Ja ik ookquote:
morgen ook regen??quote:
Volgens mij was het droog.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij was het droog.
Ergens gun ik het Norris welquote:
als hij de beste is tuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens gun ik het Norris wel
De vier woorden waar elke andere coureur het koud van krijgt:quote:
ik denk dat vooral de start spannend isquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De vier woorden waar elke andere coureur het koud van krijgt:
"Here comes Max Verstappen!"
Max kan hier wel een podium halen morgen denk ik. Wellicht de winstquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat vooral de start spannend is
niet zozeer max, die zal in eerste instantie behoudend starten
wel degene voor hem
ik denk de winst en als het tegenzit slechts een podiumquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max kan hier wel een podium halen morgen denk ik. Wellicht de winst
Nou, hij had Russell wel verslagen tijdens de kwalificatie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:18 schreef greysbones het volgende:
Lulu zakt denk ik als een baksteen door het ijs
Maantjequote:
Hoe is het met u?quote:
quote:
Oeh klinkt goedquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]goed, de regenfietstocht weer overleefd naar mn moeder. En nu stroopwafelcake daar in de oven
![]()
soms is er zon, soms is er regen
Hoe issie met jou?
12dequote:Op vrijdag 19 april 2024 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hij had Russell wel verslagen tijdens de kwalificatie.
quote:
TotGodquote:
Hoe is het deze avond?quote:
Ontiegelijk kut, maar gelukkig ook leuke dingen meegemaakt zoals toen Mini-ToT een pakketje mocht aannemen aan de deur terwijl zijn vriendinnetje er bij was: er zaten 2 poppen van hun favoriete tekenfilm in die ik besteld had!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |