Dit was een kwoot uit een geweldig boekquote:Op woensdag 17 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
zo zijn wij katwijkers, "providing Fish, for years"
Gelezen?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde referentie naar een topboek
We zitten in een draaikorkel.quote:
ehmmmm even kijken hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat kinkhoest door een bacterie wordt veroorzaakt?
Hitchhikers guide toch. Ligt klaar om gelezen te worden (al diverse jarenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was een kwoot uit een geweldig boek
Ik zal ff teruglezen.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Nee vertel ons meer!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
Ik las draaiorgelquote:
ik ken het niet, maar vind het nu al een goed boekquote:Op woensdag 17 april 2024 18:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was een kwoot uit een geweldig boek
Dat wordt tijd, en dan ook de vervolgen lezenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hitchhikers guide toch. Ligt klaar om gelezen te worden (al diverse jaren)
Hij kon niet op draaikolk komen.quote:
Ik maak wel even een draaikolkquote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kon niet op draaikolk komen.
quote:
ja wat niet he tegenwoordig. hahahaquote:
niet huilenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb eten en nog niet gehuild
Yay voor hc!
Keltische folk muziekquote:
Zie het al.quote:
Neequote:
Steek die maar in je zak!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb eten en nog niet gehuild
Yay voor hc!
Ik verwacht dat het mooi is. Keltisch folk is niet helemaal de beschrijving maar komt in de buurt.quote:
Holding back the yearsquote:
O leuk!!!!!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
Pussy Riot was gister hier in de stad.
Ik zie net dat Mary Black volgend jaar in Nederland is.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het mooi is. Keltisch folk is niet helemaal de beschrijving maar komt in de buurt.
Ik ga in oktober naar een favoriete zangeres, dus dit is voorspel
ken ik niet eensquote:Op woensdag 17 april 2024 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie net dat Mary Black volgend jaar in Nederland is.
Ben ik ooit heen geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |