Ik heb nog hutspot over van gister. Dus dat gaan we opbakkenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
falaffel , pitabrood, sla, feta, uit , knoffie
en een salade erbij.
Hmm heb ook nog verse asperges in de koelkast bedenk ik me nu..
wat ga jij maken?
Jawel en bedoel daar trouwens verder niks mee. Maar voor de dynamiek is het denk wel ok.quote:
Dat zijn schokkende cijfersquote:Op woensdag 17 april 2024 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wist je dan 100% van de mensen die haché gegeten hebben, ooit doodgaan?
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.quote:
Het is een complot!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.
Ojaquote:Op woensdag 17 april 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.
Nouja er moet natuurlijk een gedegen inwerk periode zijnquote:
Het kon even niet anders vandaag, had niks bij me behalve een appelquote:Op woensdag 17 april 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet veel, wordt je dan niet shaky ofz?
Een zekere Engel?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van een willekeurige belastingontwijkende dansleraar
Misschien kan ik wat geld doneren aan zijn compleet legitieme stichting waar hij zeker weten geen geld uittrekt voor privezakenquote:
misschien moet ie wat etenquote:
Doneer maar geld aan mij, dan doe ik er onderzoek naarquote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van een willekeurige belastingontwijkende dansleraar
Ah de beroemde olifant in de kamer.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gaan het niet hebben over migratie.
quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt uitgenodigd voor een online job. Zal ik reageren met : 1999 belde, ze willen hun munteenheid terug '?
Dat is wel duidelijk idd.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah de beroemde olifant in de kamer.
Zou doen. Zit daar ook wel eens mee te fucken met de volgende scam. Maar meestal hebben ze het dan vrij snel door dat er niks bij je te halen valt.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt uitgenodigd voor een online job. Zal ik reageren met : 1999 belde, ze willen hun munteenheid terug '?
kinkhoest?quote:
Bijna gestikt in een stukje appel.quote:
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zou doen. Zit daar ook wel eens mee te fucken met de volgende scam. Maar meestal hebben ze het dan vrij snel door dat er niks bij je te halen valt.
Ik vraag me af eigenlijk of ik daar als kind nog een inenting voor gehad heb?quote:
Ik ook niet sinds ik goatse laat zienquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.
Ik heb denk ik al 2 jaar geen scam-bericht gehad.
DKTP.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag me af eigenlijk of ik daar als kind nog een inenting voor gehad heb?
Dacht doen ze niet meer tegenwoordig.
Zal mij een zorg zijn. Hahaha. Ik heb ze gelijk door joh.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.
Totdat je ze een keer niet gelijk door hebt.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn. Hahaha. Ik heb ze gelijk door joh.
En dan blokkeer ik ze wel weer
Ja denk het wel hè. Maar dat was natuurlijk die hele serie. Doen ze dat nog nu?quote:
tegenwoordig wel hoor, anders waren er wel meer dan 50 babys besmet nuquote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou schat de kans zo klein in. Dat ik het risico wel aandurf.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Totdat je ze een keer niet gelijk door hebt.
och sneeuwitje tochquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna gestikt in een stukje appel.
Famous last words.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou schat de kans zo klein in. Dat ik het risico wel aandurf.
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Owh toch wel. Maar dan is het vaccinatie weigeraars. Kan ze het niet eens kwaad nemen hoor. Ook door corona enzo.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
tegenwoordig wel hoor, anders waren er wel meer dan 50 babys besmet nu
Als ik al zou reageren dan zou ik dat doen vanaf een ander nummer dat niet meer in gebruik isquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Domme mensen hou je altijdquote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.Daardoor krijg je weer dit soort uitbraken.
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Domme mensen hou je altijd
Dat speelt een rol maar er zijn meerdere redenen dat het aantal nu hoger is.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.Daardoor krijg je weer dit soort uitbraken.
Ja eens welquote:Op woensdag 17 april 2024 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat speelt een rol maar er zijn meerdere redenen dat het aantal nu hoger is.![]()
Dalende immuniteit bij volwassenen, migranten, betere diagnosetechnieken, tijdens corona was het laag nu weer hoger omdat al die beschermende maatregelen weg zijn en ja ook omdat er ouders zijn die denken dat het niet nodig is.
Echt he...quote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dus. Hahaquote:
Het komt bijna niet meer voor DANKZIJ die inentingenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he...
" Ja maar t komt bijna niet meer voor.."
Vis kan je beter gekoeld bewaren.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dus. Haha
Naja tonijn is trouwens mijn favoriet onder de diepvries
Exact!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Het komt bijna niet meer voor DANKZIJ die inentingen
Virus.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:17 schreef Shii het volgende:
Ik lees wel dat de bacterie van structuur is veranderd en daardoor mensen makkelijker ziek worden, ook al zijn ze ingeënt.
Ik heb in 2023 een medische opleiding gehaald, over oa vaccinaties geleerd.quote:
Kinkhoest is via een bacteriequote:
tis diepvries natuurlijk, die van doktor oetker, tis van een doktor, dus moet haast wel goed zijn voor jequote:Op woensdag 17 april 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vis kan je beter gekoeld bewaren.
Vandaar Covid 19quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in 2023 een medische opleiding gehaald, over oa vaccinaties geleerd.
Maar ook dat een verkoudheidsvirus vaak door of het rhinovirus of het coronaviris veroorzaakt wordt.
Jawel, corona bestaat al eeuwen
quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
tis diepvries natuurlijk, die van doktor oetker, tis van een doktor, dus moet haast wel goed zijn voor je. Owh wacht
Don't mention the fish!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vis kan je beter gekoeld bewaren.
Een virus veranderd steeds een beetje daarom is die zo moeilijk te bestrijden een bacterie heeft dat in veel mindere maten.quote:
net als griep veranderd het virusquote:
Coronavirussen bestaan inderdaad al eeuwen en kunnen oa. verkoudheiden veroorzaken.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ook dat een verkoudheidsvirus vaak door of het rhinovirus of het coronaviris veroorzaakt wordt.
Ga nog even googlen voordat je me verbetert.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een virus veranderd steeds een beetje daarom is die zo moeilijk te bestrijden een bacterie heeft dat in veel mindere maten.
ik weet er niet genoeg van om er echt wat over te zeggen, als je de media volgde (naja het staatsnieuws dus). Hmmmms ik vond het toch allemaal twijfelachtig gaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat staat in de middelste zinquote:Op woensdag 17 april 2024 18:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Coronavirussen bestaan inderdaad al eeuwen en kunnen oa. verkoudheiden veroorzaken.
quote:
altijd goed joh, dikke gerookte makreel, vol met omega vet zuren, serieus trouwens. tis gezond om dat te eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |