Vroeg heel vroegquote:
Bij normaal 'daten' geeft de andere partij ook toestemming.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang die zich maar niet als @:paul gaat gedragen. Hoewel die wel met lovely heeft gedate
O jij durft.quote:
@kree is het oneens met jequote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij normaal 'daten' geeft de andere partij ook toestemming.
Ik weet het, het is een moeilijk te bevatten concept voor sommigen.
Dan slaap ik nog, dat kijk jij wel zo vroeg?quote:
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog, dat kijk jij wel zo vroeg?
Gewoon kijken als je wakker bentquote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog, dat kijk jij wel zo vroeg?
Nja is maar een foto van mijn gezichtquote:
Een knap gezichtquote:Op donderdag 18 april 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja is maar een foto van mijn gezicht
7 uur vind ik ook, kijk eigenlijk bijna geen race meerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
5 uur is wel vroeg
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
7 uur vind ik ook, kijk eigenlijk bijna geen race meer
Ik slaap lieverquote:
quote:
Nou vannacht niet,maar meestal wel 1 of 2 keerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een keer wakker bent?
Nu toch ook?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vannacht niet,maar meestal wel 1 of 2 keer
Maar is er geen racequote:
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Joh
Maar gewoon geen wekker zetten en pas kijken als je 's ochtends wakker wordt
Ik zet alleen de wekker voor een ontbijt op bed te brengen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijken
Lekker slapenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijken
Zet de wekker maar op zondag 9 uurquote:Op donderdag 18 april 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet alleen de wekker voor een ontbijt op bed te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |