekelijks bij de ene of de ander. ja dan ga ik ook niet metoooo huilen in een hoekje?quote:
we zijn nou eenmaal niet onwijze wekkers.![]()
Is het geen mannengriep?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker hard hooikoorts niezen en jeuken en nu keelp[ijn van het niezenTrotste mama van Ambar
Heb je er niets iets voor?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker hard hooikoorts niezen en jeuken en nu keelp[ijn van het niezen
ja tijd om weer de hooikoortstabletjes te slikkenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Beter snel halen..quote:Op donderdag 18 april 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja tijd om weer de hooikoortstabletjes te slikken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb standaard wat in huis, ook al heb ik nog weinig last * klopt even af *"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik word daar vaak slaperig van, dus ik ga maar door een enorme stapel katoenen zakdoekenquote:Op donderdag 18 april 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja tijd om weer de hooikoortstabletjes te slikken![]()
Net weer lekker mensen aan het werk gezet en dat buiten mijn organisatie
Uw ADH vitamine Worst
Je hebt een biertje besteld op een terras?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Net weer lekker mensen aan het werk gezet en dat buiten mijn organisatie![]()
Klein stukje terug gelezen, was te ingewikkeld voor me
Nee externe organisaties waarmee ik samenwerkquote:Op donderdag 18 april 2024 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt een biertje besteld op een terras?
Uw ADH vitamine Worst
Net zoals die mop van die mummie zekers?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Klein stukje terug gelezen, was te ingewikkeld voor meTrotste mama van Ambar
geilquote:Op donderdag 18 april 2024 15:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 ik ben net helemaal onder gespotenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Net zoals die mop van die mummie zekers?![]()
Ik heb nu die me niet slaperig makenquote:Op donderdag 18 april 2024 15:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik word daar vaak slaperig van, dus ik ga maar door een enorme stapel katoenen zakdoeken(via de huisarts, dat wel)
ik wilde nog ff zeggen trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Een keertje? Volgens mij is dat eigenlijk wel elke keer met jou als je over een onderwerp begint"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 16:00 schreef Lovely het volgende:
Een keertje? Volgens mij is dat eigenlijk wel elke keer met jou als je over een onderwerp begint
Uw ADH vitamine Worst
Is dit een beeldspraak?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kaal of kammen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prettig wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, bolkje dan maar?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Alsjeblieft!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vast welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, na 10 uur s ochtends begint de lunchtijd!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heb net de avondmaaltijd al opquote:
![]()
![]()
Kijk jij de gooddoctor ook, zag dat er weer nieuwe afleveringen stonden. Ben gisteren begonnen met kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
:
![]()
![]()
![]()
Nee dat kijk ik niet..quote:Op donderdag 18 april 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk jij de gooddoctor ook, zag dat er weer nieuwe afleveringen stonden. Ben gisteren begonnen met kijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En ben eigenlijk nog laaaaang niet klaar
Mac and cheese eten zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als je het in de koelkast hebt bewaard..quote:Op donderdag 18 april 2024 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb gisteren pasta met room gemaakt. Zou ik dat morgen nog kunnen eten?![]()
Deze is meer wat voor jouquote:Op donderdag 18 april 2024 17:41 schreef Paul het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)3IhAfXXk1MZP5XpXYNN3
erg mooi![]()
![]()
Ja, room buiten de koelkast bewaard heb ik wel mn twijfels bij.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 18 april 2024 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je het in de koelkast hebt bewaard..Trust nobody![]()
Nee gewoon alles in n bakje in de koelkastquote:Op donderdag 18 april 2024 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, room buiten de koelkast bewaard heb ik wel mn twijfels bij.Trust nobody![]()
Mijn IQ is 136I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
dankjewel schatquote:Op donderdag 18 april 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze is meer wat voor jou
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan zou ik het nog wel durven eten, na goed verhittenquote:Op donderdag 18 april 2024 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee gewoon alles in n bakje in de koelkastIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kan nog heel goed hoor. Maar ik zou het niet later eten dan morgen.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee gewoon alles in n bakje in de koelkastIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je hebt het verkeerde plaatje.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze is meer wat voor jou
[ afbeelding ]
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Te laag moet een veel hogere plekquote:Op donderdag 18 april 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooien een dikke top 20 notering zie ik
IntrapostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Endangered SpeciesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denken moet je ook niet aan vrouwen overlaten.quote:
Aan een badeend helemaal nietquote:Op donderdag 18 april 2024 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denken moet je ook niet aan vrouwen overlaten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind het wel een mooie serie. Heb je er nog helemaal niets van gezien. Of vindt je het niets.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel een paar puntjes waardquote:Op donderdag 18 april 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je krijgt een knuffel van mij, is dat wat?![]()
![]()
Heb er maar 2 aflevering van gezien toen t net op tv was volgens mijquote:Op donderdag 18 april 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie serie. Heb je er nog helemaal niets van gezien. Of vindt je het niets."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eindelijk, waar bleef je?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Welke was het geworden? De meest luchtige?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik vind morgen dan dus al spannend..quote:Op donderdag 18 april 2024 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan nog heel goed hoor. Maar ik zou het niet later eten dan morgen.Trust nobody![]()
De groenequote:Op donderdag 18 april 2024 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke was het geworden? De meest luchtige?Trotste mama van Ambar
Wat is daar zielig aan?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig..Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oke dan heeft het je niet aangesproken dus.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb er maar 2 aflevering van gezien toen t net op tv was volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Justinquote:
Als er n mannetje van worstjes of banaantjes is gemaakt.. dam hebben ze emotie en meestal kijken ze zieligquote:
Trust nobody![]()
Groen is gras.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Groen is altijd een goede keuze![]()
Waarom?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bij BB bedoel je? Daar is niet veel meer. Morgen gaat hij weer in de opslag tot een volgende BBquote:Op donderdag 18 april 2024 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het Dot![]()
Rustig met de TR's zeker nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, rood is fout.quote:
Groen vinkje, rood kruis.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja dat bedoelde ik idd. Je houdt zeeën van tijd overquote:Op donderdag 18 april 2024 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij BB bedoel je? Daar is niet veel meer. Morgen gaat hij weer in de opslag tot een volgende BB![]()
![]()
Nee hoor. Dat was de scootmobiel waarin zijn oma @Dotteke hem mee naar de crèche vervoertquote:Op donderdag 18 april 2024 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerde plaatje.
[ afbeelding ]![]()
Pics!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:45 schreef Lovely het volgende:
Heb ook een nieuwe jas, een felle kleur ook nog![]()
![]()
Handjes aan de bumper gebonden.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was de scootmobiel waarin zijn oma @:Dotteke hem mee naar de crèche vervoert
Ja maar echt. De eerste dagen nadat het afgelopen was wist ik even niet wat ik op Fok! Moest doenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik idd. Je houdt zeeën van tijd over
Bolken een optie?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar echt. De eerste dagen nadat het afgelopen was wist ik even niet wat ik op Fok! Moest doen![]()
![]()
Niet nodig kom hem maar in persoon aan mij showen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O, okequote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, rood is fout.
Groen vinkje, rood kruis.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was de scootmobiel waarin zijn oma @:Dotteke hem mee naar de crèche vervoert
Trust nobody![]()
BBQ worstje
Neeuhhh
Doe maar een speklap op de BBQ
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@MizzezAmyquote:Op donderdag 18 april 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
BBQ worstje
Neeuhhh
Doe maar een speklap op de BBQ![]()
![]()
Liever worstjesquote:Op donderdag 18 april 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
BBQ worstje
Neeuhhh
Doe maar een speklap op de BBQ
Maar dan niet die met die armpjes en beentjes
Trust nobody![]()
Rijden geen treinen meer naar Den Haagquote:Op donderdag 18 april 2024 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet nodig kom hem maar in persoon aan mij showen.
Die pickup line werkt helaas nooitquote:Op donderdag 18 april 2024 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet nodig kom hem maar in persoon aan mij showen.![]()
![]()
Dan moet je misschien op zoek naar een beterequote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Die pickup line werkt helaas nooit
Het beste wat uit Den Haag komt is toch de trein naar Groningen?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijden geen treinen meer naar Den Haag![]()
Momentje, even bellen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijden geen treinen meer naar Den HaagActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kom je je juicy pear aan mij showen?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Die pickup line werkt helaas nooit![]()
![]()
Zoals?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je misschien op zoek naar een betere![]()
Komt er iets goeds uit Den Haagquote:Op donderdag 18 april 2024 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Het beste wat uit Den Haag komt is toch de trein naar Groningen?
Dat doe ik gewoon voor iedereenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom je je juicy pear aan mij showen?![]()
![]()
Zijn er überhaupt pickup lines die werken of goed zijn?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja @Haags 😉quote:Op donderdag 18 april 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt er iets goeds uit Den HaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 april 2024 18:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een jas is niets zonder de persoon erin
Als ik in de trein zit welquote:Op donderdag 18 april 2024 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Het beste wat uit Den Haag komt is toch de trein naar Groningen?
Die is wel goed, dat is een pickup line die niemand verwachtquote:Op donderdag 18 april 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt pickup lines die werken of goed zijn?![]()
Bij mij werkt heel goed: zal ik je de bossen laten zien?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt pickup lines die werken of goed zijn?Trotste mama van Ambar
The best bolkert van DTSquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal ik je bossen laten zien?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij werkt heel goed: zal ik je de bossen laten zien?![]()
Een oprecht compliment zonder cheesinessquote:Op donderdag 18 april 2024 18:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is wel goed, dat is een pickup line die niemand verwachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een pickup line die niet overkomt als pickup linequote:Op donderdag 18 april 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een oprecht compliment zonder cheesiness![]()
Niet meer? Heb je dat wel gedaan dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou ook wel een speklap lustenquote:![]()
Het gemis is groots
Zoietsquote:Op donderdag 18 april 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Een pickup line die niet overkomt als pickup lineThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In gedachten is @Speklap3000 bij jequote:Op donderdag 18 april 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een speklap lusten![]()
Het gemis is groots![]()
![]()
Team speklapquote:Op donderdag 18 april 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een speklap lusten![]()
Het gemis is groots
Had er al een paar ontvangen jaquote:Op donderdag 18 april 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer? Heb je dat wel gedaan dan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: