shit, gisteren mijn laatste banaan opquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
Het is vandaag nationale bananendag!!![]()
[ afbeelding ]
deurwaarder gebeldquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik die ga betalen hoor.. maar ik zie hem wel verschijnen
@drakinquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Niet betalen.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik die ga betalen hoor.. maar ik zie hem wel verschijnen
Ik las: Bips.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je krijgt straks wel een factuurtje voor mijn tips
Ja? Handwasjes gedaan? Of dikke lekkage. Hahaha ook wel eens gehad nlquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het goed! Lekker dagje gehad. Heb een wasmachine gekocht. Blij dat het gedoe nu over is.
Echt hequote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
A fat billquote:Op woensdag 17 april 2024 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar krijg jij nog een factuurtje voor
Nah had gelukkig alles gewassen voordat hij kapot ging. Maar zat telkens in mijn hoofd dat ik het nog moest regelen en de was ging langzaam op.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja? Handwasjes gedaan? Of dikke lekkage. Hahaha ook wel eens gehad nl
Hey kree.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
Jij leest gewoon teveel wat je wil lezen
Gehehe en ja dan is een wasmachine toch eens essentieels om te hebben.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah had gelukkig alles gewassen voordat hij kapot ging. Maar zat telkens in mijn hoofd dat ik het nog moest regelen en de was ging langzaam op.
quote:
Hey Kreequote:
Moet goed klinkenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mamammama mamammamam![]()
![]()
op het ritme van europapa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |