ok ik had in meervoud moeten typen, had ik ook niet bij het rhinovirus gedaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Het coronavirus' ≠ coronavirussen
Dit was een kwoot uit een geweldig boekquote:Op woensdag 17 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
zo zijn wij katwijkers, "providing Fish, for years"
Gelezen?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde referentie naar een topboek
We zitten in een draaikorkel.quote:
ehmmmm even kijken hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat kinkhoest door een bacterie wordt veroorzaakt?
Hitchhikers guide toch. Ligt klaar om gelezen te worden (al diverse jarenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was een kwoot uit een geweldig boek
Ik zal ff teruglezen.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Nee vertel ons meer!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Ik las draaiorgelquote:
ik ken het niet, maar vind het nu al een goed boekquote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was een kwoot uit een geweldig boek
Dat wordt tijd, en dan ook de vervolgen lezenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hitchhikers guide toch. Ligt klaar om gelezen te worden (al diverse jaren)
Hij kon niet op draaikolk komen.quote:
Ik maak wel even een draaikolkquote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kon niet op draaikolk komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |