Ik zie net dat Mary Black volgend jaar in Nederland is.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het mooi is. Keltisch folk is niet helemaal de beschrijving maar komt in de buurt.
Ik ga in oktober naar een favoriete zangeres, dus dit is voorspel
ken ik niet eensquote:Op woensdag 17 april 2024 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie net dat Mary Black volgend jaar in Nederland is.
Ben ik ooit heen geweest.
Nee collega’s welquote:
Maar ik gok dat je mijn favoriet ook niet kentquote:
Waterschoenen?quote:
En dat is?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je mijn favoriet ook niet kent
Is nogal een hype tegenwoordig.quote:
Ik hou van schoenenquote:
Vind ik ookquote:
quote:
Welke kleur?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook
Eigenlijk wil ik ook nog de campus
Ik zag roze met groenquote:
Online besteld?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook
Eigenlijk wil ik ook nog de campus
Eivørquote:
het valt hier nu mee, kwam eigenlijk nog zon eigenlijk zo eind middag. Vannochtend was het wel koud en regen en hagel. Echt dacht vorige week beetje de lente is begonnen...quote:
Hele zool is altijd beter dan een halve zoolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Die met hele witte zool vind ik wel leuker.
Ze hebben bijna allemaal een witte zoolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben samba fanquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Eens, ligt wel aan de kleur van het bovenstuk ookquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie kleur,maar ik draag weinig groen.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
Wie is er nu naar Eivør aan het googelen?
Ik zou echt wel 10quote:
Ik heb juist veel groen en petrolquote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie kleur,maar ik draag weinig groen.
Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
Die okergele vind ik ook mooiquote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou echt wel 10
Paar willen![]()
![]()
Groen geel rood roze wit zwart dubbele kleurtjes bruin
Hier zit nog een laag onder.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben bijna allemaal een witte zool
Welke bedoel je
Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:Oh een zangeresquote:[ afbeelding ] Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat?
[/quote
Geen wat
Aah zoquote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zit nog een laag onder.
[ afbeelding ]
Ikquote:Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
Wie is er nu naar Eivør aan het googelen?
Skerp.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele zool is altijd beter dan een halve zool
Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:ik gok Keltisch ietsquote:[ afbeelding ] Op woensdag 17 april 2024 19:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat?
[/quote
Geen wat
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.quote:
quote:
Nouuuuuu ligt eraan wat voor een schoen je zoektquote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |