Wellesquote:
Je quote de verkeerde.quote:
Oh ja, die is te moeilijk voor mijquote:
Oh, misschien moet ik toch even teruglezen, ik zag alleen een ttquote:Op donderdag 18 april 2024 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Of we mogen daten met @:ieniminimuis
Ja die test is ook te moeilijk voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, die is te moeilijk voor mij
[..]
Oh, misschien moet ik toch even teruglezen, ik zag alleen een tt
Nietes..quote:
Gelukkig maar, viel je halve wegen al in slaapquote:Op donderdag 18 april 2024 15:33 schreef devzero het volgende:
Nee, de IQ test is niet het lezen en samenvatten van 20 kree posts
daar faal ik sws keihard inquote:Op donderdag 18 april 2024 15:33 schreef devzero het volgende:
Nee, de IQ test is niet het lezen en samenvatten van 20 kree posts
als man ben je net zo goed slachtoffer van geintjes, en gebeurt wekelijks bij de ene of de ander. ja dan ga ik ook niet metoooo huilen in een hoekje?quote:
Is het geen mannengriep?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker hard hooikoorts niezen en jeuken en nu keelp[ijn van het niezen
Heb je er niets iets voor?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker hard hooikoorts niezen en jeuken en nu keelp[ijn van het niezen
ja tijd om weer de hooikoortstabletjes te slikkenquote:
Beter snel halen..quote:Op donderdag 18 april 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja tijd om weer de hooikoortstabletjes te slikken
Ik word daar vaak slaperig van, dus ik ga maar door een enorme stapel katoenen zakdoekenquote:Op donderdag 18 april 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja tijd om weer de hooikoortstabletjes te slikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |