Helemaal getraumatiseerd en alles!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik blijf er vèr van
Al vangen we regelmatig slachtoffers op in de 40+
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal getraumatiseerd en alles!
Snel bed, bad en brood aanbieden, en een eigen theehuis!
No problemo, wij hebben daar een @Deisyyquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
Wel ff een inburgeringscursusje laten doen voor 40+ natuurlijk he!
ZEGquote:
Duidelijk!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
Vraag 1:
Vroeger was:
A Geluk heel gewoon
B Alles beter
C Nu de toekomst
D Waar is mijn Depend slip?
Verleden tijd!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:27 schreef ToT het volgende:
Vraag 1:
Vroeger was:
A Geluk heel gewoon
B Alles beter
C Nu de toekomst
D Waar is mijn Depend slip?
Volgens mij zit je verkeerdquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
Maar het kan ook rustig onder een lekker bakkie pleur.
[ afbeelding ]
Echt wel!quote:
Had niet anders verwachtquote:
De kans om een eckte man aan het werk te zienquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kans om een eckte man aan het werk te zien
Stream staat aan!quote:
* greysbones pakt de popcornquote:
quote:
quote:
Geen zwak puntquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
En wat is het zwakke punt van dat rubberen pakkie van die meneer?
Maar het is wel rubber!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen zwak punt
THE BOLK SLAYER.
Duurt te lang om uit te leggen, maar rubber is het nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het is wel rubber!Kijk dan hoe het beweegt en vervormt!
SLAYEEEERRRRRRRRRquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen zwak punt
THE BOLK SLAYER.
quote:
Ow een flexibel materiaal dat toch kogelwerend is?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt te lang om uit te leggen, maar rubber is het niet
@Superbadeendjequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Kerels in rubberen pakkies hebben meestal wel een bepaalde gemeenschappelijke hobby!
Zou goed kunnen in die lorequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow een flexibel materiaal dat toch kogelwerend is?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen in die lore
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
Kerels in rubberen pakkies hebben meestal wel een bepaalde gemeenschappelijke hobby!
Ja als hij toch tegen mister Spock zegt dat ze de hobbits naar Isengard aan het brengen zijn....quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen in die lore
Whehehe. Met een BFG!quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als hij toch tegen mister Spock zegt dat ze de hobbits naar Isengard aan het brengen zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chipje met een dipjequote:Op dinsdag 16 april 2024 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Meer van een raar nachtritme dan een algoritme.
Zo maar even nog 2e helft CL kijken waarbij ik nog even opzoek ga naar chips of ijs.
Nee schuif gewoon alles zo naar binnen haha. Lang niet meer dippie op bij chips moet ik zeggen. Wel een goeie. Was altijd wel vroegahquote:
Ja vind ik wel jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee schuif gewoon alles zo naar binnen haha. Lang niet meer dippie op bij chips moet ik zeggen. Wel een goeie. Was altijd wel vroegah
appelsapquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste flap, is die met sap
Lol - wel gezellig dat je even langs kwam!quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:56 schreef yvonne het volgende:
Jullie mogen weer verder posten hoor, ik was al weer weg
Lief, ik hang niet meer zo vaak hè.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - wel gezellig dat je even langs kwam!![]()
Ciderquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Even laten gisten...en... !
Geweldig hè!quote:
Lekker!quote:
Cider heeft ook een heerlijk simpel gehalte.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
England en Frankrijk hebben goede ciders, alhoewel ik die met een smaakje ook lekker vind. Niet die Sommersby of hoe die ook heet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cider heeft ook een heerlijk simpel gehalte.
Druiven: Gedoe!
Appels: CiderVrienden, hooibaal.
Ja! Ze hebben er ook geweldige lokale tradities bij.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
England en Frankrijk hebben goede ciders, alhoewel ik die met een smaakje ook lekker vind. Niet die Sommersby of hoe die ook heet.
Ik ben dol op tradities ( echt)quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ze hebben er ook geweldige lokale tradities bij.
Nouquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk ja van die running gags in de familie altijd ja
Ik heb als kind een keer een knakworst in 1x in mijn mond gestoken terwijl die te warm was. Ook 30 jaar moeten horen bij elke verjaardag jeuj.quote:
Auw!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb als kind een keer een knakworst in 1x in mijn mond gestoken terwijl die te warm was. Ook 30 jaar moeten horen bij elke verjaardag jeuj.
Kijkze
moet ik dat ook kijken?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:46 schreef yvonne het volgende:
Ik ga FallOut kijken, dag dag.
Tot de volgende.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
Mailyquote:
Early Greysquote:
Stiggyquote:
Uitgebreidquote:Op woensdag 17 april 2024 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiggy![]()
Heb jij Sally wel gefeliciteerd
En toen dacht je nietquote:Op woensdag 17 april 2024 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uitgebreid
Maar hier ook even:
@:Sally: Gefeliciteerd
Neuhquote:Op woensdag 17 april 2024 07:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toen dacht je niet
Laat ik greys even zeggen dat Sally jarig is
Hou ook van jou lieverdquote:
Nouuuuuuquote:Op woensdag 17 april 2024 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou lieverd
Ik wist het welquote:
Tis dat jij het bentquote:
Oke, volgende topic is door jou te openenquote:Op woensdag 17 april 2024 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou lieverd
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Oke, volgende topic is door jou te openen
Maar nijntjes zijn liefquote:Op woensdag 17 april 2024 08:11 schreef greysbones het volgende:
Anders staan er straks weer konijnen in
Somsquote:Op woensdag 17 april 2024 08:11 schreef greysbones het volgende:
En we moeten wel een beetje variatie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |