Handjes aan de bumper gebonden.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was de scootmobiel waarin zijn oma @:Dotteke hem mee naar de crèche vervoert
Ja maar echt. De eerste dagen nadat het afgelopen was wist ik even niet wat ik op Fok! Moest doenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik idd. Je houdt zeeën van tijd over
Van de jas prima hoorquote:
Bolken een optie?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar echt. De eerste dagen nadat het afgelopen was wist ik even niet wat ik op Fok! Moest doen
Niet nodig kom hem maar in persoon aan mij showen.quote:
O, okequote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, rood is fout.
Groen vinkje, rood kruis.
quote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was de scootmobiel waarin zijn oma @:Dotteke hem mee naar de crèche vervoert
@MizzezAmyquote:Op donderdag 18 april 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
BBQ worstje
Neeuhhh
Doe maar een speklap op de BBQ
Liever worstjesquote:Op donderdag 18 april 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
BBQ worstje
Neeuhhh
Doe maar een speklap op de BBQ
Rijden geen treinen meer naar Den Haagquote:Op donderdag 18 april 2024 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet nodig kom hem maar in persoon aan mij showen.
Die pickup line werkt helaas nooitquote:Op donderdag 18 april 2024 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet nodig kom hem maar in persoon aan mij showen.
Dan moet je misschien op zoek naar een beterequote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Die pickup line werkt helaas nooit
Het beste wat uit Den Haag komt is toch de trein naar Groningen?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijden geen treinen meer naar Den Haag
Momentje, even bellen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rijden geen treinen meer naar Den Haag
Kom je je juicy pear aan mij showen?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Die pickup line werkt helaas nooit
Zoals?quote:Op donderdag 18 april 2024 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je misschien op zoek naar een betere
Komt er iets goeds uit Den Haagquote:Op donderdag 18 april 2024 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Het beste wat uit Den Haag komt is toch de trein naar Groningen?
Dat doe ik gewoon voor iedereenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom je je juicy pear aan mij showen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |