Ze zijn een beetje 'greys' tochquote:
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje 'greys' toch
Sallyquote:
Greys als in grijsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dagSCHOTELquote:
Ookquote:Op woensdag 17 april 2024 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
Goeiedagschotel. Was dat niet zo'n reclame 250 jaar geleden?
Ik vind die van Hard Dickens de beste cider die er is!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
quote:
Echt zo'n Bart Simpson die Moe's bar belt - grap.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo'n Bart Simpson die Moe's bar belt - grap.
Ik kende ook een Engelse dame die in een supermarkt werkte. Ze moest daar door de microfoon omroepen dat er iemand vermist was."I'm looking for a Hugh Jass. Has anyone seen a Hugh Ass?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ghequote:
Geniaalquote:
Suikers? En/of caffeine?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag. Even naar de supermarkt geweest om tijdens werk een hoop suikers te kunnen nuttigen om nog enigszins rechtsop te blijven zitten
dat is niet het orgineelquote:
Ohaiquote:
Dat verschilt per topicquote:Op woensdag 17 april 2024 16:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoe kunnen Meelie en Greet allebei de liefste user zijn
En omdat het kan.quote:
Omdat ze dat zijnquote:Op woensdag 17 april 2024 16:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoe kunnen Meelie en Greet allebei de liefste user zijn
Lovelyquote:
Hier kon je op wachtenquote:
De muziek uit die film is sowieso tof!quote:
Kerel!quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 17 april 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Heb je het fort hier een beetje bewaakt?
Mooi man!quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel!
Heb je het fort hier een beetje bewaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Proost!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi man!
Pfff fucking drukke dag achter de rug hier.
Koter ligt op bed, en ik ga ff aan de wijn.
Cheers!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Proost!
En Monty Python genot
Mak-an maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi man!
Pfff fucking drukke dag achter de rug hier.
Koter ligt op bed, en ik ga ff aan de wijn.
ff naar m'n moeder op bezoek geweest. De terugreis was 2,5 uur, verdomme....quote:
Pfoe.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ff naar m'n moeder op bezoek geweest. De terugreis was 2,5 uur, verdomme....
Elektrische auto's....
Monty Python and the Holy Grail vind ik persoonlijk de beste film die ze gemaakt hebben, en misschien wel een van de beste ooit.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Cheers!
Hehe ja blijft tof!
tong80 blijft enorm in het verleden hangen met zijn muziek en voetballers, maar hier blijven we enorm in het verleden hangen met cabaretiers en hilarische oude tv-momenten!
Gelukkig had ik de hele tijd een hysterisch vrolijke mini-ToT in de auto die iedere nanoseconde mijn onverdeelde aandacht opeiste!quote:
Meaning of life vond ik ook erg goed.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Monty Python and the Holy Grail vind ik persoonlijk de beste film die ze gemaakt hebben, en misschien wel een van de beste ooit.
Doet me denken aan boodschappen doen met 2 kids op de fiets ... heel de weg stil maar het stukje berg-op: "mama ... ?"quote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de hele tijd een hysterisch vrolijke mini-ToT in de auto die iedere nanoseconde mijn onverdeelde aandacht opeiste!![]()
Smaken mogen verschillenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Meaning of life vond ik ook erg goed.
Maar 1 van de beste ooit? Nee, dan kijk ik meer naar serieuzere, epische films enzo.
De LOTR trilogie, Pulp Fiction enz.
Maar het zijn wel erg goede films, dat sowieso!
Whehe!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Doet me denken aan boodschappen doen met 2 kids op de fiets ... heel de weg stil maar het stukje berg-op: "mama ... ?"
Ik vond het einde van Holy Grail altijd waardeloos. (Van jongs af aan.)quote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smaken mogen verschillen
"Camelot!"quote:Op woensdag 17 april 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het einde van Holy Grail altijd waardeloos. (Van jongs af aan.)
Blijkt nu; het geld was op en ze moesten het dus echt zo doen!
Net als dat ze geen paard konden betalen, dus deden ze het maar met die kokosnoten, en ook die scène van Camelot was te duur!Ze hadden echt een piepklein budgetje en gingen zo met hun problemen om!
Meaning of life vond ik ook geweldig met "Every sperm is sacred", en het verschil tussen katholieken en protestanten qua seksleven!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Camelot!"
"Camelot!"
"Camelot!"
"It's only a model."
"Ssst!"
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 07:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
The man, the myth, the legend
Heren van het goede levenquote:
Mailyquote:
ToTGodquote:
Vogeltjequote:Op donderdag 18 april 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes van FOK!![]()
![]()
![]()
Fruitquote:
Maantje!quote:
Hallo allergrootste zonnestraalquote:Op donderdag 18 april 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes van FOK!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |