Echt een heerlijk slechte film, waar deze uit komt!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nu overschat je me hoor. Ook een goedemorgen.
Maar ik vond het wel een mooie filmquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt een heerlijk slechte film, waar deze uit komt!
De film waardoor Sean Connery dacht: "Ik kap nu echt met acteren!"
De rol van Gandalf had hij laten liggen, maar deze rol nam hij wel
De reden? Hij begreep het figuur Gandalf niet en wilde hem dan ook niet spelen, en toen bleek LOTR een enorme hit te worden.
Allan Quartermaine van A League Of Extraordinary Gentlemen begreep hij ook niet, DUS moest die film ook wel een hit gaan worden, en dus nam hij de rol maar!
Jawel, ik begrijp de haat ook niet.quote:
Heb me verkleed als roofvogel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Heb je een sluiproute genomen?
Heerlijk dusquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp de haat ook niet.
Het is een soort X-Men uit vervlogen tijden, met een James Bond slechterik, nazi's en wat mysterie.
Ik heb ff geen zin om vleugels en een snavel in dat plaatje te photoshoppen die ik net gepost heb!quote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Heerlijk dus![]()
Komt binnenkort ook zoiets als film.
Tenminste het sfeertje doet me eraan denken
The Ministry of Ungentlemanly Warfarequote:
Ow had ik nog niet van gehoord!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:19 schreef drakin het volgende:
[..]
The Ministry of Ungentlemanly Warfare
Doen, zag er al leuk uit iig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow had ik nog niet van gehoord!Ga ik checken!
Werk ze!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen, zag er al leuk uit iig.
Ik ga maar erns naar werk
Thanksquote:
Lady greys.quote:
Hoi Sally.quote:
Mailyquote:
Ja ik ookquote:
morgen ook regen??quote:
Volgens mij was het droog.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij was het droog.
Ergens gun ik het Norris welquote:
als hij de beste is tuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens gun ik het Norris wel
De vier woorden waar elke andere coureur het koud van krijgt:quote:
ik denk dat vooral de start spannend isquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De vier woorden waar elke andere coureur het koud van krijgt:
"Here comes Max Verstappen!"
Max kan hier wel een podium halen morgen denk ik. Wellicht de winstquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat vooral de start spannend is
niet zozeer max, die zal in eerste instantie behoudend starten
wel degene voor hem
ik denk de winst en als het tegenzit slechts een podiumquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max kan hier wel een podium halen morgen denk ik. Wellicht de winst
Nou, hij had Russell wel verslagen tijdens de kwalificatie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:18 schreef greysbones het volgende:
Lulu zakt denk ik als een baksteen door het ijs
Maantjequote:
Hoe is het met u?quote:
quote:
Oeh klinkt goedquote:Op vrijdag 19 april 2024 15:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]goed, de regenfietstocht weer overleefd naar mn moeder. En nu stroopwafelcake daar in de oven
![]()
soms is er zon, soms is er regen
Hoe issie met jou?
12dequote:Op vrijdag 19 april 2024 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hij had Russell wel verslagen tijdens de kwalificatie.
quote:
TotGodquote:
Hoe is het deze avond?quote:
Ontiegelijk kut, maar gelukkig ook leuke dingen meegemaakt zoals toen Mini-ToT een pakketje mocht aannemen aan de deur terwijl zijn vriendinnetje er bij was: er zaten 2 poppen van hun favoriete tekenfilm in die ik besteld had!quote:
Ahwquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontiegelijk kut, maar gelukkig ook leuke dingen meegemaakt zoals toen Mini-ToT een pakketje mocht aannemen aan de deur terwijl zijn vriendinnetje er bij was: er zaten 2 poppen van hun favoriete tekenfilm in die ik besteld had!![]()
Hun reacties, en uiteraard vooral de zijne....onbeschrijflijk!![]()
En daarzo?
Donders!quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Hier lekker relaxed, op tijd slapen wel want morgen F1 kijken om 5 uur
Dat hopen meer mensenquote:
Niet dit bericht aan mini-ToT laten zien!!!quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
@Nattekat en ik kijken dit terugquote:Op vrijdag 19 april 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw
Ik om mijn F1 abo te rechtvaardigenquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Hooguit de samenvatting in HD, puur om het HD.
Daar is de rest voorquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik om mijn F1 abo te rechtvaardigen
quote:
Tot zoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Een partij moe hier zeg, niet normaal. De klok rondgeslapen. Heerlijk![]()
Ja, echt wel. Ik ben nog niet fit en wakker. Dit wordt een niets-doen weekend....quote:
Whaha!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ik ben nog niet fit en wakker. Dit wordt een niets-doen weekend....
Whut?quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Ja ik ben hier ook nog te duf voor zelfs een kop koffie.
Ik lag al wel een tijd wakker in bed, maar Mini-ToT is nog niet zo heel gek lang wakker, gelukkig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JIj bent vast al uren op - daar zorgt miniToT wel voor...
Whaha!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whut?
* gebrokenglas schenkt direct een flinke mok in.
Whehe!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas giet teleurgesteld de koffie weer terug in de kan...
Het plan was sporten en opruimen. Maar dat sporten zie ik al niet gebeuren vandaag, en dat opruimen kan morgen ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Maar dus geen plannen dit weekend?
Heb jij nog gekke dingen gepland?quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Maar dus geen plannen dit weekend?
Whehe beide plannen heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het plan was sporten en opruimen. Maar dat sporten zie ik al niet gebeuren vandaag, en dat opruimen kan morgen ook wel.
O, maar dat is geen kleine klus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:36 schreef ToT het volgende:
Ja ik wil straks naar de sportzaal, en wil in de kleinste slaapkamer het behang verwijderen en de muren sauzen. En verder de zolder opruimen.
Met een hyperactieve koter op een paar meter afstand van me!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk hč. Rust, stilte, en een heerlijke hete mok koffie.
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een hyperactieve koter op een paar meter afstand van me!
Prachtig...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:54 schreef ToT het volgende:
Hij heeft gisteren deze 2 gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was al een tijdje boos dat papa en mama pakketjes thuis kregen en hij nooit.
Ook vroeg hij een paar keer of hij poppen mocht hebben van zijn favoriete cartoon: "The amazing digital circus".
Dus maar stiekem online besteld; dan krijgt hij een pakketje en dus ook die poppen.
Zijn vriendinnetje is ook fan van die cartoons en ze was gisteren hier toen het pakketje geleverd werd.
Ik zei tegen Mini-ToT dat hij het zelf mocht aannemen van de postbode en zelf mocht open maken.
Zo blij dat hij reageerde! En zijn vriendinnetje ook!
En vandaag is hij nog steeds super blij!
(Beetje uitgebreide versie van wat ik gisteren gepost heb.)
Da's leuk. Vond ik vroeger ook geweldig, dat ik zelf post kreeg.quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ze zaten gisteren heerlijk druk samen te spelen met die poppen.
Echt wel!quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's leuk. Vond ik vroeger ook geweldig, dat ik zelf post kreeg.
En een echt pakketje aannemen van een postbode, die aanbelt en alles, is natuutlijk helemaal chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |