SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mannen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In DTS maakt een kaap niet uit![]()
Daar is het gunstig om niet zelf een nieuw topic te openen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
De witte ridder weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Piet piraatquote:Op donderdag 18 april 2024 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is alleen een kaap als je een piraat bent
Piet piraat
Schip ahoy hoi hoi![]()
![]()
Ik zou gewoon voor mijn gevoel dan ipv een arbitraire test zoals een IQ-test, maar goed, wie ben ik.![]()
Zuig ik er zo uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okay... ik nam net een hap ontbijtkoekquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Okay... ik nam net een hap ontbijtkoek"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kree?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er kan er maar één de liefste zijn![]()
Jijquote:Op donderdag 18 april 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er kan er maar één de liefste zijn
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stom plaats je een YT filmpje duurt eeuwigheid voor die geplaats wordt.. man 3"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je quote de verkeerde.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh ja, die is te moeilijk voor mijquote:Oh, misschien moet ik toch even teruglezen, ik zag alleen een ttquote:Op donderdag 18 april 2024 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Of we mogen daten met @:ieniminimuis
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja die test is ook te moeilijk voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, die is te moeilijk voor mij
[..]
Oh, misschien moet ik toch even teruglezen, ik zag alleen een ttTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik weet alles van koken en schoonmaken, maar de rest? Daar weet ik niets vanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gelukkig maar, viel je halve wegen al in slaapquote:Op donderdag 18 april 2024 15:33 schreef devzero het volgende:
Nee, de IQ test is niet het lezen en samenvatten van 20 kree posts
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: