misschien moet ie wat etenquote:
Doneer maar geld aan mij, dan doe ik er onderzoek naarquote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van een willekeurige belastingontwijkende dansleraar
Ah de beroemde olifant in de kamer.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gaan het niet hebben over migratie.
quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt uitgenodigd voor een online job. Zal ik reageren met : 1999 belde, ze willen hun munteenheid terug '?
Dat is wel duidelijk idd.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah de beroemde olifant in de kamer.
Zou doen. Zit daar ook wel eens mee te fucken met de volgende scam. Maar meestal hebben ze het dan vrij snel door dat er niks bij je te halen valt.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt uitgenodigd voor een online job. Zal ik reageren met : 1999 belde, ze willen hun munteenheid terug '?
kinkhoest?quote:
Bijna gestikt in een stukje appel.quote:
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zou doen. Zit daar ook wel eens mee te fucken met de volgende scam. Maar meestal hebben ze het dan vrij snel door dat er niks bij je te halen valt.
Ik vraag me af eigenlijk of ik daar als kind nog een inenting voor gehad heb?quote:
Ik ook niet sinds ik goatse laat zienquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.
Ik heb denk ik al 2 jaar geen scam-bericht gehad.
DKTP.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag me af eigenlijk of ik daar als kind nog een inenting voor gehad heb?
Dacht doen ze niet meer tegenwoordig.
Zal mij een zorg zijn. Hahaha. Ik heb ze gelijk door joh.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.
Ik heb denk ik al 2 jaar geen scam-bericht gehad.
Totdat je ze een keer niet gelijk door hebt.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn. Hahaha. Ik heb ze gelijk door joh.
En dan blokkeer ik ze wel weer
Ja denk het wel hè. Maar dat was natuurlijk die hele serie. Doen ze dat nog nu?quote:
tegenwoordig wel hoor, anders waren er wel meer dan 50 babys besmet nuquote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag me af eigenlijk of ik daar als kind nog een inenting voor gehad heb?
Dacht doen ze niet meer tegenwoordig.
Nou schat de kans zo klein in. Dat ik het risico wel aandurf.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Totdat je ze een keer niet gelijk door hebt.
och sneeuwitje tochquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna gestikt in een stukje appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |