ok ik had in meervoud moeten typen, had ik ook niet bij het rhinovirus gedaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Het coronavirus' ≠ coronavirussen
Dit was een kwoot uit een geweldig boekquote:Op woensdag 17 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
zo zijn wij katwijkers, "providing Fish, for years"
Gelezen?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde referentie naar een topboek
We zitten in een draaikorkel.quote:
ehmmmm even kijken hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat kinkhoest door een bacterie wordt veroorzaakt?
Hitchhikers guide toch. Ligt klaar om gelezen te worden (al diverse jarenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was een kwoot uit een geweldig boek
Ik zal ff teruglezen.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Nee vertel ons meer!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Ik las draaiorgelquote:
ik ken het niet, maar vind het nu al een goed boekquote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was een kwoot uit een geweldig boek
Dat wordt tijd, en dan ook de vervolgen lezenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hitchhikers guide toch. Ligt klaar om gelezen te worden (al diverse jaren)
Hij kon niet op draaikolk komen.quote:
Ik maak wel even een draaikolkquote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kon niet op draaikolk komen.
quote:
ja wat niet he tegenwoordig. hahahaquote:
niet huilenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb eten en nog niet gehuild
Yay voor hc!
Keltische folk muziekquote:
Zie het al.quote:
Neequote:
Steek die maar in je zak!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb eten en nog niet gehuild
Yay voor hc!
Ik verwacht dat het mooi is. Keltisch folk is niet helemaal de beschrijving maar komt in de buurt.quote:
Holding back the yearsquote:
O leuk!!!!!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
Pussy Riot was gister hier in de stad.
Ik zie net dat Mary Black volgend jaar in Nederland is.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het mooi is. Keltisch folk is niet helemaal de beschrijving maar komt in de buurt.
Ik ga in oktober naar een favoriete zangeres, dus dit is voorspel
ken ik niet eensquote:Op woensdag 17 april 2024 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie net dat Mary Black volgend jaar in Nederland is.
Ben ik ooit heen geweest.
Nee collega’s welquote:
Maar ik gok dat je mijn favoriet ook niet kentquote:
Waterschoenen?quote:
En dat is?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je mijn favoriet ook niet kent
Is nogal een hype tegenwoordig.quote:
Ik hou van schoenenquote:
Vind ik ookquote:
quote:
Welke kleur?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook
Eigenlijk wil ik ook nog de campus
Ik zag roze met groenquote:
Online besteld?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook
Eigenlijk wil ik ook nog de campus
Eivørquote:
het valt hier nu mee, kwam eigenlijk nog zon eigenlijk zo eind middag. Vannochtend was het wel koud en regen en hagel. Echt dacht vorige week beetje de lente is begonnen...quote:
Hele zool is altijd beter dan een halve zoolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Die met hele witte zool vind ik wel leuker.
Ze hebben bijna allemaal een witte zoolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben samba fanquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Eens, ligt wel aan de kleur van het bovenstuk ookquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie kleur,maar ik draag weinig groen.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
Wie is er nu naar Eivør aan het googelen?
Ik zou echt wel 10quote:
Ik heb juist veel groen en petrolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie kleur,maar ik draag weinig groen.
Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
Die okergele vind ik ook mooiquote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou echt wel 10
Paar willen![]()
![]()
Groen geel rood roze wit zwart dubbele kleurtjes bruin
Hier zit nog een laag onder.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben bijna allemaal een witte zool
Welke bedoel je
Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:Oh een zangeresquote:[ afbeelding ] Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat?
[/quote
Geen wat
Aah zoquote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zit nog een laag onder.
[ afbeelding ]
Ikquote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
Wie is er nu naar Eivør aan het googelen?
Skerp.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele zool is altijd beter dan een halve zool
Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:ik gok Keltisch ietsquote:[ afbeelding ] Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat?
[/quote
Geen wat
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.quote:
quote:
Nouuuuuu ligt eraan wat voor een schoen je zoektquote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |