Famous last words.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou schat de kans zo klein in. Dat ik het risico wel aandurf.
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag me af eigenlijk of ik daar als kind nog een inenting voor gehad heb?
Dacht doen ze niet meer tegenwoordig.
Owh toch wel. Maar dan is het vaccinatie weigeraars. Kan ze het niet eens kwaad nemen hoor. Ook door corona enzo.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
tegenwoordig wel hoor, anders waren er wel meer dan 50 babys besmet nu
Als ik al zou reageren dan zou ik dat doen vanaf een ander nummer dat niet meer in gebruik isquote:Op woensdag 17 april 2024 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Erg slim, want nu weten ze dat je nummer actief is, en kunnen ze je nummer doorverkopen aan andere scammers.
Ik heb denk ik al 2 jaar geen scam-bericht gehad.
Domme mensen hou je altijdquote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.Daardoor krijg je weer dit soort uitbraken.
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Domme mensen hou je altijd
Dat speelt een rol maar er zijn meerdere redenen dat het aantal nu hoger is.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Doen ze nog steeds, maar helaas zijn er steeds meer ouders die menen dat die inentingen niet nodig zijn voor hun kind of gevaarlijk zijn en daardoor hun kind niet laten inenten.Daardoor krijg je weer dit soort uitbraken.
Ja eens welquote:Op woensdag 17 april 2024 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat speelt een rol maar er zijn meerdere redenen dat het aantal nu hoger is.![]()
Dalende immuniteit bij volwassenen, migranten, betere diagnosetechnieken, tijdens corona was het laag nu weer hoger omdat al die beschermende maatregelen weg zijn en ja ook omdat er ouders zijn die denken dat het niet nodig is.
Echt he...quote:Op woensdag 17 april 2024 18:13 schreef Shii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |