Weet niet, net gegeten en valt niet helemaal goed.quote:
quote:
Daar was een heel gezeik over net als negerzoenen en Moorkoppen. Jodenkoeken heeft niets te maken met Joden maar in deze koeken werd oorspronkelijk jodium toegevoegd. Vandaar de naam.quote:
Ik las 'need a bug'quote:
* Lovely gives a big hugquote:
quote:
Dat snapte ik ook niks van die naams veranderingquote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar was een heel gezeik over net als negerzoenen en Moorkoppen. Jodenkoeken heeft niets te maken met Joden maar in deze koeken werd oorspronkelijk jodium toegevoegd. Vandaar de naam.
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.quote:
beter ff sliepie doenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.
Aww niet fijn. Nu even rustig aan?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet, net gegeten en valt niet helemaal goed.
O dat is minder. Heb je zelf gekookt?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.
Ja ik ga even een uurtje op bed.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww niet fijn. Nu even rustig aan?
*afstandsknuffel*
Yupquote:Op donderdag 18 april 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Heb je zelf gekookt?
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupPasta bolognese had ik nog.
Maar ik ga even liggen. Misschien tot straks
Doe maar. Tot laters en anders tot morgenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupPasta bolognese had ik nog.
Maar ik ga even liggen. Misschien tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |