Ze zijn een beetje 'greys' tochquote:
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje 'greys' toch
Sallyquote:
Greys als in grijsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dagSCHOTELquote:
Ookquote:Op woensdag 17 april 2024 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
Goeiedagschotel. Was dat niet zo'n reclame 250 jaar geleden?
Ik vind die van Hard Dickens de beste cider die er is!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
quote:
Echt zo'n Bart Simpson die Moe's bar belt - grap.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo'n Bart Simpson die Moe's bar belt - grap.
Ik kende ook een Engelse dame die in een supermarkt werkte. Ze moest daar door de microfoon omroepen dat er iemand vermist was."I'm looking for a Hugh Jass. Has anyone seen a Hugh Ass?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ghequote:
Geniaalquote:
Suikers? En/of caffeine?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag. Even naar de supermarkt geweest om tijdens werk een hoop suikers te kunnen nuttigen om nog enigszins rechtsop te blijven zitten
dat is niet het orgineelquote:
Ohaiquote:
Dat verschilt per topicquote:Op woensdag 17 april 2024 16:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoe kunnen Meelie en Greet allebei de liefste user zijn
En omdat het kan.quote:
Omdat ze dat zijnquote:Op woensdag 17 april 2024 16:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoe kunnen Meelie en Greet allebei de liefste user zijn
Lovelyquote:
Hier kon je op wachtenquote:
De muziek uit die film is sowieso tof!quote:
Kerel!quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Heb je het fort hier een beetje bewaakt?
Mooi man!quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Heb je het fort hier een beetje bewaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Proost!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi man!
Pfff fucking drukke dag achter de rug hier.
Koter ligt op bed, en ik ga ff aan de wijn.
Cheers!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Proost!
En Monty Python genot
Mak-an maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi man!
Pfff fucking drukke dag achter de rug hier.
Koter ligt op bed, en ik ga ff aan de wijn.
ff naar m'n moeder op bezoek geweest. De terugreis was 2,5 uur, verdomme....quote:
Pfoe.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ff naar m'n moeder op bezoek geweest. De terugreis was 2,5 uur, verdomme....
Elektrische auto's....
Monty Python and the Holy Grail vind ik persoonlijk de beste film die ze gemaakt hebben, en misschien wel een van de beste ooit.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Cheers!
Hehe ja blijft tof!
tong80 blijft enorm in het verleden hangen met zijn muziek en voetballers, maar hier blijven we enorm in het verleden hangen met cabaretiers en hilarische oude tv-momenten!
Gelukkig had ik de hele tijd een hysterisch vrolijke mini-ToT in de auto die iedere nanoseconde mijn onverdeelde aandacht opeiste!quote:
Meaning of life vond ik ook erg goed.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Monty Python and the Holy Grail vind ik persoonlijk de beste film die ze gemaakt hebben, en misschien wel een van de beste ooit.
Doet me denken aan boodschappen doen met 2 kids op de fiets ... heel de weg stil maar het stukje berg-op: "mama ... ?"quote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de hele tijd een hysterisch vrolijke mini-ToT in de auto die iedere nanoseconde mijn onverdeelde aandacht opeiste!![]()
Smaken mogen verschillenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Meaning of life vond ik ook erg goed.
Maar 1 van de beste ooit? Nee, dan kijk ik meer naar serieuzere, epische films enzo.
De LOTR trilogie, Pulp Fiction enz.
Maar het zijn wel erg goede films, dat sowieso!
Whehe!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Doet me denken aan boodschappen doen met 2 kids op de fiets ... heel de weg stil maar het stukje berg-op: "mama ... ?"
Ik vond het einde van Holy Grail altijd waardeloos. (Van jongs af aan.)quote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smaken mogen verschillen
"Camelot!"quote:Op woensdag 17 april 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het einde van Holy Grail altijd waardeloos. (Van jongs af aan.)
Blijkt nu; het geld was op en ze moesten het dus echt zo doen!
Net als dat ze geen paard konden betalen, dus deden ze het maar met die kokosnoten, en ook die scène van Camelot was te duur!Ze hadden echt een piepklein budgetje en gingen zo met hun problemen om!
Meaning of life vond ik ook geweldig met "Every sperm is sacred", en het verschil tussen katholieken en protestanten qua seksleven!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Camelot!"
"Camelot!"
"Camelot!"
"It's only a model."
"Ssst!"
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 07:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
The man, the myth, the legend
Heren van het goede levenquote:
Mailyquote:
ToTGodquote:
Vogeltjequote:Op donderdag 18 april 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes van FOK!![]()
![]()
![]()
Fruitquote:
Maantje!quote:
Hallo allergrootste zonnestraalquote:Op donderdag 18 april 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes van FOK!![]()
![]()
![]()
Hey baas.quote:
Ja primaquote:
quote:
Oh wat fijn, das vast een opluchting eventjes.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima
Net gehoord dat er weer iets is uitgesteld wat mij ruimte geeft
En met jou?
[..]
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Jaa net wat zonnestraaltjes op me laten komenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:03 schreef StevenHyde het volgende:
Een goedemorgen. Dagje thuiswerken hier met een zonnetje buiten. Lekker zeg.
Goedemorgen FFquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:11 schreef M_0_0_N het volgende:
Eens met de TT![]()
Moooooon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hallo nog eens lieve Moooon
Hooooi
Hoi Stiggiequote:
Ik zie het ookquote:Op donderdag 18 april 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
ow is iets geks gebeurd in die quote van hierboven bij Moon zie ik
Ja ach, ik had het ergens wel verwachtquote:Op donderdag 18 april 2024 09:21 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh wat fijn, das vast een opluchting eventjes.
Met mij gaat het goed![]()
[..]quote:Op donderdag 18 april 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa net wat zonnestraaltjes op me laten komen
[..]
Goedemorgen FF![]()
![]()
[..]Hallo nog eens lieve Moooon
Hooooi
Je bent nog niet wakkerquote:Op donderdag 18 april 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
ow is iets geks gebeurd in die quote van hierboven bij Moon zie ik
[..]quote:Op donderdag 18 april 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa net wat zonnestraaltjes op me laten komen
[..]
Goedemorgen FF![]()
![]()
[..]Hallo nog eens lieve Moooon
Hooooi
Sallyquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
Hier zit nu al een dag of 3 een duif rond ons huis. Zijn favoriete plek is precies voor onze voordeur. Alleen net zat hij ineens precies voor mijn raam en ik had het niet door en keek even opzij en schrok me de ..
Een gier zou pas echt eng zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
Hier zit nu al een dag of 3 een duif rond ons huis. Zijn favoriete plek is precies voor onze voordeur. Alleen net zat hij ineens precies voor mijn raam en ik had het niet door en keek even opzij en schrok me de ..
Dan zou ik toch eens de kamers langsgaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een gier zou pas echt eng zijn.
haha ja dan zou ik verhuizenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een gier zou pas echt eng zijn.
Of de dierentuin bellen!quote:
Vogeltjequote:Op donderdag 18 april 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ach, ik had het ergens wel verwacht
[..]
[..]
Hoi Stiggie![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
quote:
Is vast een nest aan het makenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat ie vanzelf weg gaat. Las op internet dat je ze weg kunt jagen met geluid van roofvogels. Ben nu dus achter mijn laptop de hele dag zelf een imitatie van een roofvogel aan het oefenen.
Zou huur vragen.quote:
gmtaquote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou zeggen van de grill
Anders verdelgen!quote:
Kom danquote:
Gewoon in de fik steken. Gebakken eieren!quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zit ik in de nesten.
Pa-dmm-tss
En komen elk jaar weerquote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zit ik in de nesten.
Pa-dmm-tss
Nog welquote:
Roeduif.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
Die vogel is nog niet gevlogen.
straks is het Mei,
en legt ze een ei.
Roekoeee.
KLB / Achterlijke kloteduiven van de burenquote:Op donderdag 18 april 2024 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Al uren geen duif gezien. Denkt dat het een fokker is.
WE'VE BEEN HAD!quote:Op donderdag 18 april 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
KLB / Achterlijke kloteduiven met veel buren
SHOOT THEM ALL!quote:
Deze bedoel jequote:Op donderdag 18 april 2024 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
Was vroeger altijd zo'n tekenfilm met van die vliegende auto's en zo'n man met lange jas en hond die raar lachte en dan het liedje: Stop the pigeon, stop the pigeon!
Anyway, die duif is hier wel echt serieus al enkele dagen. Ene topic is een lemming van mij, maar die andere een andere TS.
Dick Dastardly & Muttleyquote:
Hahahha yes!quote:
Hallelujah!quote:Op donderdag 18 april 2024 15:44 schreef ToT het volgende:
En dan heb je nog die geile duif die Maria ff lekker bezwangerd had.
Geen idee. Bedoel je Jozef?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:44 schreef ToT het volgende:
En dan heb je nog die geile duif die Maria ff lekker bezwangerd had.
En die duif van Noach: hele planeet onder water, kreng fladdert 7 dagen rond en hee: hij komt terug met een olijventak. Die is donders snel gegroeid dan!quote:
quote:
Earl Greysquote:
Ze is wel heet he!quote:
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer wasquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer was![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is wel heet he!
KneiterheetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Alsof ik daar iets om geef.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer was![]()
Zal ik jou eens iets gevenquote:Op donderdag 18 april 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof ik daar iets om geef.
Kom danquote:
Kom jij maar naar het tuinhuisje, daar hebben we alle materialen als klaar staan voor jequote:
Pfff, hier staat alles al klaarquote:Op donderdag 18 april 2024 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom jij maar naar het tuinhuisje, daar hebben we alle materialen als klaar staan voor je
HIER DOEN WE NIET AAN MODERNquote:Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"Raken" was toch een modernere term hier op FOK! ?
Nou, dat ging de laatste keer niet echt goed. Toen heeft de stig 3 maanden in het ziekenhuis gelegenquote:Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"Raken" was toch een modernere term hier op FOK! ?
Dat was Stig's Weak-Ass Cousin, daar praten we niet over.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat ging de laatste keer niet echt goed. Toen heeft de stig 3 maanden in het ziekenhuis gelegen
Ey. Laat je dit even in het andere topic?quote:
ToTGodquote:
Zeker wetenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb een paar uur flink geslapen,even wakker worden.quote:
Ook een onrustige nacht gehad, ook wakker worden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een paar uur flink geslapen,even wakker worden.
Met u dan?
Koffie dan maar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een onrustige nacht gehad, ook wakker worden.
Verse sinaasappelsapquote:
Veel te gezond.quote:
Ik doe er ook nog een halve limoen in. Lekker!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt wel effectiever te zijn om wakker van te worden.
Sow dan, een zure slok op de vroege ochtend!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe er ook nog een halve limoen in. Lekker!
Mr Hyde!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen! Dagje kantoorwerken. Hopelijk is de duif niet 50km achter me aangevlogen.
En een scheut wodka.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe er ook nog een halve limoen in. Lekker!
Nee niet zuurquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow dan, een zure slok op de vroege ochtend!
Goedemorgen.Heb je een sluiproute genomen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen! Dagje kantoorwerken. Hopelijk is de duif niet 50km achter me aangevlogen.
Echt een heerlijk slechte film, waar deze uit komt!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nu overschat je me hoor. Ook een goedemorgen.
Maar ik vond het wel een mooie filmquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt een heerlijk slechte film, waar deze uit komt!
De film waardoor Sean Connery dacht: "Ik kap nu echt met acteren!"
De rol van Gandalf had hij laten liggen, maar deze rol nam hij wel
De reden? Hij begreep het figuur Gandalf niet en wilde hem dan ook niet spelen, en toen bleek LOTR een enorme hit te worden.
Allan Quartermaine van A League Of Extraordinary Gentlemen begreep hij ook niet, DUS moest die film ook wel een hit gaan worden, en dus nam hij de rol maar!
Jawel, ik begrijp de haat ook niet.quote:
Heb me verkleed als roofvogel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Heb je een sluiproute genomen?
Heerlijk dusquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp de haat ook niet.
Het is een soort X-Men uit vervlogen tijden, met een James Bond slechterik, nazi's en wat mysterie.
Ik heb ff geen zin om vleugels en een snavel in dat plaatje te photoshoppen die ik net gepost heb!quote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Heerlijk dus![]()
Komt binnenkort ook zoiets als film.
Tenminste het sfeertje doet me eraan denken
The Ministry of Ungentlemanly Warfarequote:
Ow had ik nog niet van gehoord!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:19 schreef drakin het volgende:
[..]
The Ministry of Ungentlemanly Warfare
Doen, zag er al leuk uit iig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow had ik nog niet van gehoord!Ga ik checken!
Werk ze!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen, zag er al leuk uit iig.
Ik ga maar erns naar werk
Thanksquote:
Lady greys.quote:
Hoi Sally.quote:
Mailyquote:
Ja ik ookquote:
Volgens mij was het droog.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij was het droog.
Ergens gun ik het Norris welquote:
als hij de beste is tuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens gun ik het Norris wel
De vier woorden waar elke andere coureur het koud van krijgt:quote:
ik denk dat vooral de start spannend isquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De vier woorden waar elke andere coureur het koud van krijgt:
"Here comes Max Verstappen!"
Max kan hier wel een podium halen morgen denk ik. Wellicht de winstquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat vooral de start spannend is
niet zozeer max, die zal in eerste instantie behoudend starten
wel degene voor hem
ik denk de winst en als het tegenzit slechts een podiumquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max kan hier wel een podium halen morgen denk ik. Wellicht de winst
Nou, hij had Russell wel verslagen tijdens de kwalificatie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:18 schreef greysbones het volgende:
Lulu zakt denk ik als een baksteen door het ijs
Maantjequote:
Hoe is het met u?quote:
quote:
Oeh klinkt goedquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]goed, de regenfietstocht weer overleefd naar mn moeder. En nu stroopwafelcake daar in de oven
![]()
soms is er zon, soms is er regen
Hoe issie met jou?
12dequote:Op vrijdag 19 april 2024 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hij had Russell wel verslagen tijdens de kwalificatie.
quote:
TotGodquote:
Hoe is het deze avond?quote:
Ontiegelijk kut, maar gelukkig ook leuke dingen meegemaakt zoals toen Mini-ToT een pakketje mocht aannemen aan de deur terwijl zijn vriendinnetje er bij was: er zaten 2 poppen van hun favoriete tekenfilm in die ik besteld had!quote:
Ahwquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontiegelijk kut, maar gelukkig ook leuke dingen meegemaakt zoals toen Mini-ToT een pakketje mocht aannemen aan de deur terwijl zijn vriendinnetje er bij was: er zaten 2 poppen van hun favoriete tekenfilm in die ik besteld had!![]()
Hun reacties, en uiteraard vooral de zijne....onbeschrijflijk!![]()
En daarzo?
Donders!quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Hier lekker relaxed, op tijd slapen wel want morgen F1 kijken om 5 uur
Dat hopen meer mensenquote:
Niet dit bericht aan mini-ToT laten zien!!!quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
@Nattekat en ik kijken dit terugquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Ik om mijn F1 abo te rechtvaardigenquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Hooguit de samenvatting in HD, puur om het HD.
Daar is de rest voorquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik om mijn F1 abo te rechtvaardigen
quote:
Tot zoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Een partij moe hier zeg, niet normaal. De klok rondgeslapen. Heerlijk![]()
Ja, echt wel. Ik ben nog niet fit en wakker. Dit wordt een niets-doen weekend....quote:
JIj bent vast al uren op - daar zorgt mini-ToT wel voor...quote:
Whaha!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ik ben nog niet fit en wakker. Dit wordt een niets-doen weekend....
Whut?quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Ja ik ben hier ook nog te duf voor zelfs een kop koffie.
Ik lag al wel een tijd wakker in bed, maar Mini-ToT is nog niet zo heel gek lang wakker, gelukkig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JIj bent vast al uren op - daar zorgt miniToT wel voor...
Whaha!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whut?
* gebrokenglas schenkt direct een flinke mok in.
Whehe!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas giet teleurgesteld de koffie weer terug in de kan...
Het plan was sporten en opruimen. Maar dat sporten zie ik al niet gebeuren vandaag, en dat opruimen kan morgen ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Maar dus geen plannen dit weekend?
Heb jij nog gekke dingen gepland?quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Maar dus geen plannen dit weekend?
Whehe beide plannen heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het plan was sporten en opruimen. Maar dat sporten zie ik al niet gebeuren vandaag, en dat opruimen kan morgen ook wel.
O, maar dat is geen kleine klus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:36 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil straks naar de sportzaal, en wil in de kleinste slaapkamer het behang verwijderen en de muren sauzen. En verder de zolder opruimen.
Heerlijk hè. Rust, stilte, en een heerlijke hete mok koffie.quote:
Met een hyperactieve koter op een paar meter afstand van me!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk hè. Rust, stilte, en een heerlijke hete mok koffie.
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een hyperactieve koter op een paar meter afstand van me!
Prachtig...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:54 schreef ToT het volgende:
Hij heeft gisteren deze 2 gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was al een tijdje boos dat papa en mama pakketjes thuis kregen en hij nooit.
Ook vroeg hij een paar keer of hij poppen mocht hebben van zijn favoriete cartoon: "The amazing digital circus".
Dus maar stiekem online besteld; dan krijgt hij een pakketje en dus ook die poppen.
Zijn vriendinnetje is ook fan van die cartoons en ze was gisteren hier toen het pakketje geleverd werd.
Ik zei tegen Mini-ToT dat hij het zelf mocht aannemen van de postbode en zelf mocht open maken.
Zo blij dat hij reageerde! En zijn vriendinnetje ook!
En vandaag is hij nog steeds super blij!
(Beetje uitgebreide versie van wat ik gisteren gepost heb.)
Da's leuk. Vond ik vroeger ook geweldig, dat ik zelf post kreeg.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ze zaten gisteren heerlijk druk samen te spelen met die poppen.
Echt wel!quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's leuk. Vond ik vroeger ook geweldig, dat ik zelf post kreeg.
En een echt pakketje aannemen van een postbode, die aanbelt en alles, is natuutlijk helemaal chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |