Ze zijn een beetje 'greys' tochquote:
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje 'greys' toch
Sallyquote:
Greys als in grijsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dagSCHOTELquote:
Ookquote:Op woensdag 17 april 2024 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
Goeiedagschotel. Was dat niet zo'n reclame 250 jaar geleden?
Ik vind die van Hard Dickens de beste cider die er is!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
quote:
Echt zo'n Bart Simpson die Moe's bar belt - grap.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo'n Bart Simpson die Moe's bar belt - grap.
Ik kende ook een Engelse dame die in een supermarkt werkte. Ze moest daar door de microfoon omroepen dat er iemand vermist was."I'm looking for a Hugh Jass. Has anyone seen a Hugh Ass?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ghequote:
Geniaalquote:
Suikers? En/of caffeine?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag. Even naar de supermarkt geweest om tijdens werk een hoop suikers te kunnen nuttigen om nog enigszins rechtsop te blijven zitten
dat is niet het orgineelquote:
Ohaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |