Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 17-04-2024 17:46:25 ]Smile, it's free therapy.![]()
Fipo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
harder en meer bolkenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
Zak weer te ver naar beneden in de top 20 lijstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Steeds sneller...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je krijgt straks wel een factuurtje voor mijn tipsquote:Op woensdag 17 april 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig nog wel, straks willen mensen er geld voorUw ADH vitamine Worst
Ja hoor. Lekker dagje gewerkt weer. Was beetje jammer dat het koud was vanochtend en nog paar hagelbuitjes. Maar voor de rest ok dagje.quote:
Met jou?Do what you love, love what you do!![]()
Hier gaat het goed! Lekker dagje gehad. Heb een wasmachine gekocht. Blij dat het gedoe nu over is.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker dagje gewerkt weer. Was beetje jammer dat het koud was vanochtend en nog paar hagelbuitjes. Maar voor de rest ok dagje.
Met jou?![]()
Nou weet niet of ik die ga betalen hoor.. maar ik zie hem wel verschijnenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je krijgt straks wel een factuurtje voor mijn tips![]()
![]()
shit, gisteren mijn laatste banaan opquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
Het is vandaag nationale bananendag!!![]()
[ afbeelding ]deurwaarder gebeldquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik die ga betalen hoor.. maar ik zie hem wel verschijnenUw ADH vitamine Worst
@drakinquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet betalen.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik die ga betalen hoor.. maar ik zie hem wel verschijnenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik las: Bips.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je krijgt straks wel een factuurtje voor mijn tips“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja? Handwasjes gedaan? Of dikke lekkage. Hahaha ook wel eens gehad nlquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het goed! Lekker dagje gehad. Heb een wasmachine gekocht. Blij dat het gedoe nu over is.
Do what you love, love what you do!![]()
Echt hequote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
A fat billquote:Op woensdag 17 april 2024 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar krijg jij nog een factuurtje voor![]()
![]()
Nah had gelukkig alles gewassen voordat hij kapot ging. Maar zat telkens in mijn hoofd dat ik het nog moest regelen en de was ging langzaam op.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja? Handwasjes gedaan? Of dikke lekkage. Hahaha ook wel eens gehad nl![]()
![]()
Hey kree.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Jij leest gewoon teveel wat je wil lezen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gehehe en ja dan is een wasmachine toch eens essentieels om te hebben.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah had gelukkig alles gewassen voordat hij kapot ging. Maar zat telkens in mijn hoofd dat ik het nog moest regelen en de was ging langzaam op.
Of wasje bij je ma brengen natuurlijk
quote:Hey Kreequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt je kleren ook binnenstebuiten dragen, doe je er 2x zo lang mee.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Moet goed klinkenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mamammama mamammamam![]()
![]()
op het ritme van europapa![]()
![]()
Er is trouwens vandaag een wonder gebeurt. Ja echt jullie zullen het niet geloven.
quote:
In ieder geval tijdens het douchen...quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Vertel?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef kree het volgende:
Er is trouwens vandaag een wonder gebeurt. Ja echt jullie zullen het niet geloven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is datquote:Op woensdag 17 april 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In ieder geval tijdens het douchen...![]()
![]()
En stinken.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zeg ik ook na een bonenmaaltijd![]()
Haha die zijn op vakantie en wil het eigenlijk gewoon zelf doen.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
Gehehe en ja dan is een wasmachine toch eens essentieels om te hebben.
Of wasje bij je ma brengen natuurlijk![]()
![]()
Ja en daarna kun je het rechtop in de hoek zetten.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt je kleren ook binnenstebuiten dragen, doe je er 2x zo lang mee.![]()
Mij te koud momenteel🥶quote:Op woensdag 17 april 2024 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook jij kunt het nu zijn trek je kleren maar uit![]()
Vertel?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef kree het volgende:
Er is trouwens vandaag een wonder gebeurt. Ja echt jullie zullen het niet geloven.![]()
![]()
Nou ik had het verhaal nog niet gehoord. Maar er had dus een vrouw gesolliciteerd. Voor ons team. Jaja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hahahaquote:
Moet echt zeggen. Want het blijft toch een mannenwereld tot nu toe. Terwijl werk wat ik doe en mijn collega’s trouwens echt ook best door vrouwen kan worden gedaan.
Toch blijft het schaars wel. Maar daarom. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Mss gaat het eens een keer veranderen.Do what you love, love what you do!![]()
Hoi hoiquote:
Hallo allemaal ik ben der.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kans groot dat ze wordt aangenomen?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik had het verhaal nog niet gehoord. Maar er had dus een vrouw gesolliciteerd. Voor ons team. Jaja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hahaha
Moet echt zeggen. Want het blijft toch een mannenwereld tot nu toe. Terwijl werk wat ik doe en mijn collega’s trouwens echt ook best door vrouwen kan worden gedaan.
Toch blijft het schaars wel. Maar daarom. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Mss gaat het eens een keer veranderen.Uw ADH vitamine Worst
Maar dan over Panamaquote:Op woensdag 17 april 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mamammama mamammamam![]()
![]()
op het ritme van europapa
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Is ze ook aangenomen. Hier waren ze van de week aan het schilderen. Was ook een vrouw bij. Zie je ook niet. Vaak.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik had het verhaal nog niet gehoord. Maar er had dus een vrouw gesolliciteerd. Voor ons team. Jaja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hahaha
Mss gaat het eens een keer veranderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinds wanneer ben jij Het?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Mazquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Sterre.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou toch lekker moeten bekken. Heeft net zoveel lettergrepen als Europaquote:Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee dat bekt niet lekker
panama daar moet nog een ma achter dan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Denk het wel want ze was voor tweede gesprek. Of sowieso heeft ze volgens mij de achtergrond. En aangezien ze bijna iedereeen aannemen die een schroevendraaier kan vasthouden. Heeft ze betere achtergrond als de rest.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kans groot dat ze wordt aangenomen?
Dus ok moet ze het zelf ook leuk vinden natuurlijk. Maar wie weet. Zou wel eens leuk zijn keertje.Do what you love, love what you do!![]()
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel want ze was voor tweede gesprek. Of sowieso heeft ze volgens mij de achtergrond. En aangezien ze bijna iedereeen aannemen die een schroevendraaier kan vasthouden. Heeft ze betere achtergrond als de rest.
Dus ok moet ze het zelf ook leuk vinden natuurlijk. Maar wie weet. Zou wel eens leuk zijn keertje.![]()
![]()
Handen thuis houden hequote:Op woensdag 17 april 2024 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel want ze was voor tweede gesprek. Of sowieso heeft ze volgens mij de achtergrond. En aangezien ze bijna iedereeen aannemen die een schroevendraaier kan vasthouden. Heeft ze betere achtergrond als de rest.
Dus ok moet ze het zelf ook leuk vinden natuurlijk. Maar wie weet. Zou wel eens leuk zijn keertje.Uw ADH vitamine Worst
falaffel , pitabrood, sla, feta, uit , knoffiequote:
en een salade erbij.
Hmm heb ook nog verse asperges in de koelkast bedenk ik me nu..
wat ga jij maken?Smile, it's free therapy.![]()
europapa zingt hij tochquote:Op woensdag 17 april 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou toch lekker moeten bekken. Heeft net zoveel lettergrepen als EuropaSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb nog hutspot over van gister. Dus dat gaan we opbakkenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
falaffel , pitabrood, sla, feta, uit , knoffie
en een salade erbij.
Hmm heb ook nog verse asperges in de koelkast bedenk ik me nu..
wat ga jij maken?![]()
![]()
Jawel en bedoel daar trouwens verder niks mee. Maar voor de dynamiek is het denk wel ok.quote:
Tis tja als vrouw moet je dat willen want je komt wel echt in een groep gasten terecht.
Hahaha. Maargoed eentje moet de eerste zijn. Ik ben wel beetje voor verhouding 50/50 hoor. Al dat mannen gelul is natuurlijk grappig. Maar kan geen kwaad denk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zijn schokkende cijfersquote:Op woensdag 17 april 2024 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wist je dan 100% van de mensen die haché gegeten hebben, ooit doodgaan?![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is een complot!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.![]()
Ojaquote:Op woensdag 17 april 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.![]()
![]()
Nouja er moet natuurlijk een gedegen inwerk periode zijnquote:
Hahaha. Nee joh bovendien is ze stuk jonger als ik ben.
Maar neem ook andere mee gewoon om beetje te leren enzo. Moet zeggen vind dat altijd wel leuk om te doen. En voorzover ik begrepen wordt gewaardeerd.Do what you love, love what you do!![]()
Het kon even niet anders vandaag, had niks bij me behalve een appelquote:Op woensdag 17 april 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet veel, wordt je dan niet shaky ofz?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een zekere Engel?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van een willekeurige belastingontwijkende dansleraar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien kan ik wat geld doneren aan zijn compleet legitieme stichting waar hij zeker weten geen geld uittrekt voor privezakenquote:![]()
![]()
misschien moet ie wat etenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doneer maar geld aan mij, dan doe ik er onderzoek naarquote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van een willekeurige belastingontwijkende dansleraarUw ADH vitamine Worst
![]()
Ik wordt uitgenodigd voor een online job. Zal ik reageren met : 1999 belde, ze willen hun munteenheid terug '?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
1800 nieuwe meldingen van kinkhoest, waaronder vijftig bij baby's
In de eerste twee weken van april zijn 1800 gevallen van kinkhoest gemeld, waaronder vijftig bij baby's. Ook werd het overlijden gemeld van iemand met kinkhoest, die ouder was dan 80 jaar.
De meeste mensen werden al in maart ziek, maar gingen pas in april naar de huisarts. Daardoor is niet duidelijk of het aantal gevallen van kinkhoest nog toeneemt.
Volgens het RIVM zijn de aantallen heel hoog in vergelijking met voorgaande jaren, ook vergeleken met de jaren voor de coronapandemie.
De teller dit jaar staat op 5303, onder wie 276 baby's. Bijna de helft van alle baby's werd opgenomen in het ziekenhuis en vier van hen overleden aan de gevolgen van kinkhoest.
In heel 2023 kreeg het RIVM 2842 meldingen van kinkhoest.
Kinkhoest is zeer besmettelijk en vooral gevaarlijk voor baby's. Onder meer door het hoesten kan een gebrek aan zuurstof ontstaan waardoor er hersenbeschadiging optreedt.![]()
Ah de beroemde olifant in de kamer.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gaan het niet hebben over migratie.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt uitgenodigd voor een online job. Zal ik reageren met : 1999 belde, ze willen hun munteenheid terug '?![]()
lekker in het buitenland werken
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dat is wel duidelijk idd.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah de beroemde olifant in de kamer.![]()
Zou doen. Zit daar ook wel eens mee te fucken met de volgende scam. Maar meestal hebben ze het dan vrij snel door dat er niks bij je te halen valt.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt uitgenodigd voor een online job. Zal ik reageren met : 1999 belde, ze willen hun munteenheid terug '?
kinkhoest?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bijna gestikt in een stukje appel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zou doen. Zit daar ook wel eens mee te fucken met de volgende scam. Maar meestal hebben ze het dan vrij snel door dat er niks bij je te halen valt.
Ik heb denk ik al 2 jaar geen scam-bericht gehad.![]()
Ik vraag me af eigenlijk of ik daar als kind nog een inenting voor gehad heb?quote:
Dacht doen ze niet meer tegenwoordig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet sinds ik goatse laat zienquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.
Ik heb denk ik al 2 jaar geen scam-bericht gehad.Uw ADH vitamine Worst
DKTP.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag me af eigenlijk of ik daar als kind nog een inenting voor gehad heb?
Dacht doen ze niet meer tegenwoordig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal mij een zorg zijn. Hahaha. Ik heb ze gelijk door joh.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.
Ik heb denk ik al 2 jaar geen scam-bericht gehad.
En dan blokkeer ik ze wel weerDo what you love, love what you do!![]()
Totdat je ze een keer niet gelijk door hebt.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn. Hahaha. Ik heb ze gelijk door joh.
En dan blokkeer ik ze wel weer![]()
Ja denk het wel hè. Maar dat was natuurlijk die hele serie. Doen ze dat nog nu?quote:Do what you love, love what you do!![]()
tegenwoordig wel hoor, anders waren er wel meer dan 50 babys besmet nuquote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dacht doen ze niet meer tegenwoordig.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou schat de kans zo klein in. Dat ik het risico wel aandurf.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Totdat je ze een keer niet gelijk door hebt.
och sneeuwitje tochquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna gestikt in een stukje appel.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Famous last words.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou schat de kans zo klein in. Dat ik het risico wel aandurf.![]()
![]()
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dacht doen ze niet meer tegenwoordig.Daardoor krijg je weer dit soort uitbraken.
![]()
Owh toch wel. Maar dan is het vaccinatie weigeraars. Kan ze het niet eens kwaad nemen hoor. Ook door corona enzo.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
tegenwoordig wel hoor, anders waren er wel meer dan 50 babys besmet nu
Nooit onwijs probleem was hierover. Maar mensen houden er nou eenmaal niet van gedwongen dingen door de overheid. Dus snap ze opzich nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik al zou reageren dan zou ik dat doen vanaf een ander nummer dat niet meer in gebruik isquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al 2 jaar geen scam-bericht gehad.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Domme mensen hou je altijdquote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.Daardoor krijg je weer dit soort uitbraken.
![]()
Er is een inenting om de ziekte te voorkomen. Kinderen krijgen deze inenting meerdere keren op het consultatiebureau. Heeft iemand 3 inentingen gehad? Dan is hij ongeveer 4 tot 12 jaar tegen kinkhoest beschermd.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Domme mensen hou je altijdDo what you love, love what you do!![]()
Kinkhoest is een infectie van de luchtwegen die veroorzaakt wordt door een bacterie. De bacterie maakt een gifstof aan, waardoor hoestbuien ontstaan. Deze hoestbuien kunnen drie tot vier maanden duren. Kinkhoest wordt daarom ook wel de ‘100-dagenhoest’ genoemd.
Iedereen kan kinkhoest krijgen.
Vooral jonge baby’s kunnen erg ziek zijn door kinkhoest. Ook kinderen met ernstige ziekten van longen, hart of spieren kunnen erg ziek worden.
Iemand die kinkhoest heeft gehad kan het opnieuw krijgen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik lees wel dat de bacterie van structuur is veranderd en daardoor mensen makkelijker ziek worden, ook al zijn ze ingeënt.![]()
Ik denk nu dat ik kinkhoest gehad heb, van november tot februari heftige hoestbuien.
En nu weer, heb ik het dan nu weer?
Die kinderinenting is meer dan 12 jaar geledenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat corona vaccin was soort van twijfelachtig.
Althans ik had er niet zo moeite mee en zelf gehaald. Eerste iig. En daarna vond ik het wel best en was de drama ook over.
Maar het is zo geëscaleerd ook door media. En met avondklok etc. Wtf man.
Heel veel mensen zijn toen gaan zoeken. En dan helpt internet niet mee want de gekste theorieën heb ik gehoord. Ook echt van mensen waarvan ik denk die staan met de voeten op de grond.
Maarja tis merkwaardig wel dat ze zo snel iets hadden. Gooi erbij dat er nog wat met genetisch bij zat. En mensen staan op hun achterpoten.
Ik ben er niet echt tegen btw dat corona vaccin. Maaaar denk wel dat je soort van gedwongen werd. Want je moest wel overal je “ausweiss” tonen. Dus vind t niet onwijs niet raar dat mensen er toch weerstand tegen hadden.Do what you love, love what you do!![]()
Dat speelt een rol maar er zijn meerdere redenen dat het aantal nu hoger is.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.Daardoor krijg je weer dit soort uitbraken.
![]()
Dalende immuniteit bij volwassenen, migranten, betere diagnosetechnieken, tijdens corona was het laag nu weer hoger omdat al die beschermende maatregelen weg zijn en ja ook omdat er ouders zijn die denken dat het niet nodig is.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Ja eens welquote:Op woensdag 17 april 2024 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat speelt een rol maar er zijn meerdere redenen dat het aantal nu hoger is.![]()
Dalende immuniteit bij volwassenen, migranten, betere diagnosetechnieken, tijdens corona was het laag nu weer hoger omdat al die beschermende maatregelen weg zijn en ja ook omdat er ouders zijn die denken dat het niet nodig is.
![]()
Echt he...quote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
" Ja maar t komt bijna niet meer voor.."♡♡♡♡![]()
pizza koken zou ik niet doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij wijze van spreken dus. Hahaquote:
Naja tonijn is trouwens mijn favoriet onder de diepvriesDo what you love, love what you do!![]()
Het komt bijna niet meer voor DANKZIJ die inentingenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he...
" Ja maar t komt bijna niet meer voor.."
Ik heb aardbeien met slagroom straks toe
Vis kan je beter gekoeld bewaren.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dus. Haha
Naja tonijn is trouwens mijn favoriet onder de diepvries“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Exact!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Het komt bijna niet meer voor DANKZIJ die inentingen♡♡♡♡![]()
SatékroketThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Virus.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:17 schreef Shii het volgende:
Ik lees wel dat de bacterie van structuur is veranderd en daardoor mensen makkelijker ziek worden, ook al zijn ze ingeënt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik heb in 2023 een medische opleiding gehaald, over oa vaccinaties geleerd.quote:
Maar ook dat een verkoudheidsvirus vaak door of het rhinovirus of het coronaviris veroorzaakt wordt.
Jawel, corona bestaat al eeuwen
Kinkhoest is via een bacteriequote:
tis diepvries natuurlijk, die van doktor oetker, tis van een doktor, dus moet haast wel goed zijn voor jequote:Op woensdag 17 april 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vis kan je beter gekoeld bewaren.. Owh wacht
Vandaar Covid 19quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in 2023 een medische opleiding gehaald, over oa vaccinaties geleerd.
Maar ook dat een verkoudheidsvirus vaak door of het rhinovirus of het coronaviris veroorzaakt wordt.
Jawel, corona bestaat al eeuwen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
tis diepvries natuurlijk, die van doktor oetker, tis van een doktor, dus moet haast wel goed zijn voor je. Owh wacht
Don't mention the fish!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vis kan je beter gekoeld bewaren.![]()
Een virus veranderd steeds een beetje daarom is die zo moeilijk te bestrijden een bacterie heeft dat in veel mindere maten.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
net als griep veranderd het virusquote:
En net als griep moet er dan ook steeds opnieuw een vaccin gemaakt.
Lijkt me alleen enkel nuttig voor mensen die ook in aanmerking voor de griepprik komenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Coronavirussen bestaan inderdaad al eeuwen en kunnen oa. verkoudheiden veroorzaken.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, corona bestaat al eeuwen![]()
Ga nog even googlen voordat je me verbetert.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een virus veranderd steeds een beetje daarom is die zo moeilijk te bestrijden een bacterie heeft dat in veel mindere maten.![]()
ik weet er niet genoeg van om er echt wat over te zeggen, als je de media volgde (naja het staatsnieuws dus). Hmmmms ik vond het toch allemaal twijfelachtig gaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, corona bestaat al eeuwen
maar aan de andere kant en gelukkig niet heel in mijn directe omgeving, dan heb ik toch gehoord dat mensen eraan overlijden of echt zwaar ziek zijn geweest.
Dus ik wil het niet inschatten op een bestaand dingetje, was toch anders.
In hoeverre het nu de dreiging was voor de hele mensheid is vraag twee wel. en of een avondklok nodig was, vond dat nl aardig ver gaan wel...Do what you love, love what you do!![]()
Dat staat in de middelste zinquote:Op woensdag 17 april 2024 18:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Coronavirussen bestaan inderdaad al eeuwen en kunnen oa. verkoudheiden veroorzaken.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
altijd goed joh, dikke gerookte makreel, vol met omega vet zuren, serieus trouwens. tis gezond om dat te eten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Thanks for all the fish
ok ik had in meervoud moeten typen, had ik ook niet bij het rhinovirus gedaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Het coronavirus' ≠ coronavirussen
Moet ik nu in de hoek?
R.i.p OJThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit was een kwoot uit een geweldig boekquote:Op woensdag 17 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
zo zijn wij katwijkers, "providing Fish, for years"
Gelezen?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde referentie naar een topboek
Dan hou ik van je
De vis wordt duur betaald .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zitten in een draaikorkel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ehmmmm even kijken hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat kinkhoest door een bacterie wordt veroorzaakt?
Hitchhikers guide toch. Ligt klaar om gelezen te worden (al diverse jarenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was een kwoot uit een geweldig boek)
![]()
Ik zal ff teruglezen.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat kinkhoest door een bacterie wordt veroorzaakt?![]()
Nee vertel ons meer!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat kinkhoest door een bacterie wordt veroorzaakt?
♡♡♡♡![]()
Ik las draaiorgelquote:
ik ken het niet, maar vind het nu al een goed boekquote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was een kwoot uit een geweldig boek
Dat wordt tijd, en dan ook de vervolgen lezenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hitchhikers guide toch. Ligt klaar om gelezen te worden (al diverse jaren)
Hij kon niet op draaikolk komen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik maak wel even een draaikolkquote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kon niet op draaikolk komen.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja wat niet he tegenwoordig. hahahaquote:
tis wel grappig en zeker met vis, dat de helft wat je koopt eigenlijk opgekweekt is enzo met wss wat ze voeren vol met antibiotica en weet ik veel was. twijfels daarover.
Maarja ze moeten wat wss. geloof dat het makreel nog meevalt. volgens mij niet echt een kweek vis.
Tilapia kun je beter net zo goed volgens mij een doos antibiotica opeten, want dat is de meest smerig gekweekte vis ooit.
Was laatst nog keuringsdienst van waren over forel, iemand gezien?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga zaterdag naar een concertDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
niet huilenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb eten en nog niet gehuild
Yay voor hc!nergens voor nodig.
![]()
Keltische folk muziekquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zie het al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Steek die maar in je zak!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb eten en nog niet gehuild
Yay voor hc!![]()
![]()
Pussy Riot was gister hier in de stad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verwacht dat het mooi is. Keltisch folk is niet helemaal de beschrijving maar komt in de buurt.quote:
Ik ga in oktober naar een favoriete zangeres, dus dit is voorspel
Voorspel is altijd goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Holding back the yearsquote:
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
O leuk!!!!!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
Pussy Riot was gister hier in de stad.![]()
Miss montreal was hier gisteren in de stadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ben je er geweest?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zie net dat Mary Black volgend jaar in Nederland is.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het mooi is. Keltisch folk is niet helemaal de beschrijving maar komt in de buurt.
Ik ga in oktober naar een favoriete zangeres, dus dit is voorspel
Ben ik ooit heen geweest.![]()
![]()
Dieken ik niet eensquote:Op woensdag 17 april 2024 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie net dat Mary Black volgend jaar in Nederland is.
Ben ik ooit heen geweest.
Nee collega’s welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ik gok dat je mijn favoriet ook niet kentquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waterschoenen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat is?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je mijn favoriet ook niet kent![]()
![]()
Is nogal een hype tegenwoordig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou van schoenenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vind ik ookquote:
Eigenlijk wil ik ook nog de campus
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Welke kleur?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook
Eigenlijk wil ik ook nog de campus“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag roze met groenquote:
Die vond ik wel leuk
Of die knalrodeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Online besteld?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook
Eigenlijk wil ik ook nog de campus![]()
Eivørquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
het valt hier nu mee, kwam eigenlijk nog zon eigenlijk zo eind middag. Vannochtend was het wel koud en regen en hagel. Echt dacht vorige week beetje de lente is begonnen...quote:
maar te vroeg gejuicht denk.
Die met hele witte zool vind ik wel leuker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hele zool is altijd beter dan een halve zoolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Die met hele witte zool vind ik wel leuker.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ze hebben bijna allemaal een witte zoolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Die met hele witte zool vind ik wel leuker.
Welke bedoel jeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben samba fanquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Die met hele witte zool vind ik wel leuker.![]()
![]()
Eens, ligt wel aan de kleur van het bovenstuk ookquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Die met hele witte zool vind ik wel leuker.Smile, it's free therapy.![]()
Mooie kleur,maar ik draag weinig groen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is er nu naar Eivør aan het googelen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
Wie is er nu naar Eivør aan het googelen?![]()
Ik zou echt wel 10quote:
Paar willen![]()
![]()
Groen geel rood roze wit zwart dubbele kleurtjes bruinEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb juist veel groen en petrolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie kleur,maar ik draag weinig groen.
Smile, it's free therapy.![]()
[quote]Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat?
[/quote
Geen wat
Die okergele vind ik ook mooiquote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou echt wel 10
Paar willen![]()
![]()
Groen geel rood roze wit zwart dubbele kleurtjes bruinSmile, it's free therapy.![]()
Hier zit nog een laag onder.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben bijna allemaal een witte zool
Welke bedoel je
[quote]Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
Oh een zangeresquote:[ afbeelding ] Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat?
[/quote
Geen wat![]()
![]()
Aah zoquote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zit nog een laag onder.
[ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ikquote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
Wie is er nu naar Eivør aan het googelen?![]()
![]()
Skerp.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele zool is altijd beter dan een halve zool
[quote]Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
ik gok Keltisch ietsquote:[ afbeelding ] Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat?
[/quote
Geen wat
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:
Nouuuuuu ligt eraan wat voor een schoen je zoektquote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Faeröerse zangeresquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een zonder witte zoolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuuuu ligt eraan wat voor een schoen je zoekt
I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: