Hij rijdt op st(r)oom.quote:
Haha ik zag je al met mini kooltjes klooien.quote:
Ik heb ook een mini trouwkoets gekocht.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zag je al met mini kooltjes klooien.
Met een mini paardje?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een mini trouwkoets gekocht.
quote:
Ik heb er ook nog een kasteel daarbij.quote:
Alles op de juiste schaal ook?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een kasteel daarbij.
Ja dat is wel een afknapperquote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles op de juiste schaal ook?
Ik had ooit een speeddate met een treinenverzamelaar en die vertelde dat mn kerstdorpje er waarschijnlijk niet bij zou passen, omdat dat een andere schaal is. Ja, toen werd het geen match dus.
Zo romantischquote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Beetje fantasieverhaaltjes verzinnen waar ik in een trouwkoets naar een kasteel rij.
Ja, ik versta de kunst om alle mannen op me af te laten knappenquote:
Treintjes zijn leuk maar meisjes zijn leuker. Wat een eikel.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles op de juiste schaal ook?
Ik had ooit een speeddate met een treinenverzamelaar en die vertelde dat mn kerstdorpje er waarschijnlijk niet bij zou passen, omdat dat een andere schaal is. Ja, toen werd het geen match dus.
Volgens mij ben jij best wel lief.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik versta de kunst om alle mannen op me af te laten knappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |