Hey Mazquote:Op woensdag 17 april 2024 17:43 schreef mazaru het volgende:
Het is vandaag nationale bananendag!!![]()
[ afbeelding ]
Sterre.quote:
Zou toch lekker moeten bekken. Heeft net zoveel lettergrepen als Europaquote:Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee dat bekt niet lekker
panama daar moet nog een ma achter dan
Denk het wel want ze was voor tweede gesprek. Of sowieso heeft ze volgens mij de achtergrond. En aangezien ze bijna iedereeen aannemen die een schroevendraaier kan vasthouden. Heeft ze betere achtergrond als de rest.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kans groot dat ze wordt aangenomen?
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel want ze was voor tweede gesprek. Of sowieso heeft ze volgens mij de achtergrond. En aangezien ze bijna iedereeen aannemen die een schroevendraaier kan vasthouden. Heeft ze betere achtergrond als de rest.
Dus ok moet ze het zelf ook leuk vinden natuurlijk. Maar wie weet. Zou wel eens leuk zijn keertje.
Handen thuis houden hequote:Op woensdag 17 april 2024 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het wel want ze was voor tweede gesprek. Of sowieso heeft ze volgens mij de achtergrond. En aangezien ze bijna iedereeen aannemen die een schroevendraaier kan vasthouden. Heeft ze betere achtergrond als de rest.
Dus ok moet ze het zelf ook leuk vinden natuurlijk. Maar wie weet. Zou wel eens leuk zijn keertje.
falaffel , pitabrood, sla, feta, uit , knoffiequote:
europapa zingt hij tochquote:Op woensdag 17 april 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou toch lekker moeten bekken. Heeft net zoveel lettergrepen als Europa
Ik heb nog hutspot over van gister. Dus dat gaan we opbakkenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
falaffel , pitabrood, sla, feta, uit , knoffie
en een salade erbij.
Hmm heb ook nog verse asperges in de koelkast bedenk ik me nu..
wat ga jij maken?
Jawel en bedoel daar trouwens verder niks mee. Maar voor de dynamiek is het denk wel ok.quote:
Dat zijn schokkende cijfersquote:Op woensdag 17 april 2024 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wist je dan 100% van de mensen die haché gegeten hebben, ooit doodgaan?
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.quote:
Het is een complot!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.
Ojaquote:Op woensdag 17 april 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen die het nooit hebben gegeten gaan ooit ook dood.
Nouja er moet natuurlijk een gedegen inwerk periode zijnquote:
Het kon even niet anders vandaag, had niks bij me behalve een appelquote:Op woensdag 17 april 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet veel, wordt je dan niet shaky ofz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |