Hij rijdt op st(r)oom.quote:
Haha ik zag je al met mini kooltjes klooien.quote:
Ik heb ook een mini trouwkoets gekocht.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zag je al met mini kooltjes klooien.
Met een mini paardje?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een mini trouwkoets gekocht.
quote:
Ik heb er ook nog een kasteel daarbij.quote:
Alles op de juiste schaal ook?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een kasteel daarbij.
Ja dat is wel een afknapperquote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles op de juiste schaal ook?
Ik had ooit een speeddate met een treinenverzamelaar en die vertelde dat mn kerstdorpje er waarschijnlijk niet bij zou passen, omdat dat een andere schaal is. Ja, toen werd het geen match dus.
Zo romantischquote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Beetje fantasieverhaaltjes verzinnen waar ik in een trouwkoets naar een kasteel rij.
Ja, ik versta de kunst om alle mannen op me af te laten knappenquote:
Treintjes zijn leuk maar meisjes zijn leuker. Wat een eikel.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles op de juiste schaal ook?
Ik had ooit een speeddate met een treinenverzamelaar en die vertelde dat mn kerstdorpje er waarschijnlijk niet bij zou passen, omdat dat een andere schaal is. Ja, toen werd het geen match dus.
Volgens mij ben jij best wel lief.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik versta de kunst om alle mannen op me af te laten knappen
Andersom gekkiequote:Op donderdag 18 april 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik versta de kunst om alle mannen op me af te laten knappen
MizzezAmy gekkie noemen.quote:
Ben je weer aan het shinen?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treintjes zijn leuk maar meisjes zijn leuker. Wat een eikel.
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik hou je in de gaten.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das toch niet letterlijk gek badeendje
Wij jou ook.quote:
Witte jurken zijn saai. Ik zou in een paars pak trouwen met iemand in een groene jurkquote:Op donderdag 18 april 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo romantisch
In een mooie witte jurk
Een fles whisky en we praten nergens meer over.quote:
Lijkt me een prima dealquote:Op donderdag 18 april 2024 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een fles whisky en we praten nergens meer over.
Jij praat na een paar slokken al niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een fles whisky en we praten nergens meer over.
Jawel hoor dan klink ik alleen als een Fries.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij praat na een paar slokken al niet meer.
Touche,heb ik je toch nog iets goeds geleerd.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel hoor dan klink ik alleen als een Fries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |